OoPee
Nuori ikäisekseen
Ehkä se vika on just tossa, mä oon lukenu aina vaan miestenlehtiä :thumbfh:Ehkä sä teet sitä väärin.
Katso lähimmästä naistenlehdestä ohjeet miten tehdä seksiä oikein.
Ehkä se vika on just tossa, mä oon lukenu aina vaan miestenlehtiä :thumbfh:Ehkä sä teet sitä väärin.
Joo. Siihen tarvitaan hellittelysanoja, henkistä ykseyttä, arjen pieniä huomioita, pyyteetöntä hierontaa, aromaattisia öljyjä, kukkia, roskien ulosvientiä, imurointia, timantteja, helposti parkkeerattava pieni punainen kauppakassi, kauniiksi kehumista, vaahtokylpy, villasukat ja lasi hyvää viiniä. Näitä naistenlehtien ohjeita toteuttamalla saakin mies nopeasti todeta kuinka naapurin urahteleva metsurimörkö saa yhtäkkiä vierasta.Ehkä sä teet sitä väärin.
Et vaan osaa.Noudattaa varmaan samaa kaava kuin seksi. Sinkut juoksevat päivät ja yöt läpensä ja molo pitkänä vonkaamassa "toosaa", mutta kun/jos joskus pääsevät naimisiin, ei se seksi yhtäkkiä olekaan enää niin tärkeetä, kun itseasiassahan se on vaan hikistä ja vaivalloista nyhjäämistä, jossa tulee vaan hiki ja jonka jälkeen tarttis vielä jaksaa suihkuunkin :frank:
Burbbi taitaa lukea enämpi Eevaa ja mitäs nyt niitä onkaan....Ehkä se vika on just tossa, mä oon lukenu aina vaan miestenlehtiä :thumbfh:
Isänsä Jormaa? En mä sitä lue.Burbbi taitaa lukea enämpi Eevaa ja mitäs nyt niitä onkaan....
Onkos Jormassa riittävästi "kermaa"?Isänsä Jormaa? En mä sitä lue.
Joo. Siihen tarvitaan hellittelysanoja, henkistä ykseyttä, arjen pieniä huomioita, pyyteetöntä hierontaa, aromaattisia öljyjä, kukkia, roskien ulosvientiä, imurointia, timantteja, helposti parkkeerattava pieni punainen kauppakassi, kauniiksi kehumista, vaahtokylpy, villasukat ja lasi hyvää viiniä. Näitä naistenlehtien ohjeita toteuttamalla saakin mies nopeasti todeta kuinka naapurin urahteleva metsurimörkö saa yhtäkkiä vierasta.
No siellä itärajalla tua on ihan jees, mutta täällä on kato pakko yrittää käyttäytyä sivistyneen eurooppalaisen tavoin :thumbfh:Mitä vittua OoPee?
Suihkuun seksin jälkeen?:doubtful:
Mä nukun jo makiasti 1,07 sek maaliintulon jälkeen.
Ja toisinaan 1,07 sek ennen maalintuloakin?Mitä vittua OoPee?
Suihkuun seksin jälkeen?:doubtful:
Mä nukun jo makiasti 1,07 sek maaliintulon jälkeen.
Mutta jos siinä sulla mättääkin se että et käytä tarpeeksi niitä nahkashortseja kuten oikeat aussit?No siellä itärajalla tua on ihan jees, mutta täällä on kato pakko yrittää käyttäytyä sivistyneen eurooppalaisen tavoin :thumbfh:
Tuollaisia lottovoittoja harvoin napsahtaa kohdilleen.Ja toisinaan 1,07 sek ennen maalintuloakin?
En tiennykään, että Australiassakin ovat nahkashortsit muodissa.Mutta jos siinä sulla mättääkin se että et käytä tarpeeksi niitä nahkashortseja kuten oikeat aussit?
Aika myöhäiset huomenet, ei kai ole kyntöjen tai kylvöjen aika...Huomenta.
Kyllähän laraa vetäis vaikka tuoksuis manteliltakin!Laiskiaspullista tuli mieleen lara. Hillolla ja kermavaahdolla. Voi sitä!
Jaa, sun karvas tuoksuu mantelilta? Karvas mantelilta?! KARVASMANTELILTA! NIINPÄ!Kyllähän laraa vetäis vaikka tuoksuis manteliltakin!
Jaa, sun karvas tuoksuu mantelilta? Karvas mantelilta?! KARVASMANTELILTA! NIINPÄ!
On siinä meillä maailmanmatkaaja!En tiennykään, että Australiassakin ovat nahkashortsit muodissa.