Osaatko ajaa ilman käsiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Osaatko ajaa polkupyörällä ilman käsiä?

• Osaan

Äänet: 29 85,3%
  • En osaa

Äänet: 5 14,7%
  • En ole kokeillutkaan

Äänet: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    34
  • Äänestys suljettu. .
Se onkin melkoinen suoritus iskeä kivet tankoon yli 70km/h vauhdissa. :ahem:

Ehkei ihan noin kovassa vauhdissa kuitenkaan. Onneks. :o Parhaimmat lukemat taitaa itellä olla jotain 40-45 km/h mitä oon polkupyörällä saavuttanut tasaisella tiellä, mikäli on mittaria uskominen ollut. :doubtful:

Ehkei ihan noin kovassa vauhdissa kuitenkaan. Onneks. :o Parhaimmat lukemat taitaa itellä olla jotain 40-45 km/h mitä oon polkupyörällä saavuttanut tasaisella tiellä, mikäli on mittaria uskominen ollut. :doubtful:

ja kivet tangolla? :eek!:

Silloin kuin MINÄ olin nuori keuliminen, ilman käsiä ajaminen, koivukeihään heitto ja ojien yli hyppiminen oli ainoa hupi. Ei ollut mitään inttternettiä.

Oli vaan Jopo ja poika.
Edit: ja tietysti käpylehmät

Viimeksi muokattu:
No ei, mutta täällä päin keulimista kutsutaan kekettämiseksi tai ainakin silloin kutsuttiin kun itse olin pyörä iässä.

Eli siis näin:
1982-Keke-Rosberg.jpg

Tämä selvä. :)

Valhehtelet. :thumbfh:
Ei ollut tuolloin vielä edes käpylehmiä, pelkkiä käpyjä vain.

Ei pidä paikkaansa. Käpylehmät on esitelty jo ainakin -40 luvulla koska mun mutsi osaa tehdä niitä. Mun pojatkin osaa tehdä käpylehmiä koska mammansa on opettanut.

Jasutettu polli. Neljäs: Osasin aiemmin, nyt en. Aivot ja ruumis tärkeämpi kuin antaa niiden ruhjoutua. Kypärä päähän.

Tietysti osaan ajaa pyörällä ja ilman käsiäkin! Mulla on myös hemmetin komeet arvet leuassa.

Kokeilin tätä myös kart-autolla tiistaina. Hyvin sujui sekin :ahem:

Joku vuos siitä kun viimeks ajanut pyörällä, ellen nyt ihan muistele omiani. Silloin onnistui asia jota tässä toikissa kysyttiin.