AJ
Well-known member
Se ei olis pelkästään terapeuttista, vaan myös nannaa, mannaa, upeeta ja mahtavaa!hannu^ sanoi:Olipa terapeuttista katsoa pari vanhaa kisaa Kyllösen ja Keken selostaessa.
Se ei olis pelkästään terapeuttista, vaan myös nannaa, mannaa, upeeta ja mahtavaa!hannu^ sanoi:Olipa terapeuttista katsoa pari vanhaa kisaa Kyllösen ja Keken selostaessa.
Unohdin nuo.AJ sanoi:Se ei olis pelkästään terapeuttista, vaan myös nannaa, mannaa, upeeta ja mahtavaa!
Tänään aamulla se oli taas Klien. Mua hämmästytti, että onko se tosiaan saanut tosta niin paljon palautetta, että on valmis asialle jotain tekemään, mutta Kerppenin rehtori pitää paikkansa edelleenBleu sanoi:Vielä Melbournessa Oskari totesi, että nimi todella äännetään "KLIEN" ja nyt, että kun mieheltä itseltä kysyy, niin se on "KLIIN"
Mä olen kyllä edelleen samaa mieltä, että Oskari hoitaa hommansa nykyjään kohtuullisen mallikkaasti. Toki olis toivottavaa, että kopissa olisi joku joka noista saa selvän, JJ onnistui siinä Melbournessa erittäinkin hyvin.pmv sanoi:Mun mielestä ihan ok selostus. Ei kai tuossa nyt mitään suurempia mokia ollut. Noista tiimiradioista on kyllä aika vaikea saada selvää välillä. Ei kai se nyt nii vaarallista ole, jos selostaja ei saa selvää varikon puheista, kun joskus kuskitkin ovat kuulleet väärin.
Jooh tuon takia se ehkä rupesikin ärsyttämään kun oskari siinä toisteli kokoajan ettei saa selvää, kun melbournessa jo tottui siihen että JJ tulkkasi nuo radiopuheet varsin hyvin.Bobakki sanoi:Toki olis toivottavaa, että kopissa olisi joku joka noista saa selvän, JJ onnistui siinä Melbournessa erittäinkin hyvin.
jaa-a, minoon eri mieltä, kaveri ei saa juurikaan selvää team radioitten annista, puhuu vähintään puoliksi aina sen päälleBobakki sanoi:Mä olen kyllä edelleen samaa mieltä, että Oskari hoitaa hommansa nykyjään kohtuullisen mallikkaasti. Toki olis toivottavaa, että kopissa olisi joku joka noista saa selvän, JJ onnistui siinä Melbournessa erittäinkin hyvin.
no en mäkään, varsinkin kun puolet jokaisesta lähetyksestä jäi Oskarin höpinän alle...Hurmurisija sanoi:En minäkään saanut aina tiimiradioista selvää.
Voisi tietenkin. Minusta kuitenkin Oskarin arvostelu alkaa saada surkuhupaisia piirteitä. Mies varmasti tietää, ettei ole täydellinen, mutta selvästi yrittää tehdä koko ajan työnsä paremmin. Häneltä ei voi vaatia mitä tahansa. Kannattaa muistaa, että Saari on ammatiltaan toimittaja ja selostaja eikä formulafaneille valoa kantava Jeesus. Hän tekee vain työtään niin kuin 99,9 % ihmisistä.Originally posted by FO110K (vois sulkee suunsa kun näkee sen "team radio" kyltin)
Anteeksi nyt vaan, mutta jos kerran pitää lähteä näin tarkkaan noita ruotimaan, niin Oskari oli oikeassa, sinä väärässä. Toyota toi uuden etusiiven sekä Australiaan että Malesiaan. Ilmenee muun muassa Gascoynen kommenteista ennen kisaa. Ja olihan tuo muistaakseni myös huomiota herättävän erilainen verrattuna vanhaan.FO110K sanoi:
mm. Toyotan etusiipi oli uusi jo Ausseissa, ei sitä Malesiaan keretty päivittään...