Oman sukupuolesi valioyksilö

Tunnistatko omasta sukupuolestasi hyvännäköisyyden?

• Äänestäjiä yhteensä
    16

jjv

Arschloch
Tunnistan kyllä, mutta aika usein käykin ilmi, että sellainen mies, jota itse pitää hyvännäköisenä ei jonkun naisen mielestä olekaan.
Yleensä tunnistan. Olen huomannut että monesti käykin kuitenkin niin, että naisnäkökulmasta komeaksi uskomani mies ei naisen mielestä olekaan komea lain'.
Mä nyt kyllä ymmärsin kysymyksen niin, että tunnistatko miehen joka naisten mielestä on komea.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Harvoin tulee mietittyä tai arvosteltua miesten ulkonäköä, mutta viime vuosina paljon baareissa pyörineenä olen huomannut, että omasta mielestä kaveripiirin komein jätkä saa myös naisilta ylivoimaisesti eniten huomiota. Kerran tuli muijan kanssa puhetta samasta asiasta ja tämä sanoi ettei ihmettele, että juuri kyseinen kaveri kerää huomiota eniten. Myös siskoni (joka on tavannut tämän kaverin) sanoi joskus, että se on komein tuntemansa ihminen. Näköjään osaan ainakin vähän arvioida miesten ulkonäköä naistenkin näkökulmasta. :rolleyes: Samassa kaveriporukassa on toinenkin jätkä, joka saa hätistellä usein naisia ympäriltään ja näitä molempia yhdistää ainakin se, että he ovat yli 190-senttisiä lihaskimppuja, ja panostamisensa ulkonäköön ja pukeutumiseen on kampaamotasoista.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Mä nyt kyllä ymmärsin kysymyksen niin, että tunnistatko miehen joka naisten mielestä on komea.
Kyllä, juuri näin ymmärsin itsekin. Siksi kirjoitinkin "yleensä". Ja siksi tarkensin, että yleensä jos mielipiteet eivät kohtaa, menee homma niin päin että omasta mielestäni komea ei naisen silmään moinen ole. Naisten mielestä komeat puolestaan ovat pääosin omasta mielestänikin hyvännäköisiä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Yhdellä Tapsalla ei ollut makua lain - olivat makuaistin vieneet sodanaikana nautitut lääkeliköörit ja kölninvesi. Kieli kävi mutta oli loppuaikoinaan sangenkin hyödytön lihas. Voittikin monta vedonlyöntiä, kun pisteli poskeensa kasapäin kakkaa ja muuta.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Harvoin tulee mietittyä tai arvosteltua miesten ulkonäköä, mutta viime vuosina paljon baareissa pyörineenä olen huomannut, että omasta mielestä kaveripiirin komein jätkä saa myös naisilta ylivoimaisesti eniten huomiota. Kerran tuli muijan kanssa puhetta samasta asiasta ja tämä sanoi ettei ihmettele, että juuri kyseinen kaveri kerää huomiota eniten. Myös siskoni (joka on tavannut tämän kaverin) sanoi joskus, että se on komein tuntemansa ihminen. Näköjään osaan ainakin vähän arvioida miesten ulkonäköä naistenkin näkökulmasta. :rolleyes: Samassa kaveriporukassa on toinenkin jätkä, joka saa hätistellä usein naisia ympäriltään ja näitä molempia yhdistää ainakin se, että he ovat yli 190-senttisiä lihaskimppuja, ja panostamisensa ulkonäköön ja pukeutumiseen on kampaamotasoista.
On se Joni vaan sellanen kasanoova.

Sue_me

Well-known member
Kiinnostuuko naiset miehestä joka tuo omat juomat baariin?