ORF Ski Challenge '09

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Pitäiskö tossa tehdä ajat joka kelille? Tein grungenissä vaan yhdellä :confused:
Olen ymmärtänyt sen niin, että niitä kelejä voi treenata ja sitten itse kisaan niistä arvotaan joku. Kisastahan saa sitten niitä pisteitä, millä maailman-cup sijoitukset määräytyvät.

Voin olla kyllä aivan väärässäkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hyväksytty on ja 2.05. näkyy.

Kutsutuista OoPee ja Zaikom eivät ole vielä hyväksyntä nappia käyneet painamassa.
Mä en edes tiedä mistä ja miten siihen kutsuun vois vastata :D

...mutta ei noilla mun vaatimattomilla ajoilla (Bormio pikkusen yli 2:07) edes kehtais osallistua :eek:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Mä en edes tiedä mistä ja miten siihen kutsuun vois vastata :D

...mutta ei noilla mun vaatimattomilla ajoilla (Bormio pikkusen yli 2:07) edes kehtais osallistua :eek:
Menet tänne:
http://skichallenge.orf.at/oe/login

Kirjaudut sinne OoPee ja salasana.

Sieltä jostain Skihüttestä varmaan löytyy kutsu F1-Forum sarjaan.

Jos et osaa, niin kysy lisää tuolla tyhmiä kysymyksiä tietokoneista osiossa, siellä on porukkaa joka osaa auttaa.

Mangelo

Well-known member
Joo Skihütte, sielä lukee F1-Forum ja sen perässä on + jota painat. :ahem:
aiemmin olin klikannut vaan F1-forum, äsken huomasin ton plussan. Mutta silti grungenissa ajamani tulokset ei näy F1-forum listoilla :rolleyes:

Voiks grungenin aikoja vielä parantaa kun bornio on avautunut? En päässyt eilen mihinkään kisaan kun en ole bornion aika-ajoja laskenut.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
aiemmin olin klikannut vaan F1-forum, äsken huomasin ton plussan. Mutta silti grungenissa ajamani tulokset ei näy F1-forum listoilla :rolleyes:

Voiks grungenin aikoja vielä parantaa kun bornio on avautunut? En päässyt eilen mihinkään kisaan kun en ole bornion aika-ajoja laskenut.
Gröden Qualifikation kohtaan päivittyy vieläkin ne ekan ajat.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Bormio

1
AiJai
02:05,696
2
lfbee
02:07,463
3
OoPee
02:08,682
4
Jusban
02:11,264
5
Pietari
02:12,116

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Yritin pyytää liittyä tuohon F1-forumin sarjaan, mutta painoin epähuomiossa miinusta ja nyt toi viduilee: "Deine Anfrage wurde bereits abgelehnt bzw. von Dir selbst gecancelt".

Elikkä ilmeisesti meikä itse perui tuon pyynnön. Ja nyt se ei tee uutta pyyntöä vaikka kuinka yrittää. :mad_old:
Voiskohan joku vähän neuvoa?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Yritin pyytää liittyä tuohon F1-forumin sarjaan, mutta painoin epähuomiossa miinusta ja nyt toi viduilee: "Deine Anfrage wurde bereits abgelehnt bzw. von Dir selbst gecancelt".

Elikkä ilmeisesti meikä itse perui tuon pyynnön. Ja nyt se ei tee uutta pyyntöä vaikka kuinka yrittää. :mad_old:
Voiskohan joku vähän neuvoa?
Vaihda levyaseman kirjainta