Niin muuten autotallin runko on pystyssä:
http://juuso.1g.fi/kuvat/Rakennusrojekti/14.10.2006-autotalli.jpg
http://juuso.1g.fi/kuvat/Rakennusrojekti/14.10.2006-autotalli.jpg
Moe Szyslak sanoi:Tossa kattelin semmosta kakstoimista kiuasta. Toimii sekä sähköllä että klapeilla. Oli muotoa semmonen vuolukivivinolevy-syteemi.:ahem:
Vesku sanoi:Semmoisesta sähkömallista ( omilla kuituvaloilla :wink: ) voinet päästä maistelemaan löylyjä reilun kuukauden päästä. Kiuas odottaa aitassa,samoin lauteet ja saunapaneelit on jemmattu, mutta kirvesmies otti kuukauden kattorempan Kuopiosta ennen tätä remppaa!:jaska:
Älä unta nää että ajaisin.:nope:Micael sanoi:Kiitos kutsusta
Pitänee sitten tuoda saunakaljat tullessa jos Moe vaikka ajais.
NoséMoe Szyslak sanoi:Älä unta nää että ajaisin.:nope:
Sun vuoro!:ahem:
Sisäpaisti mä ajan muutenkin niin paljon, että vapaa-aikana ei tarvitse ajaa.:thumbup:
Ja me rahamiehet voidaan mennä vaikka taksilla. Kumpikin omilla.:tongue:
:ahem: :ahem:Micael sanoi:Kiitos kutsusta
Pitänee sitten tuoda saunakaljat tullessa jos Moe vaikka ajais.
Jr- sanoi:Ny sit olis yläpohja melkein kiinni. Ikkunatkin tulivat maanantaina, mutta saas nähä koska asennetaan paikalle menee varmaankin viikonvaihteeseen. Tulipa muuten eilen tehtyä ekaa kertaa omassa pihassa lumityöt. :dunno:
No tottakai, tosin suunnittelin et mönkijä olis paree sellanen sit minkä sais rekisteröityä et sillä sit vois ajella maantiellä.Moe Szyslak sanoi:
Joko tuli kirottua että ostan päältäajettavan ruohonleikkurin mihin saa sen aurauslevyn kiinni tai ainakin lumilingon?:doubtful:
Muistathan ottaa huomioon kaappien asennukset. Eli nyt on helppo lisätä puuta tulevien kaappien kohdille ennen cyproc levyjä ja esim. keittiön kaappien asennus on sitten helpompaa kuin kahvin juonti lentokoneessaJr- sanoi:Tuli tänään sitten laitettua kakkoskakkosista ristiinkoolaus sisäseiniin. Huomenissa jos laittelis vielä kakkoskakkosta ikkunanpieliin. Sitten ens viikolla pitäs vissiin acennella ikkunat. Sen jälkeen pitäs hommata puhallusvilla yläpohjaan ja alkaa rakentelemaan väliseiniä.
Mulle tärkeä asia ikkunoissa on se, että siinä on tuuletusikkuna myös.:thumbup:Jr- sanoi:
...jota ei nykytalossa edes tarvi?Moe Szyslak sanoi:Mulle tärkeä asia ikkunoissa on se, että siinä on tuuletusikkuna myös.:thumbup:
Jaa, mä (ja Belmis) olen niin tottunut tuulettelemaan että tuulettelen aina silloin tällöin.:thumbup:Sammypiru sanoi:...jota ei nykytalossa edes tarvi?
Sä tuulettelet maalinauhalla mun tietääkseni :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Jaa, mä (ja Belmis) olen niin tottunut tuulettelemaan että tuulettelen aina silloin tällöin.:thumbup: