Onneksi Olkoon Kimi Räikkönen - Maailmanmestari!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tarkemmin kun ajattelee, niin koko tää valitusprosessi antoi mukava toisen aallon buustin Kimin mestaruudelle. Nyt saa hehkuttaa!!! ONNEA WDC KIMI RAIKKONEN!!! :D :D Vois katella vaikka Brasilian ekan kierroksen Lewisin onboard-kamerasta... Aika nannaa:alppu:

Marc de Wolf sanoi:
Tarkemmin kun ajattelee, niin koko tää valitusprosessi antoi mukava toisen aallon buustin Kimin mestaruudelle. Nyt saa hehkuttaa!!! ONNEA WDC KIMI RAIKKONEN!!! :D :D Vois katella vaikka Brasilian ekan kierroksen Lewisin onboard-kamerasta... Aika nannaa:alppu:

Nauhaa kehiin... :thumbup:

J.Hunt sanoi:
Missä? koska? :confused:

Ihan viimeisen viikon uutisoinneissa. Siis tosi juttu. Samalla tavalla myönsi sen kuin että muutton syy Sveitsiin oli taloudellinen.

En ehdi nyt etsiä mutta jos tulee linkki esiin postaan...

J.Hunt sanoi:
Missä? koska? :confused:

Hesarissa ainakin oli näin:

Hamilton ilmoitti heti Brasilian kisan jälkeen, ettei halua mestaruutta oikeudessa. "Se olisi väärin. Haluan voittaa mestaruuden radalla", britti sanoi. "Se olisi aika kamalaa Kimi Räikköselle, joka teki hyvää työtä loppukauden kisoissa, ja tuottaisi luultavasti vahinkoa tälle lajille". Myöhemmin Hamilton kuitenkin kielsi sanoneensa näin, mutta myönsi edelleen, että mestaruuden voittaminen vetoomusoikeudessa tuntuisi kummalta.

Onnea vielä ferrarinpunaiselle Kimille ja listavalle Marannellon korskealle ORILLE!:thumbup:

Ronille haistatan pitkän paikallaanleijuvan Irlanninsetterin pierun:ahem:

Polar sanoi:
On muuten hemmetin hieno auto!
fiat_500_02.jpg

Auto näyttää aivan maitovalaalta!

beluga_1_95519.jpg

L4z! sanoi:
yhtä tylsän näkösiä

No, maitovalas on lähinnä rennon ja sympaattisen näköinen, luulen ettei sillä paljon kiinnosta!
Uusi Fiat 500 on minusta sitävastoin kaikkea muuta kuin tylsä. Todella kaunis italialaisen muotoilun tuote. Auto on sisältäkin täyttä timangia, on kaikkinensa tehty hyvällä maulla retrohenkeen, vähän samaantapaan kuin uusi Mini S.
Niin, ja se yhdennäköisyys... Jumalallisia luomuksia molemmat!:thumbup:

JNF sanoi:
Pientä itsensä jalustalle nostamista. Mahtavaa journalismia. Ei tosin mikään yllätys Kullalta.
Joo. Mutta minä olen Heikki Kultaakin ylpeämpi että ymmärsin ennen kauden päättymistä Kimin mestaruuden olevan mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Cmoney sanoi:
Joo. Mutta minä olen Heikki Kultaakin ylpeämpi että ymmärsin ennen kauden päättymistä Kimin mestaruuden olevan mahdollista, mutta epätodennäköistä.
Samma här, Samma här :cool:

Formulalehti F1 Racing on vuosiäänestyksessään:thumbup: palkinnut suomalaisen Kimi Räikkösen vuoden parhaasta ajosuorituksesta. Räikkönen sai palkinnon Silverstonen kisasta, jonka hän Ferrarillaan voitti.

Williamsin Nico Rosberg voitti puolestaan kauden kehittyneimmän kuskin palkinnon.

Eniten palkintoja vei brittitulokas Lewis Hamilton. Hän nappasi muun muassa vuoden kuljettajan ja vuoden miehen tittelit. Kaikkiaan Hamilton voitti viisi palkintoa.

- Haluan olla paras kaikessa, Hamilton sanoi ITV-kanavan mukaan.