Onko sinulla kotiasiat kunnossa?

Kotiasiat kunnossa

• No tottahan toki! :)

Äänet: 24 63,2%
  • AIVAN PÄIN HELVETTIÄ! EN KESTÄ ENÄÄ!

Äänet: 14 36,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    38

Örfil

Guest
Menee tosi hyvin. Vaimon kanssa on suurin ongelma että mikä koira me hankitaan. Mä haluun pienen ja sisäsiistin ja vaimo jotain samansuuntaista.

Tarttis siis sellainen hankkia. Onko vinkkejä?

Sue_me

Well-known member
Menee tosi hyvin. Vaimon kanssa on suurin ongelma että mikä koira me hankitaan. Mä haluun pienen ja sisäsiistin ja vaimo jotain samansuuntaista.

Karkeakarvainen keskikaljannoutaja.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana

Sisäsiisti tulee opettamalla, ei ostamalla. ;)

Toki jos 'sisäsiisteyteen' lukee mm. vähäisen karvanlähdön ja minimoidun kuolaamisen, niin ei välttämättä kannata aloittaa berhandilaisesta tai mastiffeista. Siskolla on 2:aksi irlanninterrieriä. Ovat sekä suhteellisen siistejä että fiksuja.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Itsehän tykästyin whippeteihin, kun exällä oli 1-3 whippettiä sinä aikana kun oltiin yhdessä. Olivat hyvin mukavia ja ihmisrakkaita. Ja lyhytkarvaisina ja kevyinä otuksina eivät "karvasta" eikä kuolaa järjettömästi. Enkä muista, että niillä olisi ollut minkäänmuunlaista ongelmaa kuin tassujen kuluminen (esim kevätkauden ensimmäisten juoksukisojen yhteydessä tuon huomasi. Tuo oli vähän kuin känsä tai rakko työtävieroksuvan kämmenessä vartin lapioinnin jälkeen).

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Vipeteissä pelottaa se, että menevät jalat poikki helposti kun päälle astuu.

Meillä päin koirien täytyy kestää pieni päälle polkeminenkin.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Kotiasiat muuten kunnossa, mutta pitäisi löytää isompi koti. Eli asunto, vuokra-sellainen.