ON/OFF

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Jalostuksen tuotosten jälkeläisiä nekin on. ;)

Valitettavasti kaikki koirat ovat jalostettuja (onkohan Partsilla täysin selvillä mitä kaikkea koirajalostukseen kuuluu?). Vähiten ihmisen "käsittelemiä" ovat saarloosin susikoiran kaltaiset rodut rodut, mutta niiden kanssa harva pärjää. Ei jokamiehen koiria ole ne.

Jos et tykkää ulkonäköjalostuksesta, niin hanki joku käyttölinjainen koira. Ota kasvattajalta selvää käyttääkö linjasiitosta, ja tutki huolella sukutaulut.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Jalostuksen tuotosten jälkeläisiä nekin on. ;)

Valitettavasti kaikki koirat ovat jalostettuja (onkohan Partsilla täysin selvillä mitä kaikkea koirajalostukseen kuuluu?). Vähiten ihmisen "käsittelemiä" ovat saarloosin susikoiran kaltaiset rodut rodut, mutta niiden kanssa harva pärjää. Ei jokamiehen koiria ole ne.

Jos et tykkää ulkonäköjalostuksesta, niin hanki joku käyttölinjainen koira. Ota kasvattajalta selvää käyttääkö linjasiitosta, ja tutki huolella sukutaulut.
Toikin ideaan palaten me ei kai sovita toisillemme :D Tai sitten vastakohdat täydentää toisiaa. Tosin tässä tapauksessa en uskalla ottaa riskiä. Pitäydyn metsäkissamme ja perheen ruokinnassa.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Pidän edelleen vitsikkäänä että Ässä haluaisi neitsyen. Eihän touhusta mitään tulisi, kun kummallakaan ei olisi mitään käsitystä miten homma pitäisi hoitaa.
Mun mielestä se on vitsikästä ihan muutenkin. Just männä viikolla luin jostain, että nykyajan suomalaisella on keskimäärin seitsemän kumppania ennen kuin astuvat avioon. Että saahan sitä haaveilla :rolleyes: Nykyaikana tuollasia ässän unelmanaisia ei taida olla edes satukirjoissa. Lestadiolaispiireistä vois kysellä.

Mites noilla esan unelmille sit käy, kun on neitsykäistä kerran nykäissy? Ei kai sitä sit toistamiseen voi panna, kun ei se enää neitsyt ole? Tai jos kihlaa sen naisen, niin sit sillä on sellanen turn offi sormus, ja homma hyytyy siihen? :tongue:

Sinällään hauskaa, että ton äsen listan perusteella se olis aivan lääpällään muhun, jos näkis mut kassajonossa tai bussipysäkillä, hanskat kädessä tai käsi taskussa. Onneks kiinnostus sen jälkeen tyssäis heti alkumetreille :D
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Kylläpäs nyt Juskasta tuntuu vaivaavan minun naiskriteerini. Jos hetken miettisit ajatuksella listaustani, niin huomaisit etten minä ole mitenkään mahdottomia vaatimassa naiseltani. Ihan perussettiä, jolle on tässäkin toikissa löytynyt puoltajia.

Haluaisitko kohta kohdalta purkaa auki, mitkä kriteereistä erityisesti aiheuttavat sinulle tämän vastareaktion ja miksi?
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kylläpäs nyt Juskasta tuntuu vaivaavan minun naiskriteerini. Jos hetken miettisit ajatuksella listaustani, niin huomaisit etten minä ole mitenkään mahdottomia vaatimassa naiseltani. Ihan perussettiä, jolle on tässäkin toikissa löytynyt puoltajia.

Haluaisitko kohta kohdalta purkaa auki, mitkä kriteereistä erityisesti aiheuttavat sinulle tämän vastareaktion ja miksi?
Ei se ole noista kriteereistä kiinni, vaan siitä, että minusta tollasen kriteerilistan laatiminen on aika... no, hassua ja :eek: Ymmärrän, että neljätoistakesäiset teinitytöt laatii tuollasia, mutta aikuiset miehet... :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Bongaat kadulla, kaupassa tai missä tahansa julkisessa paikassa sinulle entuudestaan tuntemattoman, sopivan ikäisen, vastakkaisen sukupuolen edustajan (tai saman, jos olet niitä miehiä/naisia). Tuntematon sen vuoksi, ettei kohteen ns. sisäinen kauneus vaikuta havaintoihisi.

Mitkä eri asiat miellyttävät ja mitkä eivät?

Itsehän voin aloittaa:

Turn on:
- silmälasit (siron malliset)
- pitkät hiukset

Turn off:
- lastenvaunut (ja muu lapsiin viittaava)
- tupakka
- lihavuus
- sormus (nimettömässä tai peukalossa)
- vahva meikki
- lyhyet hiukset tai kalju
- kasvolävistykset
Mun mielestä tässä alustuksessa on ihan hyvin selitetty mistä on kyse. Ihan vaan Turn On ja Turn Off asioita. Ei tässä ollut ymmärtääkseni mitään avioliittokriteereitä edes pohtia tai naimaseuraa. Ihan vaan mikä näyttää hyvältä mikä pahalta.

Että mun mielestä rauha maassa ja rento ote tähän toikkiin. :eek::eek::thumbup:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Ei se ole noista kriteereistä kiinni, vaan siitä, että minusta tollasen kriteerilistan laatiminen on aika... no, hassua ja :eek: Ymmärrän, että neljätoistakesäiset teinitytöt laatii tuollasia, mutta aikuiset miehet... :D
Tietenkin se on hassua, kun ei normaalisti ihmiset puhu näistä asioista ainakaan tietoisesti. Taitaa olla sen verran tabu aihe. Siinähän voisi helposti tulla sellainen mielikuva, että listan laatija pitää kriteerit täyttämättömiä jotenkin huonompina ihmisinä? Ja jos itse kuuluu siihen ryhmään, joka "ei mene katsastuksesta läpi", iskee defenssit pintaan?
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tietenkin se on hassua, kun ei normaalisti ihmiset puhu näistä asioista ainakaan tietoisesti. Taitaa olla sen verran tabu aihe. Siinähän voisi helposti tulla sellainen mielikuva, että listan laatija pitää kriteerit täyttämättömiä jotenkin huonompina ihmisinä? Ja jos itse kuuluu siihen ryhmään, joka "ei mene katsastuksesta läpi", iskee defenssit pintaan?
Kyllä teinitytöt noista puhuu. Että oon kuullu tuota elämässäni aika paljon. Eikä se ole defensseistäkään kyse, vaan siitä, että minusta toi on oikeasti hassua. Mietin asiaa, enkä itse osais laatia minkäänlaista listaa. Ok, en oo koskaan ollu ihastunut mieheen, jolla olis tatuointeja tai lävistyksiä, mutta en mä silti niitä Off-listalle laittais. Ei oo vaan sellasta sattunu kohalle. Yritän sanoa, että vaikka miten laatisit listoja, niin joku kaunis päivä saatat törmätä naiseen, jonka kokonaispaketti on niin mahtava muuten, että listat lentää roskikseen.

Ja yritän mä sanoa muutakin, mutta en taida osata :eek: Mitä olen kavereita seurannut, niin yleensä nää listojen laatijat on sinkkuja, ja kun ikä alkaa käydä lähempänä neljääkymmentä, niin epätoivoisia sinkkuja. Se on surullista, siksi mä vähän haluan dissata listauksia. Että ei jäis sit ne asiat sinne takaraivoon vaikuttamaan, vaan olis rohkeutta tutustua ihmisiin ja nähdä se kuuluisa sisäinen kauneus.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
V¤"%¤#%¤#%¤#5 43-.trE aaSN d...

.vv.vv..v.v

FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU!111111111
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Turn-ons:
näennäisen viattomasti viipyilevä katse ja hymy
ponnarit (semmoset pään sivulla)

Nää tunnistan niin selkeesti, että välillä huvittaa. On toki muitakin, mutta ne on vähemmän selkeitä.
Kokonaisuus, kokonaisuus. :thumbup:


Turn-offeja on tietysti niin paljon ja niin epämääräisiä, ettei niitä jaksa listata.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
En lähde mukaan jarnaan.. Toikin idea on mielestäni ihan hyvä.. Ehkei tätä kannata ottaa kovin vakavasti?

Nämä eivät ole siis mitään kriteerejä! Vaan sellaisia asioita mitkä saa mun pään kääntymään. Kaikkia ei siis tarvitse, vain joku näistä voi riittää: :)

Turn on:
- Persoonalliset kasvot
- urheilullinen vartalo
- sopivan kokoiset rinnat ja/tai kiinteä perse
- Vartalon hyviä ominaisuuksia (kaksi ylempää kohtaa) korostava tyylikäs vaatetus
- suloinen yleisilme
- sopivasti meikkejä.. Joillekin sopii enemmän, joillekin vähemmän tai ei ollenkaan.
- Joillain naisilla seksikäs sihteeri look siroine laseineen on aika HOT..
- Viehättävä hymy
- Taiteelliset tai muuten vaan tyypille hyvin sopivat lävistykset tai tatuoinnit.

Sitten nämä off-asiat on sellaisia, jotka joko ei viehätä ollenkaan tai heikentää kiinnostustani jos huomaan.. Ei nämäkään mitään kriteerejä ole.. Sellaisia negatiivisia reaktioja aiheuttavia asioita, kun kohtaa vieraan ihmisen ekan kerran tuntematta tätä lainkaan. Jotkin yllä mainitsemani positiiviset asiat voivat kuitenkin helposti tehdä ainakin joistain näistä off-asioista aika merkityksettömiä.

Turn off:
- tupakka
- epäterveellisten elämäntapojen näkyminen kropassa (esim. lihavuus tai löysyys)
- huonon näköinen iho (esim. näppylöitä, ihottumaa tjsp)
- vaalean ihmisen liiallinen rusketus (liittyy tuohon huonoon ihoon usein)
- sormus nimettömässä, tai jokin muu viittaus siihen että on varattu (vaikka kyse ei yleensä olekaan mistään iskuyrityksestä, niin jotenkin alitajuisesti tämä asia vaikuttaa)
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Pidän edelleen vitsikkäänä että Ässä haluaisi neitsyen.
Mun mielestä tässä nyt on havaittavissa jonkinmoista kateutta neitsyitä kohtaan.

Mitäs vitsikästä siinä on jos joku arvostaa pysyvää parisuhdetta pätkäsuhteiden sijaan? Eläimissäkin on sellaisia lajeja jotka ovat kumppanin löydettyään koko ikänsä saman kanssa, eivätkä välttämättä edes pariudu uudestaan kumppanin menetettyään. Toisena ääripäänä on sellaisia eläinlajeja, jotka eivät muodosta ollenkaan parisuhteita vaan pyrkivät vaan parittelemaan sopivassa tilanteessa. Jännästi ihmisissä tuntuu olevan molempia.
Eihän touhusta mitään tulisi, kun kummallakaan ei olisi mitään käsitystä miten homma pitäisi hoitaa.
Onko se sitten niin paha? Mieluummin niin kuin että toinen tekee asian kuten on tehnyt kymmenen edellisenkin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös