Hienoa. Soon varmaa se hankolaistausta. :thumbup:\o/ Nimipäivä mulla!!!
Börjeksi kutsuu jopa osa asiakkaista.
No ei ole siitä.Hienoa. Soon varmaa se hankolaistausta. :thumbup:
Onpas, kun oot rantaruotsalainen. Ne sun työkaverit piruilee siitä. Et vain bonjaa...:wink:No ei ole siitä.
Ai se olikin asiakas, eikä töikaveri. Hoonosti luettu eli valittelen, Börje.Asiakas ei ole sama kuin työkaveri. (toim.huom.)
Töikavereille olen Kalakukko tai Savon Sulttaani.
Selän takana sitten ihan vaan mulkku :frank:Töikavereille olen Kalakukko tai Savon Sulttaani.
Savon muikku sopisi paremmin. Eikös siellä päin oo hyvät muikkuveet. Lisäksi Moe aina varmaan hymyilee ja on iloinen asiakkaille. Ja ainakin Jusban tietää, että valokuvattaessa sanotaan aina Muikku...jotta saataisiin sellainen monaliisamainen hymy kuvattavalle kohteelle. No tämä meni nyt vähän väärään toikkiin, kun kuului enämpi ns. valokuvausvinkkejä -sarjaan.Selän takana sitten ihan vaan mulkku :frank:
Pitää muistaa rasvata pakarat kun sä olet selän takana.:idea:Selän takana sitten ihan vaan mulkku :frank:
Anal Lubella? :doubtful:Pitää muistaa rasvata pakarat kun sä olet selän takana.:idea:
Your pleasure is my pleasure, honey.Anal Lubella? :doubtful:
Tota... En tarkoittanut sua... Mut ole hyvä!Kiitos.
Onnea Iskä!!!! :thumbup:
Kiitos.
Tota... En tarkoittanut sua...
Mua jännittää kehittyykö tästä isä-tytär-toinen isä draamasta vielä isokin ... totanoin... draama.Ketäs sä sitten tarkotit? Onks sulla montakin iskää?
WTF!?!Ketäs sä sitten tarkotit? Onks sulla montakin iskää?