JPP
as Quo as possible
Mitä siinä edellisessä luki? Ja mitä seksileluihin tulee, niin lasketaanko kädet sellaisiksi?Väärä tägi!
Mitä siinä edellisessä luki? Ja mitä seksileluihin tulee, niin lasketaanko kädet sellaisiksi?Väärä tägi!
"kurskihan ei täkkää"Mikä se vanha oli? En ehtinyt näkemään.
Aikamoinen seksilelu on Jr-:n avatarissa.Aika paljon kaikenmoisia, niitä on jopa niin paljon että lainailen niitä parille naapurille.
On, mut sitä ei saa kuulemma lainaan vaan Jr- käyttää sitä ihan pelkästään itteAikamoinen seksilelu on Jr-:n avatarissa.
Kannattaa katella huuto.netistä.. tiedä vaikka saisi käytettynä.Minä en mutta voisin harkita esim tekopillun hankkimista.
Mua ei huvita, eikä naurata tämä tojck tägeineen yhtään. Ei pätkääkään.Voi helvetti mikä toikki , tägeistä tuli kyllä repeäminen
aijjaaMua ei huvita, eikä naurata tämä tojck tägeineen yhtään. Ei pätkääkään. .
Sama .aijjaa
Itsehän tilasin netistä. :ahem:En, silla en uskalla menna asianomaiseen kauppaan.
Totta muuten :idea: en tullutkaan ajatelleeksi tuota! *tarkistaa sivun www.pen.is*Itsehän tilasin netistä. :ahem:
Tai askartelee itse, niin säästyy rahaa GINiin. Voi sitten sopivassa pöhnässä rakastella pumpulilla täytettyä muovipullonpuolikasta.Kannattaa katella huuto.netistä.. tiedä vaikka saisi käytettynä.