Päivän kuva

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kiinnostaa kympillä!:eek:

Lisään tänne tämänkin kuva-arvoitteen.

Viimeksi muokattu:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Moe Szyslak sanoi:
Kiinnostaa kympillä!:eek:

Lisään tänne tämänkin kuva-arvoitteen.
No mua kiinnostaa ihan oikeasti kympillä mikä tuo arvoituksesi on. Aika hämmentävä kuvio. Suoraanhan se ei aukea, mutta joku juju siinä pitää olla.

Mut mitä tuohon autokuvaan tulee, niin varmaan suurella osalla forumin porukasta on joitakin muistoja jostakin tietystä autosta. Aika monella ne on vissiin juuri tuossa iässä koettuja, eli suunnilleen intin aikoihin, jolloin oli ensimmäistä kertaa elämässään massia ostaa itselleen kivaksi kokema kärry.

Tolerantti

Well-known member
Se Troyn auto:
Plymouth Valiant (tai jotain sinnepäin, olen huono amerikanautoissa:eek: )

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Tolerantti sanoi:
Se Troyn auto:
Plymouth Valiant (tai jotain sinnepäin, olen huono amerikanautoissa:eek: )
Aika lähellä ollaan jo. Rambler ja Valiant käyvät vähän samaan luokkaan, eli edullisten autojen parissa tässä liikutaan.

burb

.
No ihan hilkulle pääsin: Puutavara tyhjä saha mulkku.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Mehe Rienarsuo sanoi:
Puutavara loppu. Saha seisoo.

\o/
Tuosta ei nyt tiedä mitä tarkoitti, mutta pistetään lisää pökköä pesään kun on alkuun päästy.

EDIT: Vai ratkesi se kuva-arvoitus noin... Hidasta välillä täälläkin näköjään.

Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Troy McLure sanoi:
Joo kyllä se on Mosse. Yritin vain kusettaa teitä kaikkia. :D
Ensimmäisen kuvan perusteella se tosiaan jo näytti vähän Mr. Sszystslakislta. Suttaamisesta levinneet meikit paljasti.

Se auto on Warre Amerikassa? Kuvassa näkyy selkeetä Wyomingin taivasta.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Mehe Rienarsuo sanoi:
Se auto on Warre Amerikassa? Kuvassa näkyy selkeetä Wyomingin taivasta.
Pakkashuuruinen Wyoming on valehdellen Keski-Suomessa jossakin. Tai ei ole, tai on. Auto ostettiin meksikolaiselta hamppupaalarilta, joka salakuljetti sen Suomeen itärajan kautta suurlähetystöjä ja suhteitaan hyväksikäyttäen.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Sammypiru sanoi:
Tossa arvoituksessa oli kyse siitä, että ko. auto oli jonkun foorumilaisen sukulaisen auto.
Ei kyllä arvoitus oli ihan vaan tavallinen autontunnistuskisa. Olen niistä tykännyt aina varmaan Tekniikan Maailma lehden vastaavista alkaen. Oikea vastaus on kuitenkin:

Kyseinen auto (4984) kuului alunperin ensimmäiseksi naantalilaiselle ortopedille ja oli ostettu vuonna 1965 Turkulaisesta autokaupasta. That's it. And all there is to it.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Olishan toi pitäny tietää. Mun auton 5,7 litranen kone meni Chevy II:akkoseen ja sitten koko auto Ruotsiin.

edit: Niin mut ei tossa kirkkokuvassa kyllä Chevy II ole.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Miguel sanoi:
Tästä kuvasta oli joskus aikoina ammoina karsee jarna. En muista tarkkaan, mutta kaikki etti gauheesti jotain outoa tästä kuvasta. :jaska: :D
:eek!: :eek!: :eek!: Joku ottanu screenshottia musta..Oon siis tuola auton takapenkilla....;)

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Lucian Freud: Benefits Supervisor Sleeping, 1995

Sigmund Freudin pojanpojan (s. 1922) maalaama taulu tullaan ennakkoarvioiden mukaan kauppaamaan Christie'sin uudella elävien taiteilijoiden ennätyshinnalla. Taulun ennustetaan vaihtavan omistajaa 25-35 miljoonalla eurolla. Elävien taiteilijoiden ennätys on kuitenkin Jasper Johnsin False Startilla, jonka amerikkalainen yksityiskeräilijäpariskunta sai pari vuotta sitten omakseen 80 miljoonalla dollarilla.

Viimeksi muokattu:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Balthazar sanoi:
Sigmund Freudin pojanpojan (s. 1922) maalaama taulu tullaan ennakkoarvioiden mukaan kauppaamaan Christie'sin uudella elävien taiteilijoiden ennätyshinnalla.
Kai tuo myös elävästä elämästä jotakin kertoo. Ihmiset ja väärät elämäntavat eivät ole kauniita loppuun saakka. Hintalappu on aika huima puolin ja toisin. Ehkä tämä on taiteilijan tarkoitus ja herätellä ihmisiä. Ehkä tämä teos päätyy maksukykyisen museon seinille ihmisten nähtäville, eikä minkään yksityisgallerian sijoitusorsille. Ehkä siitä sitten puhutaan taas lisää. Ehkä, ehkä, mutta kuva on kamala ihan kuvana, tai sitten ihmisyydestä kertovana.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Troy McLure sanoi:
Kai tuo myös elävästä elämästä jotakin kertoo. Ihmiset ja väärät elämäntavat eivät ole kauniita loppuun saakka. Hintalappu on aika huima puolin ja toisin. Ehkä tämä on taiteilijan tarkoitus ja herätellä ihmisiä. Ehkä tämä teos päätyy maksukykyisen museon seinille ihmisten nähtäville, eikä minkään yksityisgallerian sijoitusorsille. Ehkä siitä sitten puhutaan taas lisää. Ehkä, ehkä, mutta kuva on kamala ihan kuvana, tai sitten ihmisyydestä kertovana.
Hinnan on määritellyt Christie's, ei taiteilija. Myyjäkin saattaa olla joku muu kuin Lucien Freud.

Parempaa taidetta tuo on mun mielestä kuin esim. Damien Hirstin For the Love of God, joka myytiin 50 miljoonalla punnalla.