Onnea Vellu ja Saija 14.4.2007

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Paljon kiitoksia sekä omasta että puolison puolesta. Just päästiin kotiin ja kannoin puolison eteisen kynnyksen yli. Molemmat sanottiin Tahdon ja kyyneleitäkin tirskauteltiin, kun Saijan ystävätär lauloi ah niin kauniisti.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Paljon kiitoksia sekä omasta että puolison puolesta. Just päästiin kotiin ja kannoin puolison eteisen kynnyksen yli. Molemmat sanottiin Tahdon ja kyyneleitäkin tirskauteltiin, kun Saijan ystävätär lauloi ah niin kauniisti.
Tota... eiks sun pitäis olla vähän niinku muissa hommissa just nyte? :eek:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Tota... eiks sun pitäis olla vähän niinku muissa hommissa just nyte? :eek:
been there done that... ;-)

Ai niin sä et oo nähnytkään näitä maikkarin uusia mainoksia Maailman nopeimmasta kansasta...

Puoliso tuli just suihkusta, joten mä voisin kohta lopetella..

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
been there done that... ;-)

Ai niin sä et oo nähnytkään näitä maikkarin uusia mainoksia Maailman nopeimmasta kansasta...
Joo en oo, mutta toi selittää asian :D :D :D

Onnea vielä jokatapauksessa ja tervetuloa ukkomiesten klubiin :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Puoliso tuli just suihkusta, joten mä voisin kohta lopetella..
Eiks ookki hassua, että "joutuu" yhtäkkiä puhumaan tyttöystävästä/avovaimosta termeillä puoliso tahi vaimo (mahdollisesti myöhemmin akka ja muijakin, mutta ihan heti alkuun panttaisin nuita termejä vielä :frank: )?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Eiks ookki hassua, että "joutuu" yhtäkkiä puhumaan tyttöystävästä/avovaimosta termeillä puoliso tahi vaimo (mahdollisesti myöhemmin akka ja muijakin, mutta ihan heti alkuun panttaisin nuita termejä vielä :frank: )?
On aika jännää joo. Toi akk.. puoliso tuntuu tykkäävän kovasti tosta 'vaimo' nimityksestä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Joo, mennään käymään Kreetalla tossa toukokuussa, 10 päivää.
Näköjään Chaniassa, ihan siisti mesta, autolla tuli tuollakin käytyä. Rethymnon on kans ehdottomasti tutustumisenarvoinen, Heraklion ei niinkään.

Itse olin jokunen vuosi saaren toisessa päässä Chersonissoksessa, ihan ok, mutta seuraavalla kerralla menisin just joko Chaniaan tai Rethymnoniin.

Se Vain (siis ei vain vaan Vain :rolleyes: ) palmuranta siellä ihan saaren itäisessä päässä on nätti, joskin hyvin kansoitettu, paikka, mutta jos auton vuokraa, niin ehkä siellä kannattaa piipahtaa, on tosin kyllä aikamoinen matka Chaniasta.

Vai joko sulle on Kreeta tuttu mesta? :eek:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Me oltiin jotain 10v sitten kaveriporukalla siellä Agios Nikolaos:ssa ja meillä oli pari autoa vuokrattuna, eli käytiin etelärannalla Ierapetrassa ja käytiin myös Vai:ssa pikaisesti. Mä luulen, että pysytään aika pitkälti tuolla Chanian päässä saarta. Yks kreikkalainen duunikaveri on juuriltaan kreetalainen ja se lupasi kerätä Chanian (ja Kreetan) parhaita kohteita meille (täytyykin muistaa muistuttaa sitä). Täytyy muistaa toi Rethymnonkin, jos on sopiva tilaisuus käydä siellä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
eli käytiin etelärannalla Ierapetrassa ja
Ierapetrassakin tuli käytyä, ei mun mielestä kylläkään millääntavoin kovin järisyttävän mielenkiintoinen paikka, mutta tulipahan kuitenkin käytyä :rolleyes:

Kreeta on tosiaan vähän liian suuri saari, jotta yhdellä reissulla kerkeis ihan kaikkialla käymään etekin, kun piitsillälöhöilyynkin pitäs löytyä aikaa.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kiitoksia paljon. Kun tuo lumilippatilannekin on jo menneen talven lumia, niin vaihdoin avatarta samantien. Puolison käsi tuossa päällimmäisenä..

elle

-------
Hurjan paljon onnea yhteisesti!

.. onks tässä joku juju, että forumin V-hahmot kunnostautuu?