Päivän lakko Timanfayan bannauksen johdosta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Helvetin hyvä banni!

Olisin jo muutenkin laittanut sen iggeen. Aivan tyhjänpäiväistä floodausta.:thumbfh:

Joni

Well-known member
Voi hyvä tavaton, sinnekö meni tulevaisuutesi?

Yritähän vaikka priva viestiä, sähkö postia tai vaikka soittoa kännykällä. Asennetta nyt!
Juuh en tosin tiennyt että banneista huolimatta voi sitten privaviestit tulla. Luulin että bannit tarkottaa että koko nimimerkki nollataan eikä saisi mitään oikeuksia foorumin käyttöön mut näköjään PM boxi on vielä käytettävissä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
En aio mennä lakkoon, mutta voin käyttää viikon hajulukkoa koska olen tälläinen epäpuhdas läski.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Helvetin hyvä banni!

Olisin jo muutenkin laittanut sen iggeen. Aivan tyhjänpäiväistä floodausta.:thumbfh:
Mä en tiedä ollenkaan mistä banni tuli. Tuskin kuitenkaan ihan tyhjänpäiväisistä viesteistä, silloinhan koko vapaan poppoo olisi bannissa.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Voin olla väärässäkin, mutta musta tuo eilinen näytti mielenilmaukselta sitä ensimmäistä yhteisön taholta tullutta hylkäämistä kohtaan.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Voin olla väärässäkin, mutta musta tuo eilinen näytti mielenilmaukselta sitä ensimmäistä yhteisön taholta tullutta hylkäämistä kohtaan.
Vaikea sanoa, voi hyvinkin olla. Ja jos on, niin saas nähdä millaista on meno ennen kolmatta taukoa.

Aina kannattaisi mun mielestäni pitää mielessä, että ensivakutelman voi tehdä vain kerran.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Voipi olla, mutta uhmaikä on yleensä huomattavasti nuorempana ja se koetaan perhepiirissä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Keskivertoa huomattavasti älykkäämpi henkilö reagoi keskivertoa voimakkaammin kokiessaan itsensä uhatuksi.
Keskivertoa älykkäämmällä ihmisellä reagointi on järkevämpää. En kutsuisi keskivertoa älykkäämmäksi esimerkiksi tyyppiä joko autiolla pimeällä kadulla hyökkää kellonajan kysyjän kimppuun tai älytöntä kiukuttelua, jos joku asia ketuttaa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Keskivertoa älykkäämmällä ihmisellä reagointi on järkevämpää. En kutsuisi keskivertoa älykkäämmäksi esimerkiksi tyyppiä joko autiolla pimeällä kadulla hyökkää kellonajan kysyjän kimppuun tai älytöntä kiukuttelua, jos joku asia ketuttaa.
No, tuo minun viestini oli osastoa "lisää itse lainausmerkit". Tuo kellonajan kysyjän kimppuun hyökkääminen on kyllä osuva vertaus.

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Piireihin pääsee haukkumalla kaikki ja ylistämällä omaa eriävää mielipidettään:)
itse asiassa pitää monastikin paikkansa, sillä saa nimensä muistiin isossa porukassa kertaheitolla :)
mut joo, ehkä siellä nyt ylilyöntiä oli, mutta niinhän vapaan puolella monesti on muutenkin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
itse asiassa pitää monastikin paikkansa, sillä saa nimensä muistiin isossa porukassa kertaheitolla :)
mut joo, ehkä siellä nyt ylilyöntiä oli, mutta niinhän vapaan puolella monesti on muutenkin.
Ensimmäinen hässäkkä vahinko. Pistetään nuoruuden yms. ja sen kun ei tunneta piikkiin. No problem.

Toinen hässäkkä tahallinen ylilyönti tms. Ei opi virheistään. Vituttaa, kun puolustelin (ainaskin vähän: ja ellei muuten niin rivien välissä..) ensimmäisessä hässäkässä. :mad_old:

Kolmas melko varmasti tuleva hässäkkä. Johtaa ikibanniin. Suorien vittuilujen jälkeen. Itsekullekin siis.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.