Ongelma sivujen avautumisessa

  • Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Minulle tuppaa välillä tulemaan sivuja avattaessa herja: Alert! The document contains no data. Herja tulee sen verran säännöllisen epäsäännöllisesti, että kuvittelisin tämän liittyvän johonkin mainosbanneriin? Minulla on ollut aikaisemminkin ongelmia joidenkin bannereiden kanssa, kiitoksia firmamme politiikan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Muista en tiedä, mutta mulle tota herjaa ei ole koskaan vielä tullut, joten ehkä se vika tosiaankin on muualla kuin forumissa.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Muista en tiedä, mutta mulle tota herjaa ei ole koskaan vielä tullut, joten ehkä se vika tosiaankin on muualla kuin forumissa.
En minä forumia syytäkään. Tuskin vika selaimessanikaan on (Firefox) kun kotoa ei ongelmaa samaisella kannettavalla ilmesty. Jokin yhdessä bannerissa vain tökkii niin pahasti, että se ei tule firmamme suodattimista läpi. Ajattelin vain kysäistä, voisiko joku noita ylläpitävä arvata missä ongelma on.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Etusivulla (uutissivulla) vai foorumilla? Nedstatin laskuri näyttää nykyään silloin tällöin popup-mainoksia. Koodia tullaan muuttamaan niin ettei mainoksia näy. Voisiko ilmoitus johtua siitä?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Antti sanoi:
Etusivulla (uutissivulla) vai foorumilla? Nedstatin laskuri näyttää nykyään silloin tällöin popup-mainoksia. Koodia tullaan muuttamaan niin ettei mainoksia näy. Voisiko ilmoitus johtua siitä?
Forumilla. Tällöin sivusto ei aukea ollenkaan, vaan vanha sivu jää näkyviin. Tänään tosin huomasin saman ongelman myös Eniron sivustossa ja työkaverikin on törmännyt tähän. Jokin siis mättää firman proxeissa.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Mullakin tulee säännöllisen epäsäännöllisesti vaikkapa reply-sivulla. Tai sivulla jossa "tallentaa" viestin. yms.
Ensin hakee hakee hakee kauan, sitten error. Sitten vaan Reload ja taas toimii. :doubtful:
Selaimena IE.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Näinkin vanhaan toikkiin jatkoa...

Mulla aiheuttaa ongelmia joku mainos.
Ilman suodatinta etusivu ei lataudu vaan jää odottamaan vastausta osoitteesta ad.fi.doubleclick.net (ei välttämättä aina..?), suodattimen kanssa ei tietenkään ongelmia.
Onkos muilla vastaavia havaintoja vai onkos tämä nyt työkoneesta johtuva jutska?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Näinkin vanhaan toikkiin jatkoa...

Mulla aiheuttaa ongelmia joku mainos.
Ilman suodatinta etusivu ei lataudu vaan jää odottamaan vastausta osoitteesta ad.fi.doubleclick.net (ei välttämättä aina..?), suodattimen kanssa ei tietenkään ongelmia.
Onkos muilla vastaavia havaintoja vai onkos tämä nyt työkoneesta johtuva jutska?
On, onneksi ei tällä koneella.. Explorerilla toisilla koneilla on kyllä joskus juntturoinut.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ei tässäkään koneessa ole ongelmia, ei ole edes blockereita käytössä. Käytössä on Firefox.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ei suostunut F1-Forum aukeamaan ennenkuin blokkasin osoitteen http://impfi.tradedoubler.com/*

Avautuminen jumittui siihen, että Forum odotti tradedoublerin osoitteen latautumista, mikä ei näköjään ainakaan mun koneelta tällä hetkellä onnistu.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ei suostunut F1-Forum aukeamaan ennenkuin blokkasin osoitteen http://impfi.tradedoubler.com/*

Avautuminen jumittui siihen, että Forum odotti tradedoublerin osoitteen latautumista, mikä ei näköjään ainakaan mun koneelta tällä hetkellä onnistu.
Tossa saattaa muuten olla selainkohtaisia eroja, mutta samaa ilmoitä olen joillain selaimilla nähnyt mullakin sivuilla, josta johtuen vihaan noita laskureita.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tossa saattaa muuten olla selainkohtaisia eroja, mutta samaa ilmoitä olen joillain selaimilla nähnyt mullakin sivuilla, josta johtuen vihaan noita laskureita.
No toi oli Firefox 3.0.5.

Tähän mennessä on toiminut samalla selaimella.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kännykällä surfatessa Ilta-Sanomien mainosten latautuminen kestää törkeän kauan. Siinähän muuttuvat ne uutisaiheet aika usein, joten kaipa se sen joka kertaa uudelleen hakee?:doubtful:

Samaa vikaa myös muissa 'liikkuvissa' mainoksissa. Hidastahan se muutenkin kännykällä selailu on, mutta noi turhan raskaat mainokset tekee siitä vieläkin hitaampaa.
 
Ylös