Osaatko ajaa ilman käsiä?

Osaatko ajaa polkupyörällä ilman käsiä?

  • Osaan

    Äänet: 29 85,3%
  • En osaa

    Äänet: 5 14,7%
  • En ole kokeillutkaan

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    34
  • Äänestys suljettu. .

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Se onkin melkoinen suoritus iskeä kivet tankoon yli 70km/h vauhdissa. :ahem:
Ehkei ihan noin kovassa vauhdissa kuitenkaan. Onneks. :eek: Parhaimmat lukemat taitaa itellä olla jotain 40-45 km/h mitä oon polkupyörällä saavuttanut tasaisella tiellä, mikäli on mittaria uskominen ollut. :doubtful:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ehkei ihan noin kovassa vauhdissa kuitenkaan. Onneks. :eek: Parhaimmat lukemat taitaa itellä olla jotain 40-45 km/h mitä oon polkupyörällä saavuttanut tasaisella tiellä, mikäli on mittaria uskominen ollut. :doubtful:
ja kivet tangolla? :eek!:
 

Örfil

Guest
Silloin kuin MINÄ olin nuori keuliminen, ilman käsiä ajaminen, koivukeihään heitto ja ojien yli hyppiminen oli ainoa hupi. Ei ollut mitään inttternettiä.

Oli vaan Jopo ja poika.
Edit: ja tietysti käpylehmät
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Valhehtelet. :thumbfh:
Ei ollut tuolloin vielä edes käpylehmiä, pelkkiä käpyjä vain.
Ei pidä paikkaansa. Käpylehmät on esitelty jo ainakin -40 luvulla koska mun mutsi osaa tehdä niitä. Mun pojatkin osaa tehdä käpylehmiä koska mammansa on opettanut.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jasutettu polli. Neljäs: Osasin aiemmin, nyt en. Aivot ja ruumis tärkeämpi kuin antaa niiden ruhjoutua. Kypärä päähän.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tietysti osaan ajaa pyörällä ja ilman käsiäkin! Mulla on myös hemmetin komeet arvet leuassa.
 

Örfil

Guest
Kokeilin tätä myös kart-autolla tiistaina. Hyvin sujui sekin :ahem:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Joku vuos siitä kun viimeks ajanut pyörällä, ellen nyt ihan muistele omiani. Silloin onnistui asia jota tässä toikissa kysyttiin.
 
Ylös