JPP
as Quo as possible
Aikalailla samaa skeidaa jauhan fyysisessä maailmassa kuin täällä foorumilla. Ja mitään sellaista en täällä kirjoittele, mitä en pystyisi oikeasti päin naamaa sanomaan.
Hah. Mä arvasin. Sä oot Pasi Nurminen!Mun nimimerkki on musta käytetty lempinimi, joten olen oma itseni. En vaan paljasta kaikkea itestäni sillä haluan pysyä tuntemattomana ainakin näin aluksi.
Jos kuitenkin täällä on joku joka tuntee Nurtsiksi kutsuttua henkilöä niin saatan olla hän. Mä kuiteskin luotan ja uskon siihen kukaan mahdollisesti tuttu ei mua tunnista.![]()
Aijaa? No sä taijat olla Tuire mun naapurista. Gotsjha!Hah. Mä arvasin. Sä oot Pasi Nurminen!
Mites toi Rienarsuo sitten?Mehe on olevaisuuteni yksi uloke. Koostuu samasta DNA:sta. Välillä sitä kutittaa.
Se on sen hahmon toinen nimi. Sen kokonimi on Mehe Rienarsuo Washington. Ei sukua Aarne Tanninen Washingtonille.Mites toi Rienarsuo sitten?
Meidän naapurissa asui kerran yks Aarne Tanniininen Washington. Hirveä happo oli.Se on sen hahmon toinen nimi. Sen kokonimi on Mehe Rienarsuo Washington. Ei sukua Aarne Tanninen Washingtonille.
Foorumin käsikirjoittajat vois välillä vaihtaa tuon roolihahmon näyttelijää. Juopon marttyyrin roolia vetäisi uskottavammin esimerkiksi:Itselleni tämä miun nimimerkki on lähinnä roolihahmo
Foorumin käsikirjoittajat vois välillä vaihtaa tuon roolihahmon näyttelijää. Juopon marttyyrin roolia vetäisi uskottavammin esimerkiksi:
![]()
Miten sulla noin muuten menee?Ei, forumin nimimerkkini ei ole "roolihahmo". Sen sijaan, forumin nimimerkkini on "Loetkoe". Seuraava kysymys.
On. En ole oikeasti ihan niin fiksu kuin mitä täällä esitän.
Peesaan.On. Olen oikeasti paljon fiksumpi.
Andy on kuulemma oikeesti kommari!On. Olen oikeasti paljon fiksumpi.