Onneksi Olkoon Kimi Räikkönen - Maailmanmestari!

patriot

Foorumin senaattori
Ventti21 sanoi:
Lakujen musta sunnuntai ei valkene edes peroksidillä, heittäkää jo pois tuo typerä "näin meille aina käy" pelko. Voitettu mikä voitettu, liput salkoon!
Rasistiset kommentit on syytä jättää pois, vaikka Kimin mestaruutta juhlitaankin! :thumbdown

de rong

Banned
Hienoa jos nyt varmistu mestaruus! Ei kukaan järkevä ois ees arvostanu Hamiltonin kabinetti-mestaruutta!

Aksu

Well-known member
Niinku mä oon sanonu! loppuun asti aina eikä koskaan saa luovuttaa!

V12

Well-known member
Räikkönen johti MM-sarjaa Australian jälkeen ja seuraavan kerran Brasilian jälkeen . Ei siihen muuta tarvita.

MAHTAVAA KIMI!!!

kasper

Well-known member
Itse ainakin arvostan tätä Kimin mestaruutta enemmän kuin Keken ja Häkän sillä tämä ei tullut ylivoimaisella autolla eikä myöskään toisten epäonnen avulla.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
En jaksa kahlata kaikkia viestejä lävitse, mutta joko täällä tahi jossakin muussa toikissa tuli huomioitua, että Ferrari olisi voitanut tallimestaruudenkin vaikkei McLarenia olisikaan pudotettu nollille?

jameson

Well-known member
huhhuh ku aamulla heräsin ja kuulin et siellä oli tollanen bensasotku. onneks ei käyny mitään

Doubtful

Banned
OoPee sanoi:
En jaksa kahlata kaikkia viestejä lävitse, mutta joko täällä tahi jossakin muussa toikissa tuli huomioitua, että Ferrari olisi voitanut tallimestaruudenkin vaikkei McLarenia olisikaan pudotettu nollille?
Eipäs olisi.

Trullinkaasu

Well-known member
VAPISKAA sennat ja prostit!!!

KIMI MATIAS RÄIKKÖNEN, MAAILMANMESTARI VUOSIMALLIA 2007!!!

Rehellisesti sanottuna en usko vieläkään, mitä oikein on tapahtunut. Herättäkää mut unesta!!

Bernie: "Lewis voittaa helposti" :D :D

JNF

Well-known member
Unohdatte Unkarin tallipisteiden mitätöinnin. Tuolloin Lewis voitti ja Fernandol oli neljäs, jolloin McLaren menetti 15 pistettä ja Ferrari olis vieny tallimestaruuden 204 - 203.

Revolt

Lead Singer
Mystine sanoi:
Mikä surkea läppä tää nyt on olevinaan? Mitä tekemistä tolla teinillä on Kimin kanssa? Onks se sun mielestä jotenkin samannäköinen? Ei nimittäin tosiaan ole. Ja mitä hemmettiä sä tollasta tänne suollat? Täällä on F1-vapaa alue myös olemassa. Ja lopuksi: ellei toi gallerian tyyppi ole sinä itse, niin on vähän asiatonta linkittää sitä tänne. Spede. :thumbfh: