Pako (Prison Break)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
jusban sanoi:
eikä harmistua jos arvaa, että vankilasarjassa, jonka nimi on Pako suunnitellaan pakoa ja mahdollisesti toteutetaan se.

Luin uudestaan postaukseni enkä kyllä tuollaista löytänyt siitä. Viittikkö nyt ihan alleviivata kohdan jossa se oli, kun mulla näemmä tänään sisälukutaito ei toimi?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
jusban sanoi:
En tiedä, en ole katsonut. Mutta jos joku tietää, niin älkää spoilatko.
Oikeestihan tuo asia mun mielestä tulee ilmi sekä sarjan esittelystä että nimestä. Ollaanko mua nyt taas syyttämässä spoilauksesta kun menin kertomaan että Pako-nimisessä sarjassa paetaan? :confused:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oikeestihan tuo asia mun mielestä tulee ilmi sekä sarjan esittelystä että nimestä. Ollaanko mua nyt taas syyttämässä spoilauksesta kun menin kertomaan että Pako-nimisessä sarjassa paetaan? :confused:
ei, kyllä me Matxia syytetään!
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Jonkki sanoi:
Prison Breakissa jokainen jakso kuljettaa juonta eteenpäin ja on tärkeä seurattavuuden kannalta. Ozissa sen sijaan jaksot on suht irrallisia tapahtumia seinien sisällä ja jakson missaus ei haittaa vähääkään.


elle sanoi:
Täällä eilen jaksot 7 ja 8. Jos on joskus tusinaluokan vankilaelokuvan nähnyt niin ei haittaa, vaikka jakso jokunen jää välistä.
?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Runar ja Kyllikki sanoi:
Luin uudestaan postaukseni enkä kyllä tuollaista löytänyt siitä. Viittikkö nyt ihan alleviivata kohdan jossa se oli, kun mulla näemmä tänään sisälukutaito ei toimi?
Harmistuin kato jo postauksen alussa, niin en joutanut lukemaan kunnolla loppuun. :)
Ehkä tarkoitukseni oli sanoa, että kun kerää paljon tietoa etukäteen sarjasta/elokuvasta, niin ei pysty katsomaan ohjelmaa avoimesti, kuten kunnon viihde kuuluisi kuluttaa. Huonojen tai hyvien arvosteluiden, ja ennakkotutustumisen jälkeen odottaa tiettyjä asioita tapahtuviksi ja juonenkäänteet saattavat mennä hukkaan.
Ilman mitään odotusarvoja näkemänsä arvostelee ensin itse, joko pitää tai ei. Jos on lukenut, että sarja on lapsellinen, ennalta-arvattava, kliseinen ja pitkästyttävä, niin keskivertoviihde muuttuu huonoksi, vaikka siitä olisi ilman muiden mielipidettä saattanut pitääkin.
Sama on hyvien elokuvien kohdalla. Jos lukee huimia arvosteluja ja odottaa elokuvalta paljon, niin jää tyhjä olo jos elokuva ei täytä, tai ylitä odotuksia.
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Il Tempo Gigante sanoi:
Sitä vain, että ei se juoni eilenkään niin haipakkaa kulkenut. Tapahtui mitä vankilasarjoissa nyt yleensä tapahtuu. Ja kertausta ensimmäisessä. Pysynnee Wilpuritkin kelkassa.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

elle sanoi:
Sitä vain, että ei se juoni eilenkään niin haipakkaa kulkenut. Tapahtui mitä vankilasarjoissa nyt yleensä tapahtuu. Ja kertausta ensimmäisessä. Pysynnee Wilpuritkin kelkassa.
Mää tarkoitin tuolla kysymysmerkillä lähinnä sitä, notta mua hämmästytti kahdessa quottaamassani kommentissa olevat, täysin vastakkaiset mielipiteet.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
On kai tota Pakoa alettava seuraamaan.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Viihde tulisi ottaa vihteenä... Hyvä sarja tuo on. Onhan siinä kliseitä toki, mutta missä ei olisi? Kyllä Prison Breakissa on myös ihan uusia ulottuvuuksia.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tosta että kakkoskauden nimi on Prison Break - Manhunt on helppo tehdä sellainen johtopäätös, että....
Tätä vois pitää spoilina! Kaikki kakkoskauteen liittyvä minimiin kiitos!
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Runar ja Kyllikki sanoi:
Lisäksi tää kohta esittelyssä enteilee huonoa: "Sarjassa ovat mukana myös tohtori Sara Tancredi, jonka luona vankilan sairasosastolla Michael käy turhankin usein, vanhempi vanginvartija Bellick, joka pitää uutta asukkia tiukasti silmällä."
Eli onko se pakollinen romanssihomma ja pahisvartija on tähänkin ollut pakko tuupata mukaan? Toivottavasti ei, menee muuten oikeesti naurettavaksi.
Katos sitä sarjaa niin tajuat... Ei ole mikään pakollinen romanssi kuvio tämä!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
patriot sanoi:
Katos sitä sarjaa niin tajuat... Ei ole mikään pakollinen romanssi kuvio tämä!
Hyvä niin.
Niin, ja sarjan suhteen mulla on odotukset korkeella kaikin puolin, sitä on niin monet kuitenkin kehuneet.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Observer sanoi:
Ylihypetettyä jenkkishittiä. Tuskinpa katson.
Kannattais... Loistavaa matskua. Jenkeistähän ne parhaat sarjat muutenkin tulee.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Jaa.. eka jakso vissiin tuli ja meni. Sarjojen seuraaminen on muutenkin nykyisin niin huonolla pohjalla, että jos Paon etenemisessä pysyy kyydissä vain katsomalla joka jakson niin taitaapa jäädä koko sarja väliin. 2 kertaa 3: olmesta on aina jotain tähdellisempää puuhaa kuin kytätä jotakin televiisorisarjaa..

Viimeinen sarja jonka takia oli puhelinkin hälyttämässä "T-15 minutes and counting!" oli Band of Brothers. Nykysarjoista ei mikään yllä sille tasolle.
 
Ylös