No mua kiinnostaa ihan oikeasti kympillä mikä tuo arvoituksesi on. Aika hämmentävä kuvio. Suoraanhan se ei aukea, mutta joku juju siinä pitää olla.Moe Szyslak sanoi:Kiinnostaa kympillä!
Lisään tänne tämänkin kuva-arvoitteen.
Aika lähellä ollaan jo. Rambler ja Valiant käyvät vähän samaan luokkaan, eli edullisten autojen parissa tässä liikutaan.Tolerantti sanoi:Se Troyn auto:
Plymouth Valiant (tai jotain sinnepäin, olen huono amerikanautoissa )
Tuosta ei nyt tiedä mitä tarkoitti, mutta pistetään lisää pökköä pesään kun on alkuun päästy.Mehe Rienarsuo sanoi:Puutavara loppu. Saha seisoo.
\o/
Joo kyllä se on Mosse. Yritin vain kusettaa teitä kaikkia.burb sanoi:Mosse tai joku sellanen?
Ensimmäisen kuvan perusteella se tosiaan jo näytti vähän Mr. Sszystslakislta. Suttaamisesta levinneet meikit paljasti.Troy McLure sanoi:Joo kyllä se on Mosse. Yritin vain kusettaa teitä kaikkia.
Pakkashuuruinen Wyoming on valehdellen Keski-Suomessa jossakin. Tai ei ole, tai on. Auto ostettiin meksikolaiselta hamppupaalarilta, joka salakuljetti sen Suomeen itärajan kautta suurlähetystöjä ja suhteitaan hyväksikäyttäen.Mehe Rienarsuo sanoi:Se auto on Warre Amerikassa? Kuvassa näkyy selkeetä Wyomingin taivasta.
Ei kyllä arvoitus oli ihan vaan tavallinen autontunnistuskisa. Olen niistä tykännyt aina varmaan Tekniikan Maailma lehden vastaavista alkaen. Oikea vastaus on kuitenkin:Sammypiru sanoi:Tossa arvoituksessa oli kyse siitä, että ko. auto oli jonkun foorumilaisen sukulaisen auto.
:eek!: :eek!: :eek!: Joku ottanu screenshottia musta..Oon siis tuola auton takapenkilla....Miguel sanoi:Tästä kuvasta oli joskus aikoina ammoina karsee jarna. En muista tarkkaan, mutta kaikki etti gauheesti jotain outoa tästä kuvasta. :jaska:
Sammypiru sanoi:edit: Niin mut ei tossa kirkkokuvassa kyllä Chevy II ole.
Jos tuohon vastaus joskus saadaan, niin se on kovin hämmentävä ihan varmasti.lara sanoi:Joku ottanu screenshottia musta..Oon siis tuola auton takapenkilla...
Kai tuo myös elävästä elämästä jotakin kertoo. Ihmiset ja väärät elämäntavat eivät ole kauniita loppuun saakka. Hintalappu on aika huima puolin ja toisin. Ehkä tämä on taiteilijan tarkoitus ja herätellä ihmisiä. Ehkä tämä teos päätyy maksukykyisen museon seinille ihmisten nähtäville, eikä minkään yksityisgallerian sijoitusorsille. Ehkä siitä sitten puhutaan taas lisää. Ehkä, ehkä, mutta kuva on kamala ihan kuvana, tai sitten ihmisyydestä kertovana.Balthazar sanoi:Sigmund Freudin pojanpojan (s. 1922) maalaama taulu tullaan ennakkoarvioiden mukaan kauppaamaan Christie'sin uudella elävien taiteilijoiden ennätyshinnalla.
Hinnan on määritellyt Christie's, ei taiteilija. Myyjäkin saattaa olla joku muu kuin Lucien Freud.Troy McLure sanoi:Kai tuo myös elävästä elämästä jotakin kertoo. Ihmiset ja väärät elämäntavat eivät ole kauniita loppuun saakka. Hintalappu on aika huima puolin ja toisin. Ehkä tämä on taiteilijan tarkoitus ja herätellä ihmisiä. Ehkä tämä teos päätyy maksukykyisen museon seinille ihmisten nähtäville, eikä minkään yksityisgallerian sijoitusorsille. Ehkä siitä sitten puhutaan taas lisää. Ehkä, ehkä, mutta kuva on kamala ihan kuvana, tai sitten ihmisyydestä kertovana.