Päivän lakko Timanfayan bannauksen johdosta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

4stroke

Well-known member
No niin on. Mulle vastasit, että eiköhän modet tiedä. Eivät nekään näköjään tiedä. Ainakaan kaikki.

Sulla lienee vahva mielipide asiasta?
Kyllä! Eivät näköjään tahdo! Aikamoista puolueellista toimintaa!! Ei huolta! Asia viedään kyllä eteenpäin... Vaihtuupi toivottavasti paremmat modet! Jatkossa toivottavasti puolueettomampaa toimintaa!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kyllä! Eivät näköjään tahdo! Aikamoista puolueellista toimintaa!! Ei huolta! Asia viedään kyllä eteenpäin... Vaihtuupi toivottavasti paremmat modet! Jatkossa toivottavasti puolueettomampaa toimintaa!
Odotan kiihkeää väittelyä livenä 4stroken ja kouvotsvonin välille Forssassa ensi viikolla! :) Kuulostaa naruneliöltä. :)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Imekääs Jormaa, kun teistä ei näytä olevan edes pimpsan nuolemiseen. :nope:

4stroke

Well-known member
Joo... En mä viitsi oikein mitään sanoa tuollaisille ihme hihhuleille! Peace man! :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vienee pointtia viestistäni, mutta kyllä tämä yksi seko pitää tilanteen tasalla siitä huolimatta.
Mä en kyllä nähnyt (vaikka siis selasinkin) sitä pointtia aikaisemmin. Mutta kaippa tuolla joku pointti oli...hämmästyshymiö oli kyllä aito reaktio.
---
Tässä alkaa olla nyt hiukka huolestuttavia piirteitä.

Örfil

Guest
Aion olla tänään hiljaisessa lakossa minuutin tämän takia, alkaa nyt.....

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Nyt saa lakkoilla. Pistin 4strokellekin jäähyä, kun antoi Timpanfaijan kirjoitella bannia väistääkseen. Ihan kostoksi tietty.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.