Omat piirrokset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Niin tyypillistä. Kukaan muu kuin ketjun aloittaja ei oikeasti tarjoa mitään ketjun otsikkoon liittyvää, vaan tekee parhaansa "pilatakseen" ketjun. No, kai se on tulkittavissa siten, ettei heillä ole mitään oikeaa tarjottavaa ketjun aiheeseen ja kompensoivat riittämättömyyttään sitten höpisemällä jotain aivan muuta.

Ja sitten kysymys: onko soveliasta postata piirros, jossa on alaston nainen?
Aiheen vierestä vastaus. R&K joskus postasi linkin, missä oli nauhoituksia Pekka Saurin jostain yöohjelmasta. Tais olla Ruunarikin siellä soittelijana (kärpäsiä korvissa tjsp). Eli siellä oli näitä hassuttelijoiden tekemiä soittoja.
Taisipa siellä sitten olla joku pätkä, jossa Sauri oli sitten monta kertaa peräkkäin sanonut, että soittakaa nyt joku, ihan sama mistä asiasta, kunhan nyt ei tarttis vaan itse höpötellä studiossa yksikseen.

Olisko nollan replyn toikki yhtään parempi kuin hassuttelu?

Mun puolesta alastoman naisen kuva olis ihan ok, mutta ketjun aloittajan huomioonottaen, sen vois postata jonnekin muualle. Ehkä omaan ketjuunsa, jossa on K-18 merkintä, ettei vaan kukaan alaikäinen pääsis sellaisia näkemään.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Olisko nollan replyn toikki yhtään parempi kuin hassuttelu?
Parempi kuin sivullinen skeidaa, kyllä. But that's just me. Minusta kun on selvästi ketjuja, jotka on tarkoitettu hassutteluun ja sitten ketjuja, jotka eivät ole. Pitäisi oikeasti olla alue Vapaan ja asiakeskustelun välillä, koska nykyinen systeemi ei toimi. Tai toimii tietysti niiden mielestä, jotka pitävät kaikkia ketjuja hassutteluketjuina. Vapaa pitäisi tosiaan uudelleennimetä Yleiseksi paskanjauhannaksi, selvyyden vuoksi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jos mä piirrän yhdelle paperille koiran ja toiselle paperille lehmän niin te ette kykene kertomaan että kummassa kuvassa pitäisi mikäkin eläinhahmo piillä, sen verran surkeaa on kuvallinen ulosantini. Piirtämäni poron toki erottaa noista kahdesta silleen että mä piirrän porolle sellaiset sarvet että heikompia hirvittää.
En ole koskaan piirtänyt kissaa mutta luulen että se näyttäis aika pitkälti kuvaannollisesti raiskaamaltani porolta, koska yrittäisin piirtää kissalle hurjat viikset. Niillä on sellaiset. Ja silmänsä polkupyörissä. Mainitkaa joku vielä kellokin.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Parempi kuin sivullinen skeidaa, kyllä. But that's just me. Minusta kun on selvästi ketjuja, jotka on tarkoitettu hassutteluun ja sitten ketjuja, jotka eivät ole. Pitäisi oikeasti olla alue Vapaan ja asiakeskustelun välillä, koska nykyinen systeemi ei toimi. Tai toimii tietysti niiden mielestä, jotka pitävät kaikkia ketjuja hassutteluketjuina. Vapaa pitäisi tosiaan uudelleennimetä Yleiseksi paskanjauhannaksi, selvyyden vuoksi.
komp.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olen Webslaven ja Oldezin linjoilla. Eipä jaksa turha tauhka jokaisessa paikassa huvittaa.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Niin tyypillistä. Kukaan muu kuin ketjun aloittaja ei oikeasti tarjoa mitään ketjun otsikkoon liittyvää, vaan tekee parhaansa "pilatakseen" ketjun. No, kai se on tulkittavissa siten, ettei heillä ole mitään oikeaa tarjottavaa ketjun aiheeseen ja kompensoivat riittämättömyyttään sitten höpisemällä jotain aivan muuta.

Ja sitten kysymys: onko soveliasta postata piirros, jossa on alaston nainen?
Totta taas aihe pilataan koska vain minä puhuin tästä aiheesta.

Nämä kuvat löytyvät vain näiltä sivuilta www.nuortenohjelmat.foorumi.org ja http://p3.foorumi.info/codelyoko/ ja minä olen tuo Vettel-Fani ja Taelita. Sitä uusinta Yumi kuvaa ei löydy mistään muualta.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
En kyllä taaskaan näe tässä ketjussa mitään pilaamista. Tai jos sitä on, niin se lähtee viestistä #3, ei viestistä #2.

Vaikka tokikin Pyry on aasi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Varmaan jos haluaa vain asiallisia viestejä toikkiinsa niin perustaa sen tuonne yleiseen asiakeskusteluun tai sitten vaikka johonkin toiselle forumille.

Vittu kun vituttaa että täällä vapaalla pitäis myös olla korrekti. Mitenkäs olet kun en osaa?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Varmaan jos haluaa vain asiallisia viestejä toikkiinsa niin perustaa sen tuonne yleiseen asiakeskusteluun tai sitten vaikka johonkin toiselle forumille.
Voitaisiin perustaa nyt vihdoin tänne se pitkään kaivattu Lähes vapaa, miltei asiallinen -keskustelu, jonne voi sitten rauhassa perustaa sellaisia semikelvollisia ketjuja siten, että kenelläkään ei ole määräänsä enemmän hauskaa tai ilman, että kukaan suhteettomasti pahoittaa mieltänsä.

Vittu kun vituttaa että täällä vapaalla pitäis myös olla korrekti. Mitenkäs olet kun en osaa?
Mun mielestä on hienoa, että taas osoitettiin se, että niin tyhmää mielipidettä ei ole olemassakaan, että hetken päästä ei ole joku komppaamassa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tän forumin ongelma on se, että moderaattorit on niin helvetin erilaisia näkemyksiltään. Siksi tää touhu vaikuttaa niin linjattomalta. Toinen rankaisee ja siirtää. Toinen vapauttaa ja palauttaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mun linjanveto on se, että ne joiden huumorintaju ei kestä vapaata keskustelua vois ihan hyvin suksia vittuun vapaasta keskustelusta.


Siks meikä pistää nyt sukset jalkaan ja suksii vittuun kunnes toisin tuntuu.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mun linjanveto on se, että ne joiden huumorintaju ei kestä vapaata keskustelua vois ihan hyvin suksia vittuun vapaasta keskustelusta.


Siks meikä pistää nyt sukset jalkaan ja suksii vittuun kunnes toisin tuntuu.
Vejätkö vapaata vai perinteistä?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Tän forumin ongelma on se, että moderaattorit on niin helvetin erilaisia näkemyksiltään. Siksi tää touhu vaikuttaa niin linjattomalta. Toinen rankaisee ja siirtää. Toinen vapauttaa ja palauttaa.
Siis foorumin ongelma - jos täälläkin nyt pakko joku ongelma olla on - on se, että yksi moderaattori on joka paikassa kertomassa, että se tahtoisi moderoida pois kaiken, mistä se ei tykkää ja ilmeisesti se ei tykkää juuri mistään.

Jos kouvo ja Pyryf samalla tavoin ilmoittaisivat tahtovansa moderoida pois kaiken, mistä eivät tykkää - absolutistit, ateistit, turkulaiset, porilaiset - niin ei täällä olisi kukaan komppaamassa. Paitsi minä ja Skygge.

Mun linjanveto on se, että ne joiden huumorintaju ei kestä vapaata keskustelua vois ihan hyvin suksia vittuun vapaasta keskustelusta.


Siks meikä pistää nyt sukset jalkaan ja suksii vittuun kunnes toisin tuntuu.
Komppi tälle. Tuo onkin ainoa hiihtolaji, mitä mun lonkat kestää.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Sellaista pälkähti päähän, että mistäs se Skyggeboy sai lumen tapaista tupaan? Ei tää meno esim. tässä toikissa kai ihan kamalasti siitä poikkea. Tietysti tän ketjun olis voinut aloittaa asiapuolella, mutta ei tää nyt kamalan oleellisesti mun mielestä poikkea muutamista muista vapaan suht asiallisina pysyneiden ketjujen aloituksista. Tietysti jos ideana on silleen vaivihkaa opettaa Iso8:lle, että ei ne pojat kauheasti muutu yläasteen jälkeen, niin tavoite lienee saavutettu.

Mitä Ison kasin piirustuksiin tulee niin mun silmiin vaikuttaa sen tyylisiltä mitä ikäisensä tytöt piirtelevät. Ehkä keskitasoa parempia, vaikea sanoa, joka tapauksessa paljon parempia kuin mihin itse pystyisin.

Tmoin piirros on aika härski, hyi tmoi! Vai onko sittenkin kyse mun likaisesta mielikuvituksesta...
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18204
Laitapa WebSlave se alastonpiirros. Vaikka linkin takaa.
 
Ylös