Osaatko suomea?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ihanko oikeasti Mosse juuri sinä kaikista hahmoista pidät mun nimikettä retsoiluna? Ja et näe sitä ironiaa? :D

Selaile vähän omia postauksiasi ja tsiigaa mikä määrä retsoilua voi sisältyä keski-ikäisen pölynimurikauppiaan juttuihin. Siinä meikän oik.yo. jää aika kauas taakse. :)

Älä käsitä väärin, mulle on ihan sama jos sulle on tärkeää ilmoittaa foorumilla tasaisin väliajoin vuositulosi tai että susta on sikasiistiä jos satut piiritason aitajuoksijan kanssa viereisille soutulaitteille kuntosalille. Kerro ihmeessä noita juttujasi, uskon että ne on sulle tosi jänniä.

Mutta siinä vaiheessa alkaa homma mennä snadisti huvittavaksi kun tuollainen hahmo ryhtyy avuttomilla huumoritaidoillaan vihjaamaan että meikäläinen olisi foorumilla jotenkin erityisen omahyväinen. Etenkin kun tietää että tämä on vain seurausta sun tyttömäisestä herkkänahkaisuudesta, niin ei voi kuin sanoa että vedä hyvä mies henkeä ja katso peiliin. :D
:doubtful:Ok.

T. Ei oik.yo vaan keski-ikäinen pölyimurikauppias. Jos tarkoitit siis mua tuolla. Onneksi oma tittelisi on kunnossa.:eek:

En tiedä huomasitko itse tuossa boldatussa kohdassa, miten alennat toista ja nostat omaa statustasi?:rolleyes:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
:doubtful:Ok.

T. Ei oik.yo vaan keski-ikäinen pölyimurikauppias. Jos tarkoitit siis mua tuolla. Onneksi oma tittelisi on kunnossa.:eek:

En tiedä huomasitko itse tuossa boldatussa kohdassa, miten alennat toista ja nostat omaa statustasi?:rolleyes:
Musta taas näyttää siltä, että PekPoy alensi itsensä ja ylensi keski-ikäisen pölyimurikauppiaan.

Näin voi päätellä - ainakin sikäli mikäli osaan suomea. :thumbup:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Nyt kiinnostais ihan oikeasti tietää mitä Mosse myy. Joskus oon saanut sen kuvan että kosmetiikkaa, joskus huonekaluja, ja nyt puhutaan pölynimureista. :confused:

Ria

Jäässä
Mulla ois käsitys, että jotain rautakauppasta hankittavaa tavaraa, keittiö- ja kylpyhuonekalusteita tai jotain.

markoj

Custom User
Nyt kiinnostais ihan oikeasti tietää mitä Mosse myy. Joskus oon saanut sen kuvan että kosmetiikkaa, joskus huonekaluja, ja nyt puhutaan pölynimureista. :confused:
Käsittääkseni pussilakanoita ja tyynynpäällisiä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Se "tai jotain" -osa meni oikein?
Joo meni. Mosse on duunissa ruottalaisessa puljussa ja myy itteään, mikä on kuulemma huomattavasti helpompaa aina silloin, kun trendit suosivat vaaleita sävyjä. Ei käy kauppa Mossella, jos kansa vaatii pähkinänruskeeta :nope:

oldez

Well-known member
Joo meni. Mosse on duunissa ruottalaisessa puljussa ja myy itteään, mikä on kuulemma huomattavasti helpompaa aina silloin, kun trendit suosivat vaaleita sävyjä. Ei käy kauppa Mossella, jos kansa vaatii pähkinänruskeeta :nope:
Niin ja noottia tulee jos käyttää tuotteista lempinimiä. Puhelimeen ja tietokoneesseen ei luonnollisesti saa koskea yhtään ei edes pitkällä tikulla tai tulee potkut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei ajastaan jäljessä olevat juntit ja mummot ole koko kansa!:frank: