JPP
as Quo as possible
Yhdeksän oikein. Olisin laittanut pilkun siihen ensimmäiseen tehtävään. Yleisesti ottaen meni suurin osa ajasta siihen kun etsi, että: "Mikäs näissä nyt oikein on erona ?".
Sama havainto.Yleisesti ottaen meni suurin osa ajasta siihen kun etsi, että: "Mikäs näissä nyt oikein on erona ?".
Vip-oikeudet 0,107 sekunniksi.Toisessa rivissä lisänumero ja toisessa kolme oikein.
Paljon näillä saa?
Mä olen kanssa todella pettynyt suhun. :nope::thumbdown9/10.
Heti ensimmäisen kysymyksen kohdalla epäilin koko testin luotettavuutta, kun oikeaa vastausta ei mielestäni edes ollut. Mutta se johtuikin vain siitä, etten itsekään ole täysin selvillä varsin epäselvistä lainausmerkkisäännöistä.
Tulos ei tyydytä tällaista oikeakielisyyden arvostajaa, mutta kompastuin omaan näppäryyteeni. Ihan kaikkia puheessa perinteisesti yhteensidottuja ilmauksia ei sittenkään kirjoiteta erikseen.
Meinaatko että oikeiston vastakohta on vääreimmistö?:eek!:Eikö sen pitäisi sulla olla väär. yo.
Eipähän ole niin skitso olo, kun on omassa kehossaan suurimmaksi osaksi aikaa. Eikö? Vai miten sä näet tämän oik.yo:na?:doubtful:Kuitenkin ihan hahmolta hahmolle -vinkkinä vielä sen verran, että voi olla ettei se sun naisesi tykkää hyvää jos vietät noin paljon aikaa asianajotoimiston työntekijän miehessä.
Oikeustieteen vastakohta on vääryystiede.Meinaatko että oikeiston vastakohta on vääreimmistö?:eek!:
Onkos toi nyt sitte Pieni8?
Ainakin sun postauksessa näyttää kursivoidulta 8:ahdeksikolta.Onkos toi nyt sitte Pieni8?
HAH! jätkä astui jarna-ansaan kuin amatööri konsanaan Oik.yo.:lta voisi odottaa enemmän.Ihanko oikeasti Mosse juuri sinä kaikista hahmoista pidät mun nimikettä retsoiluna? Ja et näe sitä ironiaa?
Selaile vähän omia postauksiasi ja tsiigaa mikä määrä retsoilua voi sisältyä keski-ikäisen pölynimurikauppiaan juttuihin. Siinä meikän oik.yo. jää aika kauas taakse.
Älä käsitä väärin, mulle on ihan sama jos sulle on tärkeää ilmoittaa foorumilla tasaisin väliajoin vuositulosi tai että susta on sikasiistiä jos satut piiritason aitajuoksijan kanssa viereisille soutulaitteille kuntosalille. Kerro ihmeessä noita juttujasi, uskon että ne on sulle tosi jänniä.
Mutta siinä vaiheessa alkaa homma mennä snadisti huvittavaksi kun tuollainen hahmo ryhtyy avuttomilla huumoritaidoillaan vihjaamaan että meikäläinen olisi foorumilla jotenkin erityisen omahyväinen. Etenkin kun tietää että tämä on vain seurausta sun tyttömäisestä herkkänahkaisuudesta, niin ei voi kuin sanoa että vedä hyvä mies henkeä ja katso peiliin.
Mosavirhe.HAH! jätkä astui jarna-ansaan kuin amatööri konsanaan Oik.yo.:lta voisi odottaa enemmän.