Päivän biisi Vol.3

Knoukka

Well-known member
Balthazar sanoi:
Noista György Ligetin elokuvasävellyksistä mulle on parhaiten jäänyt mieleen tämä, tai oikeastaan koko EWS:n musiikkimaisema. Kubrickin ja David Lynchin luottomies.

EDIT: Korjataanpas tuo linkki vähän asiallisemmaksi.
Samanlaista tunnelmaa (varsinkin Avaruusseikkailu 2001:ssa! :ahem: Ja varsinkin :wink: alussa) ja upea musiikki myös EWS:kin, mutta Lux Aeterna on Clint Mansellin teoksia.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Knoukkari sanoi:
Samanlaista tunnelmaa (varsinkin Avaruusseikkailu 2001:ssa! :ahem: Ja varsinkin :wink: alussa) ja upea musiikki myös EWS:kin, mutta Lux Aeterna on Clint Mansellin teoksia.
No jopas! Oletin kuuntelematta että tästä oli kyse.

Lisko

Well-known member
Sijainti
Liskola
Dream Theater - Dark Eternal Night

Ihan hirveää kuraa muuten, mutta tähän liittyy hyviä muistoja viime kesältä.. :alppu:

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Suburban Tribe: Into The Blue

On se ihme ettei breikkaa ulkomailla...

Örfil

Guest
Tää on legenda:

http://www.youtube.com/watch?v=qH_PPzcpeBw&feature=related

Rush: Xanadu

Oli melkoinen elämys nähdä pändi livenä. Mun pojat puhuu siitä vieläkin malliin "elämä ennen Rush keikkaa ja sen jälkeen". Ens kuussa on KISS keikka. Saas nähdä mitä ukkelit siitä sanoo!

Ostin hemmoille EAR:it ja ittelleni. 20 e tsipale, kuulee musan hyvin ja soittohommissa ok!

Historian siipien havinaa että mun pojat diggaa samaa musaa kuin iskä! Vanhempi opiskelee pianon soittoa mutta kakkossoittimena soittaa kitaraa. Junnu on soitellut rumpuja pari vuotta, kotona on sähkikset ja täällä Pirkkalassa koko setti kannuja.

Viikonloppuna olin autotallissa ja kuuntelin kun pojat (16 ja 14) veti kaksin Rush:in beneath between and behind:ia
Kehitys kehittyy: itte tossa iässä vielä opettelin "tsoni pi kuudia" ja nyt jätkät vetelee jotain ihan muuta. Niin ne asiat muuttuu....

Viimeksi muokattu: