OoPee
Nuori ikäisekseen
Voi olla, mutta miten toi liittyy usb-tikkuun? :nope:joulu on antamisen aikaa!
Voi olla, mutta miten toi liittyy usb-tikkuun? :nope:joulu on antamisen aikaa!
No ihan hyvin.Voi olla, mutta miten toi liittyy usb-tikkuun? :nope:
Hyväksytty on ja 2.05. näkyy.Odottelen ilmeisesti hyväksyntää.
Olen ymmärtänyt sen niin, että niitä kelejä voi treenata ja sitten itse kisaan niistä arvotaan joku. Kisastahan saa sitten niitä pisteitä, millä maailman-cup sijoitukset määräytyvät.Pitäiskö tossa tehdä ajat joka kelille? Tein grungenissä vaan yhdellä![]()
Mä en edes tiedä mistä ja miten siihen kutsuun vois vastataHyväksytty on ja 2.05. näkyy.
Kutsutuista OoPee ja Zaikom eivät ole vielä hyväksyntä nappia käyneet painamassa.
Menet tänne:Mä en edes tiedä mistä ja miten siihen kutsuun vois vastata
...mutta ei noilla mun vaatimattomilla ajoilla (Bormio pikkusen yli 2:07) edes kehtais osallistua![]()
Tarttis vielä löytää joku semmonen, joka osais saksaaJos et osaa, niin kysy lisää tuolla tyhmiä kysymyksiä tietokoneista osiossa, siellä on porukkaa joka osaa auttaa.
02:12,116 jo ja 2 sekuntia pois pystyy vielä poistamaan. :ahem:02:15,488 ja pääsen kisaan. :ahem:
Joo Skihütte, sielä lukee F1-Forum ja sen perässä on + jota painat. :ahem:Menet tänne:
http://skichallenge.orf.at/oe/login
Kirjaudut sinne OoPee ja salasana.
Sieltä jostain Skihüttestä varmaan löytyy kutsu F1-Forum sarjaan.
Jos et osaa, niin kysy lisää tuolla tyhmiä kysymyksiä tietokoneista osiossa, siellä on porukkaa joka osaa auttaa.
aiemmin olin klikannut vaan F1-forum, äsken huomasin ton plussan. Mutta silti grungenissa ajamani tulokset ei näy F1-forum listoillaJoo Skihütte, sielä lukee F1-Forum ja sen perässä on + jota painat. :ahem:
Gröden Qualifikation kohtaan päivittyy vieläkin ne ekan ajat.aiemmin olin klikannut vaan F1-forum, äsken huomasin ton plussan. Mutta silti grungenissa ajamani tulokset ei näy F1-forum listoilla
Voiks grungenin aikoja vielä parantaa kun bornio on avautunut? En päässyt eilen mihinkään kisaan kun en ole bornion aika-ajoja laskenut.
1Gröden Qualifikation kohtaan päivittyy vieläkin ne ekan ajat.
No nyt näkyy.1
AiJai
02:11,305
2
Zaikom
02:12,152
3
Jusban
02:12,636
4
lfbee
02:15,098
5
Pietari
02:15,457
Näin tällä hetkellä. :ahem:
Juu, en mä tuolta orf:n sivuilta ole edes vilkaissut, ajattelin, että toi hoituis softastakin käsin. Ei sitten.Joo Skihütte, sielä lukee F1-Forum ja sen perässä on + jota painat. :ahem:
Vaihda levyaseman kirjaintaYritin pyytää liittyä tuohon F1-forumin sarjaan, mutta painoin epähuomiossa miinusta ja nyt toi viduilee: "Deine Anfrage wurde bereits abgelehnt bzw. von Dir selbst gecancelt".
Elikkä ilmeisesti meikä itse perui tuon pyynnön. Ja nyt se ei tee uutta pyyntöä vaikka kuinka yrittää. :mad_old:
Voiskohan joku vähän neuvoa?