Pahimmat moottoriurheiluonnettomuudet

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Ei liity varsinaisesti tähän, mutta tuo Bellofin Nordschleife rataennätys Porsche oli Nürren Ring Werkissä. (kävin potkimassa renkaita)
 

nese

Well-known member
Liittynyt
3.9.2011
Viestit
1019
Ja tässä vähän:
Kai mulla on päässä jotain vialla, koska noita oksettaviakin voi katsella tuosta nuinvaan ilman mitään erikoista reaktiota. Tosin melko monen videon kohdalla tajusin lopussa, että en katsonut sitä tarpeeksi tarkkaan, mutta enpä halunnut silti uudelleen katsoa.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Ei mullakaan ja olen muuten kyllä melkko herkkähermoinen. Eniten ehkä "oksetuttaa" moottoripyörät, koska niissä näkee ihmisen jäävän useimmiten alle ja vastaavasti tapaukset kuten tuo Molson Indy Vancouver tai Tom Pryce.

Ehkäpä suttuinen kuvanlaatu on tässä merkittävä tekijä, kun harvemminhan noista ruumiinosia erottaa, joten se toimii kuin jonkinlaisena sensuurina. Moni ei-moottoriurheiluloukkaantuminen inhottaa katsoa enemmän, esimerkiksi joku törkeä loukkaantumiseen johtava taklaus jääkiekossa, koska nykyään sen näkee niin tarkalla kuvanlaadulla, monesta kuvakulmasta ja hidastuksena...
 
Viimeksi muokattu:

MrMasaTasa

Well-known member
Liittynyt
6.12.2010
Viestit
215
Kai mulla on päässä jotain vialla, koska noita oksettaviakin voi katsella tuosta nuinvaan ilman mitään erikoista reaktiota. Tosin melko monen videon kohdalla tajusin lopussa, että en katsonut sitä tarpeeksi tarkkaan, mutta enpä halunnut silti uudelleen katsoa.
Ei ne minuakaan "okseta"... Ajattelin vaan laittaa nuo merkinnät herkimmille foorumisteille.
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Muistelin tossa jotain tapausta, jossa suomalainen ratakuski oli keskeyttänyt ja joku muu oli ajanut samassa paikassa pihalle ja miehen päälle. Koitin etsiä vanhoista ruutulipuista tietoa, mutten muista mistä olen tämän lukenut. Muistaako kukaan tapausta?
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11181
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Muistelin tossa jotain tapausta, jossa suomalainen ratakuski oli keskeyttänyt ja joku muu oli ajanut samassa paikassa pihalle ja miehen päälle. Koitin etsiä vanhoista ruutulipuista tietoa, mutten muista mistä olen tämän lukenut. Muistaako kukaan tapausta?
Kauko Erikson Keimolassa menehtyi noin, taisi olla Kalle Mäkelä joka osui.
 
Ylös