ON/OFF

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kyllä teinitytöt noista puhuu. Että oon kuullu tuota elämässäni aika paljon. Eikä se ole defensseistäkään kyse, vaan siitä, että minusta toi on oikeasti hassua. Mietin asiaa, enkä itse osais laatia minkäänlaista listaa. Ok, en oo koskaan ollu ihastunut mieheen, jolla olis tatuointeja tai lävistyksiä, mutta en mä silti niitä Off-listalle laittais. Ei oo vaan sellasta sattunu kohalle. Yritän sanoa, että vaikka miten laatisit listoja, niin joku kaunis päivä saatat törmätä naiseen, jonka kokonaispaketti on niin mahtava muuten, että listat lentää roskikseen.

Ja yritän mä sanoa muutakin, mutta en taida osata :eek: Mitä olen kavereita seurannut, niin yleensä nää listojen laatijat on sinkkuja, ja kun ikä alkaa käydä lähempänä neljääkymmentä, niin epätoivoisia sinkkuja. Se on surullista, siksi mä vähän haluan dissata listauksia. Että ei jäis sit ne asiat sinne takaraivoon vaikuttamaan, vaan olis rohkeutta tutustua ihmisiin ja nähdä se kuuluisa sisäinen kauneus.
Tuosta asiapuolesta voi olla kokolailla samaa mieltä. Tietysti erilaiset turn-on/off asiat vaikuttavat siinä suhteessa paljon keiden kanssa ajautuu juttelemaan ja muuten tekemiseen. Jos jollakin on paljon ulospäin näkyviä turn off piirteitä, niin harvemmin silloin ko henkilöön edes tutustuu.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Tietysti erilaiset turn-on/off asiat vaikuttavat siinä suhteessa paljon keiden kanssa ajautuu juttelemaan ja muuten tekemiseen. Jos jollakin on paljon ulospäin näkyviä turn off piirteitä, niin harvemmin silloin ko henkilöön edes tutustuu.
Juuri tästä tässä asiassa on kysymys.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
- Vartalon hyviä ominaisuuksia (kaksi ylempää kohtaa) korostava tyylikäs vaatetus
Niinhän tuo turnonniksi riittää, jotta on 2 niitä ylempiä kohtia, tosin yksikin riittäisi varmaan..tai no lattakin saisi khn:n itkemään onnesta, jos tulisi vastakaikua.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Niinhän tuo turnonniksi riittää, jotta on 2 niitä ylempiä kohtia, tosin yksikin riittäisi varmaan..tai no lattakin saisi khn:n itkemään onnesta, jos tulisi vastakaikua.
Niin, mutta mitä enemmän on-kohtia täyttyy, sitä enemmän niskat taipuu! :ahem:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Mun mielestä tässä nyt on havaittavissa jonkinmoista kateutta neitsyitä kohtaan.

Mitäs vitsikästä siinä on jos joku arvostaa pysyvää parisuhdetta pätkäsuhteiden sijaan? Eläimissäkin on sellaisia lajeja jotka ovat kumppanin löydettyään koko ikänsä saman kanssa, eivätkä välttämättä edes pariudu uudestaan kumppanin menetettyään. Toisena ääripäänä on sellaisia eläinlajeja, jotka eivät muodosta ollenkaan parisuhteita vaan pyrkivät vaan parittelemaan sopivassa tilanteessa. Jännästi ihmisissä tuntuu olevan molempia.

Onko se sitten niin paha? Mieluummin niin kuin että toinen tekee asian kuten on tehnyt kymmenen edellisenkin kanssa.
Olemme kaikki kateellisia sinulle ja Ässälle. Jepjep. :D

Ässä: "Suosin neitsyitä" ja Zaikom:n puolustus Ässää kohtaan "pysyvä parisuhde"... Hmm, noiden välillä on jonkin verran ristiriitaa.

Ostaisitko kokemattoman rakentajan tekemän talon?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kyllä teinitytöt noista puhuu. Että oon kuullu tuota elämässäni aika paljon. Eikä se ole defensseistäkään kyse, vaan siitä, että minusta toi on oikeasti hassua. Mietin asiaa, enkä itse osais laatia minkäänlaista listaa. Ok, en oo koskaan ollu ihastunut mieheen, jolla olis tatuointeja tai lävistyksiä, mutta en mä silti niitä Off-listalle laittais. Ei oo vaan sellasta sattunu kohalle. Yritän sanoa, että vaikka miten laatisit listoja, niin joku kaunis päivä saatat törmätä naiseen, jonka kokonaispaketti on niin mahtava muuten, että listat lentää roskikseen.

Ja yritän mä sanoa muutakin, mutta en taida osata :eek: Mitä olen kavereita seurannut, niin yleensä nää listojen laatijat on sinkkuja, ja kun ikä alkaa käydä lähempänä neljääkymmentä, niin epätoivoisia sinkkuja. Se on surullista, siksi mä vähän haluan dissata listauksia. Että ei jäis sit ne asiat sinne takaraivoon vaikuttamaan, vaan olis rohkeutta tutustua ihmisiin ja nähdä se kuuluisa sisäinen kauneus.
On asioita jotka vastakkaisessa sukupuolessa miellyttää ja ei miellytä. Varmaan näitä asioita on jokaisella. Niin sinkuilla kuin varatuillakin. Mä ihmettelen sitä, mikä tässä nyt on niin pahaa, jos luettelee sellaisia asioita?
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Mun mielestä tässä nyt on havaittavissa jonkinmoista kateutta neitsyitä kohtaan.
Mistä sä olet päätellyt että mun tarvitsisi kadehtia neitsyitä? Ei tässä vielä kovin kauaa ole ehtinyt seurustella. ;)

Mitäs vitsikästä siinä on jos joku arvostaa pysyvää parisuhdetta pätkäsuhteiden sijaan?
Neitsyydellä ja pysyvällä parisuhteella ei loppujen lopuksi ole kovin paljoa tekemistä keskenään.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ässälle ja tsaikomille sen verran, että niitä neitsyeitä tai kokemattomampia kandee lähtee ettiin sieltä turn-off -osastolta. Todennäköisyydet kasvaa ja ne ei välttämättä oo niin nirsojakaan. Että saattaa vaikka natsata.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ässälle ja tsaikomille sen verran, että niitä neitsyeitä tai kokemattomampia kandee lähtee ettiin sieltä turn-off -osastolta. Todennäköisyydet kasvaa ja ne ei välttämättä oo niin nirsojakaan. Että saattaa vaikka natsata.
Juu.. Alkaa ässäkin olla siinä iässä, että tosiaan niitä neitsyitä löytyy omasta ikäluokasta lähinnä juuri turn-off listalta.. Mutta tokihan poikkeuksia aina on.. :rolleyes:

Ehkä kiihkouskovaisten piireistä saattaisi löytyä Ässämiehen haaremi.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Juu.. Alkaa ässäkin olla siinä iässä, että tosiaan niitä neitsyitä löytyy omasta ikäluokasta lähinnä juuri turn-off listalta.. Mutta tokihan poikkeuksia aina on.. :rolleyes:
Olikos ässä maininnut missään vaiheessa, minkä ikäinen neidon tulisi olla?
 
Ylös