Joni
Well-known member
Kyllä se taitaa olla.MaranelloRed sanoi:Onko tämäkin rata (rakennuksineen) sen Herman Tilken(?) suunnittelemia ?
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml?209435oltzu sanoi:Mielenkiintoiset on rakennelmat. Eriasia onkin se, saadaanko kaikki valmiiksi kisoihin? :doubtful: Mites siellä Bahrainissa ne rakennukset edistyvät, viimeksi näkemieni kuvien perusteella kiirus tulee.
Eipä ole tullut käytyä ajajana tekstaamass ko. ratoja mutta luulisin, että samantyylisiä ovat kuin muutkin. Sitten itse kisassahan se nähdään mikä on ajajan rata.jaska sanoi:upeitahan nuo radat on... Mutta sitten ajajan ratoina... Malesia vielä jotenkin, Kiina ja Bahrain EI
Ett silleen!!!!!!!!!
Pitäähän ufokatsomossa olla ufojen laskeutumisalustat...Matxi sanoi:Ruma toi ufokatsomo. Siis tuo viimenen kuva missä kattoina on noita ufoja. Rumia eivätkä näytä edes suojaavan mitään.
Allekirjoittanut on työmatkalla shanghain liepeillä juuri kisojen aikana joten matka luonnollisesti käy kisoihin.top-1 sanoi:Aika kiva. Tonne olis kyllä hauska mennä kattelemaa noita kisoja...noi rakennelmat kyllä sopiii ainakin mun silmään
Eiköhän noille tyypeille ole ne ajolinjat jo selvät muutaman kierroksen jälkeen. Jos vie sitäkään.kouvotsvoni sanoi:Shanghaissa ja Bahrainissa nähtäneen se, että mitkä autot ovat helposti säädettäviä ja miten vähemmän kokeneet pärjäävät nopeudessa kokeneemmille tallitovereilleen, kun kokemuksesta ei ainakaan ole ajolinjojen valintaan apua.
Ainakin Räkä kävelee radan ympäri (kuulemma) en tiedä ajankohtaaMatxi sanoi:Eiköhän noille tyypeille ole ne ajolinjat jo selvät muutaman kierroksen jälkeen. Jos vie sitäkään.
Klien pysyi ainakin Bahrainissa aika hyvin Webberin vauhdissa mukana ollen nopeampi aika-ajoissa. Muuten Webber on ollut selkeästi parempi.Matxi sanoi:Eiköhän noille tyypeille ole ne ajolinjat jo selvät muutaman kierroksen jälkeen. Jos vie sitäkään.
Pelkkää kulissiä... mutta on se itse ratakin hieno, siis se jossa ajetaan... ettei se unohtuis kaiken muun loisteen keskelläjäämies sanoi:Kiinan rata on kyllä siistein F1 rata tällä hetkellä!