Pahis

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
No olipa jo aikakin. Niin paljon on kuulkaa runkattu, että huoralähetys on työnantajalta aivan mahtava kädenojennus. Hehhehtirsk. Kädenojennus. Hihhihpärsk.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
– Korhone hei viittikö sanoo ku alkaa? Mul'on munakarva esinahan välissä ni otan sen pois... Ai VITTUSAATANA! Noin.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Tässä oli uutiset tällä erää. Seuraavaksi vuorossa on urheilu-uutiset, jossa kerrotaan muun muassa siitä, miten kävi miesten koripalli... ei kun siis... ööhhh... apua... miks mä taas mokasin, anteeksi, koripallofinaalissa. Uutisista näkemiin.
 
Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
ISIS on julkaissut uuden teloitusvideon. Paikalla raportoimassa kevennysmiehemme Mika Tommola.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
"Olen pahoillani joutuessani raportoimaan nopeasti lähestyvästä maailmanlopusta kesken suuren alkoholiveronalennusuutisen, mutta siis noin tunti sitten tiedemiehet havaitsivat, että..."
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Sain juuri korvanappiini tiedon että Jjusban on öylätti.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Uusimpana käänteenä Norjan hallitus on hajotettu ja maa asetettu korkeimpaan mahdolliseen hälytystilaan. Kuningas toivoi kansalta malttia tilanteen rauhoittamiseksi ennen maanpakoon lähtemistään. Miehemme maailmanta, Jari Porttila kommentoi paikanpäältä seuraavasti: "Heh, heh, heh, heh".
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Hyvää iltaa/päivää/aamua/yötä, Parahin Katsoja.
Katselet juuri Toisen Maailman uutisia.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kimmo Wilska: Ei tippa tapa ja ympäriin ei huku.
No ei tämä nyt niin kamalalta kuulosta.

No olipa jo aikakin. Niin paljon on kuulkaa runkattu, että huoralähetys on työnantajalta aivan mahtava kädenojennus. Hehhehtirsk. Kädenojennus. Hihhihpärsk.
Aika sekava ankkuri. Pitkäniemeen oitis.

– Korhone hei viittikö sanoo ku alkaa? Mul'on munakarva esinahan välissä ni otan sen pois... Ai VITTUSAATANA! Noin.
Veikko Huovis-sitaatit toimii aina.

Priviet tavarits!
Hui kaamea! Vierasta kieltä puhuu! Onkohan tuo norjaa vai mitä? Sanonee varmaan, että privaatisti tavataan. No sillä pääsee kyllä mitaleille.

Tässä oli uutiset tällä erää. Seuraavaksi vuorossa on urheilu-uutiset, jossa kerrotaan muun muassa siitä, miten kävi miesten koripalli... ei kun siis... ööhhh... apua... miks mä taas mokasin, anteeksi, koripallofinaalissa. Uutisista näkemiin.
Tämä on jo sattunut tosielämässä.

ISIS on julkaissut uuden teloitusvideon. Paikalla raportoimassa kevennysmiehemme Mika Tommola.
Onkohan Aziz mun lukiokaverini Seppo? Hänen kanssaan kehiteltiin aikanaan juuri tällaisia loppukevennyksiä, tosin ISISin paikalla oli joku silloinen järjestö ja uhrina jostain syystä aika usein Pedro Hietanen.

"Olen pahoillani joutuessani raportoimaan nopeasti lähestyvästä maailmanlopusta kesken suuren alkoholiveronalennusuutisen, mutta siis noin tunti sitten tiedemiehet havaitsivat, että..."
Tämä olisi kyllä aika paha. Mutta eihän maailmanloppu voi tulla, koska vielä on kaljaakin. Tässä kisassa silti rinnanmitalla voitto.

Sain juuri korvanappiini tiedon että Jjusban on öylätti.
En ymmärrä mitä pahaa siinä voi olla, että maailma saisi vihdoin ja viimein kuulla totuuden ja vain ja ainoastaan totuuden?

Uusimpana käänteenä Norjan hallitus on hajotettu ja maa asetettu korkeimpaan mahdolliseen hälytystilaan. Kuningas toivoi kansalta malttia tilanteen rauhoittamiseksi ennen maanpakoon lähtemistään. Miehemme maailmanta, Jari Porttila kommentoi paikanpäältä seuraavasti: "Heh, heh, heh, heh".
Heh, Porttila.

Hyvää iltaa/päivää/aamua/yötä, Parahin Katsoja.
Katselet juuri Toisen Maailman uutisia.
Voi nyt vittu.

Tilanne:
Albert Oil 3
JPP 2
Mehe Rienarsuo 2
Pyryf 1
Mosse 1
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Hukku kyllä ihan tyystin ajatus että mikä olikaan visan idea kun riviäni kirjoitin. Kunhan jotain räpellystä. Kuten toki aina.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eikö Alvu jummartanut että vastaukseni tarkoitti sitä että itänaapuri oli vallannut Suomen? Eikö se ole pahempaa kuin maailmanloppu muka? :tunkki:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Päivystävä putkimies vastaa "Mun iPhone putos vessanpyttyyn!" -puheluun.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
No miks sä sit mulle soitit?! Kylhän tollasen kännykän saa ihan itsekin pois sieltä pöntöstä. Ota jonne silmä kätees ja nosta se vekottimes sieltä paskapytystä. Huohh...
 
Ylös