Pako (Prison Break)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Katsoin tuon ekan jakson, enkä ainakaan sen perusteella vielä pystynyt muodostamaan mielipidettä puoleen enkä toiseen. Mitenkään erityinen se ei vielä ollut, mutta ei niin huonokaan ettei toista jaksoa voisi katsoa.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Runar ja Kyllikki sanoi:
Katsoin tuon ekan jakson, enkä ainakaan sen perusteella vielä pystynyt muodostamaan mielipidettä puoleen enkä toiseen. Mitenkään erityinen se ei vielä ollut, mutta ei niin huonokaan ettei toista jaksoa voisi katsoa.
Katothan sä kaikki CSI:t.... On nekin hienoisen inflaation kokenut, mutta seuraat silti. ;)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vaikutti hyvältä, mutta heräsi vain sellainen epäilys, että seurataanko tässä nyt 15 jaksoa pelkkää paon suunnittelua vaan päästäänkö jo seuraavassa jaksossa itse actioniin.. Lostissakin vasta ekan kauden lopussa päästiin kunnon meininkiin, joten jos tämä pb etenee samaan tyyliin, niin tästä voisi 5-10 seuraavaa jaksoa vaikka jättää väliin. :doubtful:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
patriot sanoi:
Katothan sä kaikki CSI:t.... On nekin hienoisen inflaation kokenut, mutta seuraat silti. ;)
Emmä kyllä kaikkia likikään ole katsonut. Oonko mä sanonut niin? En ainakaan muista. Mulla on kyllä tallessa digiboksissa niitä mittava määrä mutta vain katsomattomat.
Enkä mä myöskään ymmärrä miks se velvoittais mut katsomaan tätä vaikka CSI:tä katsoisinkin. :confused:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Jacques sanoi:
Vaikutti hyvältä, mutta heräsi vain sellainen epäilys, että seurataanko tässä nyt 15 jaksoa pelkkää paon suunnittelua vaan päästäänkö jo seuraavassa jaksossa itse actioniin.. Lostissakin vasta ekan kauden lopussa päästiin kunnon meininkiin, joten jos tämä pb etenee samaan tyyliin, niin tästä voisi 5-10 seuraavaa jaksoa vaikka jättää väliin. :doubtful:
Mutta eikös tuommoinen periaate olisi hieman sama asia, jos toimintaelokuvaa katsoessa kelaisi aina muiden kohtausten yli suoraan toimintaan.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ace17 sanoi:
Mutta eikös tuommoinen periaate olisi hieman sama asia, jos toimintaelokuvaa katsoessa kelaisi aina muiden kohtausten yli suoraan toimintaan.

ööh.. :eek: mä ainakin useimmisa leffoissa ja sarjoissa kelaan suuren osan leffasta kuvallisella pikakelauksella. Mm. ihan ilmiselvät täytekohdat yms.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Jacques sanoi:
Vaikutti hyvältä, mutta heräsi vain sellainen epäilys, että seurataanko tässä nyt 15 jaksoa pelkkää paon suunnittelua vaan päästäänkö jo seuraavassa jaksossa itse actioniin.. Lostissakin vasta ekan kauden lopussa päästiin kunnon meininkiin, joten jos tämä pb etenee samaan tyyliin, niin tästä voisi 5-10 seuraavaa jaksoa vaikka jättää väliin. :doubtful:
Siellä muurien sisällä ja ulkopuolella tapahtuu siinä ohessa kaikkea muuta. Ja toisin kuin Lostissa tämä eteneekin ihan mukavasti. Kyse ei ole siis pelkästä paon suunnittelusta. Mutta en nyt spoilaa mitään.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Runar ja Kyllikki sanoi:
Emmä kyllä kaikkia likikään ole katsonut. Oonko mä sanonut niin? En ainakaan muista. Mulla on kyllä tallessa digiboksissa niitä mittava määrä mutta vain katsomattomat.
Enkä mä myöskään ymmärrä miks se velvoittais mut katsomaan tätä vaikka CSI:tä katsoisinkin. :confused:
Meinasin vaan, että ko. sarjaan sun kriikkisi kuuluisi upota. Jos samoilla perusteilla kuin yleensä ollaan liikkeellä.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Runar ja Kyllikki sanoi:
ööh.. :eek: mä ainakin useimmisa leffoissa ja sarjoissa kelaan suuren osan leffasta kuvallisella pikakelauksella. Mm. ihan ilmiselvät täytekohdat yms.
Ei hyvä juttu... Kattele Bronssonia. Siinä on pelkkää toimintaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
patriot sanoi:
Meinasin vaan, että ko. sarjaan sun kriikkisi kuuluisi upota. Jos samoilla perusteilla kuin yleensä ollaan liikkeellä.

Mikä ihmeen mun kritiikki? :confused:
Enhän mä ole sanallakaan kritisoinut näkemääni. Sanonut vain, että olen nyt ekan jakson katsonut enkä ainakaan sen perusteella vielä pystynyt muodostamaan mielipidettä puoleen enkä toiseen. Mitenkään erityinen se ei vielä ollut, mutta ei niin huonokaan ettei toista jaksoa voisi katsoa.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Runar ja Kyllikki sanoi:
Emmä jaksa jotain ikivanhoja leffoja katsella. Eiks tommonen Bronson oo ollu joku 60-luvun hörhö?
Joo... Tai olihan se kova juttu 70 ja 80-luvun alussakin. Mutta kun suoraan toimintaa halusit kelata. Sitten ihmettelet, että: "mites helvetissä tuo tuolla voi olla". "Miksi se sanoin noin". Että kannnattaisko katsoa leffat kokonaisuutena? Tai sitten jos on paska omasta mielestä niin ei kannata katsoa ollenkaan. Eiks jeh?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
patriot sanoi:
Joo... Tai olihan se kova juttu 70 ja 80-luvun alussakin. Mutta kun suoraan toimintaa halusit kelata. Sitten ihmettelet, että: "mites helvetissä tuo tuolla voi olla". "Miksi se sanoin noin". Että kannnattaisko katsoa leffat kokonaisuutena? Tai sitten jos on paska omasta mielestä niin ei kannata katsoa ollenkaan. Eiks jeh?
No jos kuvallisella pikakelauksella katsoo selkeet täytepätkät vähän nopeemmin läpi, ei siinä kyllä juonesta menetä yhtään mitään.

Et muuten vastannut tuohon mun kysymykseeni krittiikistä vielä.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Runar ja Kyllikki sanoi:
No jos kuvallisella pikakelauksella katsoo selkeet täytepätkät vähän nopeemmin läpi, ei siinä kyllä juonesta menetä yhtään mitään.

Et muuten vastannut tuohon mun kysymykseeni krittiikistä vielä.
Kannattaako tuollaisia leffoja edes katsella?

Kritiikki kommentilla viittasin kritisointiisi noin yleensä. Siis niihin linjoihin mihin olet sen aikaisemmin perustanut.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jonkki sanoi:
Minä en kelaa kuin sarjoista tunnarit.
Mä kelaan kans yleensä aina tunnarit ja alkutekstit. Jos selkeitä täytepätkiä on, niin ne myös tarpeen mukaan. Hyvinkin suuri osa, usein varmaan likemmäs 5-10% tulee kuvallisella pikakelauksella vedettyä...jos mainoskatkojen kelaamista ei lasketa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
patriot sanoi:
Kannattaako tuollaisia leffoja edes katsella?
kerropa yksikin leffa jossa ei ole selkeästi tunnistettavia täytepätkiä.

Kritiikki kommentilla viittasin kritisointiisi noin yleensä. Siis niihin linjoihin mihin olet sen aikaisemmin perustanut.
Mihin linjoihin? Ei mulla ole mitään linjoja. Vaikka olisikin, niin miksi mulla ei ois oikeus niihin ja siitä huolimatta katsoa ihan mitä itse haluan ja miten itse haluan? Millä logiikalla mun katselutottumukset oikeesti on ollenkaan sun kritisoitava asia?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ace17 sanoi:
Mutta eikös tuommoinen periaate olisi hieman sama asia, jos toimintaelokuvaa katsoessa kelaisi aina muiden kohtausten yli suoraan toimintaan.
No jos sitä toimintaa tapahtuu, niin sittenhän moista jaksojen väliin jättämistä ei tarvitse tehdä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Siellä muurien sisällä ja ulkopuolella tapahtuu siinä ohessa kaikkea muuta. Ja toisin kuin Lostissa tämä eteneekin ihan mukavasti. Kyse ei ole siis pelkästä paon suunnittelusta. Mutta en nyt spoilaa mitään.
niin.. tämähän on sellainen asia, minkä voin vain itse katsomalla todeta. Jonkun mielipidehän tuosta Lostistakin on varmasti eri kuin minulla.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Kannattaako tuollaisia leffoja edes katsella?
Voihan joku leffa olla hyvä, mutta jos se sisältää jonkun 10 minuuttia kestävän turhan pätkän, niin voihan sen kelata..
 
Ylös