Sue_me
Well-known member
:ahem:Mikäs tässä. Voisi mennä paljon huonomminkin.
:ahem:Mikäs tässä. Voisi mennä paljon huonomminkin.
Karkeakarvainen keskikaljannoutaja.Menee tosi hyvin. Vaimon kanssa on suurin ongelma että mikä koira me hankitaan. Mä haluun pienen ja sisäsiistin ja vaimo jotain samansuuntaista.
Tarttis siis sellainen hankkia. Onko vinkkejä?
Sisäsiistiydestä en tiedä, mutta muutoin on siistejä otuksia semmottiset pötkyläkoirat.Menee tosi hyvin. Vaimon kanssa on suurin ongelma että mikä koira me hankitaan. Mä haluun pienen ja sisäsiistin ja vaimo jotain samansuuntaista.
http://www.modev.info/img/jonna_myra_14.10.08.jpgMenee tosi hyvin. Vaimon kanssa on suurin ongelma että mikä koira me hankitaan. Mä haluun pienen ja sisäsiistin ja vaimo jotain samansuuntaista.
Sisäsiisti tulee opettamalla, ei ostamalla.Menee tosi hyvin. Vaimon kanssa on suurin ongelma että mikä koira me hankitaan. Mä haluun pienen ja sisäsiistin ja vaimo jotain samansuuntaista.
Asensin. Asensin myös tiskikoneen, kahvinkeittimen, tietokoneen, television ja stereot.Asensitko muuten ite?
Jätkä astuu koiri...en päälle. Polkee kuin skootteria pakkasella!Vipeteissä pelottaa se, että menevät jalat poikki helposti kun päälle astuu.
Meillä päin koirien täytyy kestää pieni päälle polkeminenkin.
Sinäki saatana!Mulla on kotiasiat kunnossa ja urheilu tuntuu kiinnostavalta. :ahem:
Ehdottaisin jotain pientä ja sisäsiistiä.Menee tosi hyvin. Vaimon kanssa on suurin ongelma että mikä koira me hankitaan. Mä haluun pienen ja sisäsiistin ja vaimo jotain samansuuntaista.
Semmonen kamala ajatus tuli, että SÄ OOT IHAN VAJAKKI!Sinäki saatana!