Onko fiiliksesi Michael Schumacherista muuttunut?

Millainen fiilis sinulla on Michael Schumacheriin nyt verrattuna aikaan 4v takaiseen?

• Eri, Schumi on nyt inhokkini, ennen oli neutraali fiilis häneen

Äänet: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    97

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tulipa tällainen mieleen. Ennen lopettamistaan Schumacher oli vähän sellainen inhokki minulle. En koskaan fanittanut häntä enkä toivonut hänelle menestystä, vaikka toki myönsinkin hänen olevan kova kuljettaja.
Nyt kun hän tekee paluun, on fiilikseni aivan toinen. Nyt Schumacher on suuri suosikkini ja toivon hänen iskevän kivet suuhun nykyajan pullamössökuljettajille.

Onko teillä muilla fiilis Schumiin muuttunut eläkevuosien aikana?

FO110K

Banned
ei ole muuttunut.
edit. eli sama mulqvisti kuin ennenkin, ei ole koskaan kuulunut suosikkeihin eikä kuulu nytkään.

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
On aina ollut yksi suosikeistani. Niin monena vuonna useammissa kisoissa karanneet parhaan tallin autot ja Schumacher.

KL-petteri

Old Fart
Sijainti
On the Road
Kiistatta yksi lahjakkaimmista kuskeista "ever" mutta en ole koskaan pitänyt häntä reilunpelin miehenä. Vuosien varrella tehdyt likaiset temput ovat laskeneet kunnioituksen suht alas. "enivei" on se nopee!

nordic man

Well-known member
Ei ole muuttunut, iso fani olen edelleen.

Rinnalle noussut kuitenkin Kimi, joka Ferrarilla jotakin loistavaa imo.
Kyllähän minä häntäkin kannustin silloin kun McLarenilla ajoi, mutta Ferrari on vaan Ferrari, aina olen tykännyt.

Taneli

Well-known member
Äänestin vahingossa väärää :jaska::jaska: laitoin Eri, Schumi on nyt inhokkini, ennen hän oli suosikkini, vaikka meinasin päinvastaista! Häkkisen aikoihin Schumi oli pahin kaikista, mutta jostain syystä mielipide on vuosien varrella muuttunut.

Jackrider

Member
Pakkohan tuota on fanittaa edelleenkin, kun oon fani ollu melkeest siit pitäen ku tuo saksmanni formuloihin tul.

Mangelo

Well-known member
Koko uraa punnitessa hän on selvä inhokki, enkä minä nyttenkään häntä voittoihin kannusta, mutta kiva nähdä mihin pystyy tasavertaisella kalustolla tasavertaisessa asemassa Kimin kanssa.

Trullinkaasu

Well-known member
Ei tuo comeback muuta fiiliksiäni Maikkelista mihinkään. Kuten ei pidäkään.

"Fairplay-Sumi" on sama vanha likainen kettu kuin aina ennekin. Ei ne temput tuosta vain unohdu.

Dev

Well-known member
Mulla on aikalailla sama mitä Zaikomilla. Kiinnostaa lähinnä mitä saa aikaiseksi kun vastassa on Räikkönen.

öö ruz

Speed for ever
Ainut kysymys mitä tuo paluu herättää on: minkä takia? No pakko arvostaa jo saavutusten takia. Kunnioittaminen on sitten toinen juttu. Niinkuin Sennallakin se kilpailuvietti saa unohtamaan kaiken. No sitä kai suurilta mestareilta vaaditaankin. Mulle ei vaan uppoa se mitä kaikkea pitää talloa alleen saavuttaakseen kaiken tavoittelemansa. No ei mun fiilis muutu mihinkään.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
EOS. En seurannut Formuloita niin tarkkaan kuin nykyään silloin kun Schumi oli vielä huipulla.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jaskasin vastaukseni vahingossa. Mun piti laittaa 'ennen inhokki, nyt neutraali suhtautuminen', eikä se, että Schumi olisi ollut ennen suosikki. :eek::eek::eek:

Vonsaku

Juoppokuski
Ennen suhtautuminen oli "neutraali" vaikka tullutkin koko F1-ura hämmästeltyä uskomattomia suorituksia häneltä. Neutraaliin suhtautumiseen varmaan vaikutti vahva puolueellisuus Häkkisen puolesta.

Kun Schumi palasi "jalat katki" reissulta sekä näytti mestareiden kisoissa hienoja tuloksia eri ajoneuvoilla, tulin päätökseen että Schumaher on kaikkien aikojen paras F1-Kuljettaja. Jos Loebin vanhemmat olisivat suunnanneet poikansa lahjat voimistelun sijasta kartingiin olisi Kerppenin rehtorilla kova haastaja.

Seuraavaa samanlaista lahjakkuutta saamme tovin odotella.

Moss

melkein mestari
Kun Schumi palasi "jalat katki" reissulta sekä näytti mestareiden kisoissa hienoja tuloksia eri ajoneuvoilla, tulin päätökseen että Schumaher on kaikkien aikojen paras F1-Kuljettaja. Jos Loebin vanhemmat olisivat suunnanneet poikansa lahjat voimistelun sijasta kartingiin olisi Kerppenin rehtorilla kova haastaja.

Seuraavaa samanlaista lahjakkuutta saamme tovin odotella.
Siellähän se Kimi jo ajelee. :eek:

Vonsaku

Juoppokuski
Siellähän se Kimi jo ajelee. :eek:
Jostain syystä ei nää nykyiset F1-Kuljettajat enää iskenyt, omasta mielestä tuntuu ettei Kimi ole tehnyt tarpeeksi töitä saavuttaaksen parempia sijoituksia mm. auton kehityksen muodossa. Auton kehitys on osa lahjakkuutta ja pakollisia ominaisuuksia "parhaalle kuljettajalle".
Tästä syystä esim. JJ lukeutuu mun mielestä toisiksi parhaaksi suomalaiskuljetajaksi formuloissa. Ajaa laitetta kuin laitetta nopeasti ja kykenee vaihtamaan F1-auton vaihdelaatikon.

Schumi taas on tahkonut lukemattomia testikierroksia ja päiviä saadakseen auton jalostetuksi voittokuntoon, vaikkakin suuri osa tästäkin kunniasta toki lankeaa sekä tallikavereille että tallien henkilökunnalle.
Mielipiteitähän nää vaan on.

Chip^

Well-known member
Eri, fiilikseni Schumiin on nyt neutraali, ennen hän oli inhokkini

Kivahan se olisi nähdä kun Schumi ottaa Kimiltä pataan 100-0, varsinkin Span, Suzukan ja Interlagosin radalla nähtävät kamppailut kiinnostavat näin ennakkoon. Toisaalta taas toivon ettei Hamiltonilla olisi mitään mahdollisuuksia päästä löymään Schumi radalla ja päästä keljuilemaan lehdistölle..

|EdU|

Scuderia Ferrari
Sijainti
Järvenpää
Ennen en oikein toivonut Schumille menestystä johtuen osittain siitä, kun oli vastassa suomalaiskuljettaja, mutta kaudella 2006 toivoin, että Schumi lopettaisi uransa maailmanmestaruuteen ja myönsin hänet kaikkien aikojen parhaaksi.

Schumin ilmoittaessa tekevänsä paluun olin erittäin innostunut päätöksestä ja arvostus häntä kohtaan senkun vain kohoaa.

Aanrii

Well-known member
Sijainti
Täällä
Ei ole muuttunut. Edelleenkin kaikkien aikojen kestoinhokki. Mulkun maine istuu tiukassa. :ahem: