Onko Forumin nimimerkkisi "roolihahmo"?

onko nimimerkkisi ns. roolihahmo, joka ei vastaa todellista minääsi?

• Kyllä.

Äänet: 7 22,6%
  • Ei.

Äänet: 24 77,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    31

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Niin. Kirjoitatko F1-forumille munaskut vaahdossa ja tosissasi? Vai onko nimimerkkisi sinulle enempi joku ns. roolihahmo, joka ei vastaa todellista minääsi?

Itselleni tämä miun nimimerkki on lähinnä roolihahmo, jolla voi hassutella. Eroaa todellisesta minästäni erittäin paljon.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
F1-Forum hahmoni oli alunperin roolihahmo, mutta ei enää. Tosin roolihahmoni ei muuttunut mihinkään, vaan arki-minäni muuttui samanlaiseksi kuin F1-forum-minäni. :thumbfh:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Niin. Kirjoitatko F1-forumille munaskut vaahdossa ja tosissasi? Vai onko nimimerkkisi sinulle enempi joku ns. roolihahmo, joka ei vastaa todellista minääsi?
Kysymyksenasettelussa on erhe. En kirjoittele tänne tosissani muutoin kuin totisiin aiheisiin, mutta en mie "siviilissäkään" ole kovin tosissani.. muutoin kuin totisissa paikoissa.
Aikalailla samanlaista on höpöhöpö kumminkin päin.

Ei vuosikymmentä jaksa jotain roolia vetää.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kysymyksenasettelussa on erhe. En kirjoittele tänne tosissani muutoin kuin totisiin aiheisiin, mutta en mie "siviilissäkään" ole kovin tosissani.. muutoin kuin totisissa paikoissa.
Aikalailla samanlaista on höpöhöpö kumminkin päin.

Ei vuosikymmentä jaksa jotain roolia vetää.
Piste.

K. August

Well-known member
Forumhahmo on jopa lähempänä todellista minää. Nimimerkin takaa on helppo sanoa epämiellyttäviä asioita suoraan, ja jos hahmo menettää kasvonsa, hahmo voi tehdä 'forumharakirin' ja syntyä uudelleen toisella nickillä.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Forumhahmo on jopa lähempänä todellista minää. Nimimerkin takaa on helppo sanoa epämiellyttäviä asioita suoraan, ja jos hahmo menettää kasvonsa, hahmo voi tehdä 'forumharakirin' ja syntyä uudelleen toisella nickillä.
Onhan se niinkin. Kyllähän sitä joistain asioista tulee puhuttua ihan suoraan, mutta vapaan puolella tykkään vetää jonkinlaista roolia. Tulee jotenkin turvallisempi olo kun ei ole sitä mitä on. :eek:

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Nyt kun mietin oikein tarkkaan niin kyllä tuo Iso8 tavallaan kuvaa minua, koska Ojanen on uskomattoman hyvä. Toisaalta en tiedä.

oldez

Well-known member
No siinä mielessä että käyttätäydyn eri tavalla forumilla, töissä, kotona ja koulussa.

Nurtsi

Registered Loser
Mun nimimerkki on musta käytetty lempinimi, joten olen oma itseni. En vaan paljasta kaikkea itestäni sillä haluan pysyä tuntemattomana ainakin näin aluksi.

Jos kuitenkin täällä on joku joka tuntee Nurtsiksi kutsuttua henkilöä niin saatan olla hän. Mä kuiteskin luotan ja uskon siihen että kukaan mahdollisesti tuttu ei mua tunnista.:cool:

Viimeksi muokattu: