Ongelma Loginissa.

• Viestiketjun aloittaja Ma
  • Aloituspäivämäärä

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Mulla on ongelma. Joka kerta kun koitan kirjoittaa uuden viestin (joko jatkaa toista tai aloittaa ihan uuden) mun pitää kirjoittaa login-name ja password. Ennen ainakin siinä "messagen" yläpuolella luki jo valmiiksi "Ma" ja linkki "log out"-iin.

Nykyään se että joudun kirjautumaan uudestaan joka viestin alussa, tarkoittaa mm. sitä etten voi Editoida viestiäni. Jos menen Edittiin kone sanoo että kirjaudu. Kun kirjaudun, kone sanoo vievänsä sinut takaisin kirjotusohjelmaan, mutta taas tulee ruutuun "et ole kirjautunut tai rekisteröitynyt". Missä siis on vika.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Onko kone sama kuin ennenkin? Oletko netissä, esim. koulun tai kirjaston koneelta.
Vaikuttaa cookie-ongelmalta...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mulla oli sama ongelma syksyllä mutta pahus en muista enää miten sen ratkaisin..

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jaahas, ja se syy oli silloin tämä (sivulta 3, olin silloin laittanut vastaavanlaisen topicin tänne):
No nyt se login toimii. Mulla oli pari päivää yhteys poikki (soneralla pätkii, yllätys), mutta nyt kun se tänään taas toimi, niin johan toimii loggaaminenkin. Eli en tiedä missä oli vika, mutta eipä tuolla liene väliäkään..
Eli mulla ei mitään syytä tuolle löytynyt, muuta kuin Sonera..

jukkis

Well-known member
Varmaan homma on pitkälti niinkuin Dominic sanoi. Jos kone on oma, laita keksit päälle jos eivät ole, tai käske selaimen muistaa loginit automaattisesti niin et tarvitse keksejä - tällöin tosin mainiot hehkulamput palavat aina eivätkä uusien viestien mukaan.

Tai sitten jotain muuta...