No ettei hiihtohimot herää ja yllätä.Mitä ihmeen jarrua?
No ettei hiihtohimot herää ja yllätä.Mitä ihmeen jarrua?
Eiks eka kisa mennyt jo, kun toinen on auki?2.16 jo ekassa, mut ei sillä pääse edes kisaan.
No kai saa laskea, kun Bormion kisa on vasta viikonloppuna.Eiks eka kisa mennyt jo, kun toinen on auki?
Kutsuttu on. Tosin yksin edelleen kisailen.Nyt on tehty tunnus ja nimi oli Pietari. Kutsukee siis miut nyt.
Nyt liityin. Miksköhän myö ollaa itävallasta? :dunno:Kutsuttu on. Tosin yksin edelleen kisailen.
Neljä kutsua on nyt vetämässä, mutta kukaan ei vastaa. :frown:
No minä ainakin asun Wienissä.Nyt liityin. Miksköhän myö ollaa itävallasta? :dunno:
Ite laitoin Finland mut silti näkyy tuo ruma lippu. :jaska:No minä ainakin asun Wienissä.
Saiskohan C-aseman käyttöön iskemällä esim 2 muistitikkua koneeseen kiinni?:alppu::alppu: Tosin ei ole ensimmäistäkään
Mun sisäinen ääneni sanoo, että se ei auta tippakaan, mutta lycka tillJes! Sitten vaan joku pukki tuomaan muistitikkua!
Ei uskota, jos et liity tuohon ryhmään. :nope:Bormioon 2:05.696
Mihin ryhmään?Ei uskota, jos et liity tuohon ryhmään. :nope:
Käytin grungenissä parissa tiukassa käännöksessä. Bormiota varmaan kerkee pelaamaan joulupäivinä.Käytätkö jarrua?
No F1-forum ryhmään tuolta niitten sivuilta http://skichallenge.orf.at.Mihin ryhmään?
Älä natise mistään hinnasta, joulu on antamisen aikaa!Mun sisäinen ääneni sanoo, että se ei auta tippakaan, mutta lycka till
Niin ja noita tikkujahan saa muuten muutamalla eurolla.