Onko Pietari häirikkö?

Onko nimimerkki Pietari häirikkö?

• Kyllä.

Äänet: 14 17,3%
  • Ei.

Äänet: 40 49,4%
  • Tuskin tarkoituksella, mutta häiritsee silti.

Äänet: 19 23,5%
  • En osaa sanoa.

Äänet: 8 9,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    81

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jotain armoa kaverille hei.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=pietari02

Ei se oo nii helppoo elää pyörätuolissa! :frown: Se on mukava kun jaksat piristää henkeä täällä Pietari! :thumbup:
Pietari! Onko toi Volvo vielä 'hengissä'?

Siinä olis numero 4, jota olen tällä hetkellä bongaamassa.

Tänään varmaan 2 kuukauden kyttäyksen tuloksena sain numeron 3 bongattua CLK-Mersusta NO-3.

JNF

Well-known member
Riikka aka Ei tahdoton ihmisraunio aka Stig Helmer aka Jakopään hihna aka Aslan aka...

Forumia piinannut häirikkö, jonka takia lähes jokaista uutta Vapaaseen kirjoittavaa hahmoa epäillään hänen sivunikikseen.
Unohdit mut listasta. :thumbfh:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Riikka aka Ei tahdoton ihmisraunio aka Stig Helmer aka Jakopään hihna aka Aslan aka...

Forumia piinannut häirikkö, jonka takia lähes jokaista uutta Vapaaseen kirjoittavaa hahmoa epäillään hänen sivunikikseen.
...tai sitten nämä kaikki ovat saman henkilön sivunilkkejä - eikä siinä ehkä vielä kaikki. :rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Minuahan ei tarvitse piristää ja toivon ettei suhtautuminen minua kohtaan muutu, vaikka Joni paljasti salaisuuteni. :D
Me ruvetaan kaikki paapomaan sua nyt!:ahem:

Itseasiassahan asian laita paljastui jo aiemmin kun oli juttua siitä autolla ajelusta. Toivottavasti sun tuolis ei ole Volkswagen-merkkinen.;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Minuahan ei tarvitse piristää ja toivon ettei suhtautuminen minua kohtaan muutu, vaikka Joni paljasti salaisuuteni. :D
No ei ainakaan mulle paljastanu. Onhan tossa sun sigussas linkki sun kotisivulles, jossa asia käy selväksi.

Kyllä, uteliaisuuttani joskus kurkkasin :eek: