KIC:n kisa näytti "WoPe is faster than you" joten tällä ollaan miltei useita kymmenyksiä takana.KIC:n vaaka näytti yli 75kg kisakamoissa joten näillä ollaan miltei top5:ssa
No ei se kyllä minusta siltä näyttänyt :dunno:KIC:n kisa näytti "WoPe is faster than you" joten tällä ollaan miltei useita kymmenyksiä takana.
Muuten vaan karkasit horisonttiin ennen kuin sade alkoi.No ei se kyllä minusta siltä näyttänyt :dunno:
No siinä on myös hitusen tuuria aina mukana miten kierroksella ohitettavista pääsee ohi ja miten ne estää. Muistan kun oltiin pääsuoralla rinnakkain niin oletin että oot vaan joku muu kun autoja tuli eteen kokoajan siinä. Tajusin vasta siinä mutkassa että hitto sehän olikin #3:nMuuten vaan karkasit horisonttiin ennen kuin sade alkoi.
Joo, 7 pv:n mehupaasto, alkomahooli kokonaan pois, ei "roskaruokaa", vain kana/kasvisruokaa, liikunta ei ole ollut valitettavasti mahdollista lonkan takia kuin hyvin pienissä määrinAika tiukka kuuri ollu
Hitto onnistuispa multaki... mutta :thumbup:Joo, 7 pv:n mehupaasto, alkomahooli kokonaan pois, ei "roskaruokaa", vain kana/kasvisruokaa, liikunta ei ole ollut valitettavasti mahdollista lonkan takia kuin hyvin pienissä määrin
Mulla päinvastoin. 68->72, koska lohjalainen crasjean ja 2vk treenikielto.Tippunut alkusyksystä 72 -> 68 kiloon. Jos sitä vielä yhden kilon tiputtaisi ennen Vantaata.
Vielä vähän vihoitteleva kylkiluukin antaa tasoitusta, mutta et sinä helpolla tule pääsemään.No nythän pääsee hyvin vertaamaan vauhtia Jakkuesiin kun painoeroa ei ole enää +10 kg.
Mä oon jättänyt aina välillä pari ateriaa tai pari olutta väliiin ja käynyt lenkillä nyt kun henki taas kulkee. Mistään en ole luopunut lailla RacerX:n Kurniihan se vatsa, mutta mitä sitten. Siitäkin oppii nauttimaan. Alkoholin kiskomista ei siis ole pakko lopettaa kokonaan jos aikoo laihtua. Saunoo vain joka toinen ilta oluen kanssa.Hitto onnistuispa multaki... mutta :thumbup:
Paljonko pituutta? Itellä kävi 79 vaakassa mutta nyt on tasaantunut 83 tietämille. Lähtöpaino oli huhtikuussa 94kiloa ja alimmillaan oli kesäkuun puolessavälissä.Huh! Aamupaino 75 kg. Se on 14,5 kg vähemmän kuin mitä tuo sama vaaka on vielä pari vuotta sitten näyttänyt ja vain kilon enemmän kuin mitä se oli kun aloittelin "KKWCS-uraani". :ahem:
Lisää painoa vai lisää pudotettua?77kg ja kovaa yritän saada lisää