Onko Forumin nimimerkkisi "roolihahmo"?

onko nimimerkkisi ns. roolihahmo, joka ei vastaa todellista minääsi?

• Kyllä.

Äänet: 7 22,6%
  • Ei.

Äänet: 24 77,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    31

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Olen foorumilla toki huomattavasti herkemmin johonkin asiaan kommentoimassa, ja jaksan väitellä kauemmin ja perustellummin kuin oikeassa elämässä. Osasyynä on tämä ihana yhteisö jossa ei vittuilla eikä käydä joukkoylivoimalla ketään vastaan. <3 :thumbup:

Normaalissa elämässä yritän turhaan näyttää ns. kovalta, mutta täällä en välitä mitä minusta ajatellaan.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Osasyynä on tämä ihana yhteisö jossa ei vittuilla eikä käydä joukkoylivoimalla ketään vastaan. <3 :thumbup:

täällä en välitä mitä minusta ajatellaan.
Ekassa lauseessa aistittavissa sarkasmia. Pointsit!

Toisessa lauseessa tasan ainoa oikea asenne jolla tämmösessä porukassa kannattaa pyöriä. Pointsit!

Elikettäs tästä tuli nyt sitten ihan tuplapointsit.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Olen foorumilla toki huomattavasti herkemmin johonkin asiaan kommentoimassa, ja jaksan väitellä kauemmin ja perustellummin kuin oikeassa elämässä.
Goblet on oikeassa elämässä kurski. Ihan varmasti. En ole kokeillut, enkä voi suositella.

Örfil

Guest
90% kyllä, jos se nyt pitää tässä vielä virallisesti vahvistaa.

Omaa itseäni on 10% ja loput on lainattu herralta nimeltään Kaino Mulkero.

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Kun sinun forumminääsi vähemillä perustelemisilla liikkeellä ovat ainoastaan kurski ja jotkut ameebat.
Aa, okei. Minä kun luulin että olisin joskus perustellutkin johonkin toikkiin pitkästi erinäisiä asioita ja minulle olisi vain heitetty aina uutta kysymystä ja kommenttia. Mutta muistin ilmeisesti väärin.

Örfil

Guest
Kun sinun forumminääsi vähemillä perustelemisilla liikkeellä ovat ainoastaan kurski ja jotkut ameebat.
Nythän on niin että FW08:n mielestä kaikki muut kuin ateistit ovat ameeboja.
Edit: poistettu henkilökohtaisuuksiin menevät huonot vitsit :(

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Nythän on niin että FW08:n mielestä kaikki muut kuin ateistit ovat ameeboja.
Ite olen sitä mieltä, että ameebat ovat ateisteja. Jos ois toisten päin, niin jumalahan olisi ameeba. (kuvakseen ja silleen...)

Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Nythän on niin että FW08:n mielestä kaikki muut kuin ateistit ovat ameeboja. Tosin FW08:n kyvyt rajoittuvat keskinkertaisen lukion suorittamiseen. Omasta mielestään hän on syntynyt ihan sattumalta, mikä pitänee paikkaansa. Ei tuollaista miestä ole ihan suunnitellen naitu. Pakko olla vahinko.
Jussi kulta. Se, että pidän sinua idioottina ei tarkoita, että pidän kaikkia ajatusmaailmasi jakavia idiootteina. Idiootin statuksesi silmissäni on ansaittu omilla teoillasi.