ON/OFF

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Offit:
  • Pitkä, rehottava parta
  • Kalju/piilokalju/osittaiskalju (useimmiten)
  • Suuri määrä tatuointeja/lävistyksiä
  • Korostuneesti johonkin suuntaan kallellaan oleva ruumiinmuoto, ts. älyttömän laiha, älyttömän lihava, älyttömän lihaksikas
  • ylenkatse
  • pinnallisuus (näkyykö se päältä? en tiedä)
  • takakireys
Onit:
  • tumma tukka
  • ilmeikkäät kasvot
  • ruskeat silmät
  • yli 175 cm:n pituus
  • siistit vaatteet
  • säälliset käytöstavat
  • hyvä henkilökohtainen hygienia
Mikään näistä ei siis ole ehdoton ei tai kyllä, vaan lisäplussia/-miinuksia kokonaispakettiin.
Kuselle ja terskajuustolle maistuva meisseli vie fiilikset?:(
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kh-nörti valkkaa, kh-nörtit runkkaa.

Ässämieskään tiedä vitusta muuta kuin että kustessa suhisee ja täällä karsinoi naisia. Kotiin kasvamaan siitä.

Mä naisia ala arvostelemaan, mutta itte oon aivan vitun töörn on!
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Voihan sitä kaiken maailman todellisuudesta vieraantuneita listoja laatia. Elämässä homma menee kuitenkin niin, että se joko kolahtaa tai ei kolahda. kaks vaihtoehtoo, eikä niillä oo tollasten ominaisuuslistojen kanssa mitään tekemistä.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Voihan sitä kaiken maailman todellisuudesta vieraantuneita listoja laatia. Elämässä homma menee kuitenkin niin, että se joko kolahtaa tai ei kolahda. kaks vaihtoehtoo, eikä niillä oo tollasten ominaisuuslistojen kanssa mitään tekemistä.
Älä sekoile, nainen! Kyllä ihminen osaa sen verran tarkkailla ympäristöään ja muita ihmisiä, että tietää mitkä asiat sopivat omaan mieltymykseen, arvomaailmaan jne. ja mitkä ei.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Älä sekoile, nainen! Kyllä ihminen osaa sen verran tarkkailla ympäristöään ja muita ihmisiä, että tietää mitkä asiat sopivat omaan mieltymykseen, arvomaailmaan jne. ja mitkä ei.
Mä oon saanu enemmän kuin sä. Ja parempaa tavaraa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jonilta hyvä yritys. :thumbup:

Jos tää toikki menee vanhoja latuja, niin kohta loukataan jotakin (tod.näk. naispuolisia) ja sit herrasmiehet puolustaa heitä niinku hyviin tapoihin kuuluu.

*varaa popkornia*
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Ässämies,mikä sinulla on MILFejä vastaan? Yksinhuoltajat on helppoja,kun tarvitsevat lohduttajaa:ahem: Täältä päin löytyy ja paljon.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Juu ei musta mikään Ässämiehen mainitsema turn off -juttu ole sinänsä negatiivinen. Tapauskohtaisesti mikä tahansa niistä saattaa sopia tietylle donnalle. Ehkä kaljuus, jos se on oma valinta niin arveluttava
 
Ylös