OoPee
Nuori ikäisekseen
Voi olla, mutta miten toi liittyy usb-tikkuun? :nope:joulu on antamisen aikaa!
Voi olla, mutta miten toi liittyy usb-tikkuun? :nope:joulu on antamisen aikaa!
No ihan hyvin.Voi olla, mutta miten toi liittyy usb-tikkuun? :nope:
Hyväksytty on ja 2.05. näkyy.Odottelen ilmeisesti hyväksyntää.
Olen ymmärtänyt sen niin, että niitä kelejä voi treenata ja sitten itse kisaan niistä arvotaan joku. Kisastahan saa sitten niitä pisteitä, millä maailman-cup sijoitukset määräytyvät.Pitäiskö tossa tehdä ajat joka kelille? Tein grungenissä vaan yhdellä
Mä en edes tiedä mistä ja miten siihen kutsuun vois vastataHyväksytty on ja 2.05. näkyy.
Kutsutuista OoPee ja Zaikom eivät ole vielä hyväksyntä nappia käyneet painamassa.
Menet tänne:Mä en edes tiedä mistä ja miten siihen kutsuun vois vastata
...mutta ei noilla mun vaatimattomilla ajoilla (Bormio pikkusen yli 2:07) edes kehtais osallistua
Tarttis vielä löytää joku semmonen, joka osais saksaaJos et osaa, niin kysy lisää tuolla tyhmiä kysymyksiä tietokoneista osiossa, siellä on porukkaa joka osaa auttaa.
02:12,116 jo ja 2 sekuntia pois pystyy vielä poistamaan. :ahem:02:15,488 ja pääsen kisaan. :ahem:
Joo Skihütte, sielä lukee F1-Forum ja sen perässä on + jota painat. :ahem:Menet tänne:
http://skichallenge.orf.at/oe/login
Kirjaudut sinne OoPee ja salasana.
Sieltä jostain Skihüttestä varmaan löytyy kutsu F1-Forum sarjaan.
Jos et osaa, niin kysy lisää tuolla tyhmiä kysymyksiä tietokoneista osiossa, siellä on porukkaa joka osaa auttaa.
aiemmin olin klikannut vaan F1-forum, äsken huomasin ton plussan. Mutta silti grungenissa ajamani tulokset ei näy F1-forum listoillaJoo Skihütte, sielä lukee F1-Forum ja sen perässä on + jota painat. :ahem:
Gröden Qualifikation kohtaan päivittyy vieläkin ne ekan ajat.aiemmin olin klikannut vaan F1-forum, äsken huomasin ton plussan. Mutta silti grungenissa ajamani tulokset ei näy F1-forum listoilla
Voiks grungenin aikoja vielä parantaa kun bornio on avautunut? En päässyt eilen mihinkään kisaan kun en ole bornion aika-ajoja laskenut.
1Gröden Qualifikation kohtaan päivittyy vieläkin ne ekan ajat.
No nyt näkyy.1
AiJai
02:11,305
2
Zaikom
02:12,152
3
Jusban
02:12,636
4
lfbee
02:15,098
5
Pietari
02:15,457
Näin tällä hetkellä. :ahem:
Juu, en mä tuolta orf:n sivuilta ole edes vilkaissut, ajattelin, että toi hoituis softastakin käsin. Ei sitten.Joo Skihütte, sielä lukee F1-Forum ja sen perässä on + jota painat. :ahem:
Vaihda levyaseman kirjaintaYritin pyytää liittyä tuohon F1-forumin sarjaan, mutta painoin epähuomiossa miinusta ja nyt toi viduilee: "Deine Anfrage wurde bereits abgelehnt bzw. von Dir selbst gecancelt".
Elikkä ilmeisesti meikä itse perui tuon pyynnön. Ja nyt se ei tee uutta pyyntöä vaikka kuinka yrittää. :mad_old:
Voiskohan joku vähän neuvoa?