Pako (Prison Break)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jacques sanoi:
niin.. tämähän on sellainen asia, minkä voin vain itse katsomalla todeta. Jonkun mielipidehän tuosta Lostistakin on varmasti eri kuin minulla.
Tosta tuli mieleen...hassu juttu kun eri keskustelupalstoilta lukee mielipiteitä tästä Prison Breakista, niin jengillä on näemmä joku pakollinen tarve vastakkainasetteluun PB<->Lost ja PB<->24
En ymmärrä miksi esim. Lost tai 24 muuttuu heti paskaksi jos on tykännyt Prison Breakista. Muutama sellainenkin mielipide on kuitenkin osunut silmiin tyyliin "Tykkäsin ennen yli kaiken Lostista/24:stä mutta kun katsoin Prison Breakin niin totesin Lostin/24:n paskaksi ja aloinkin katsoa Prison Breakia". Muutenkin monessa paikassa näitä verrataan toisiinsa.
Mistähän sellanen tarve vastakkainasetteluun kumpuaa?

Jonkki

Press Play &#9658;
Sijainti
Suomi Fineland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tosta tuli mieleen...hassu juttu kun eri keskustelupalstoilta lukee mielipiteitä tästä Prison Breakista, niin jengillä on näemmä joku pakollinen tarve vastakkainasetteluun PB<->Lost ja PB<->24
En ymmärrä miksi esim. Lost tai 24 muuttuu heti paskaksi jos on tykännyt Prison Breakista. Muutama sellainenkin mielipide on kuitenkin osunut silmiin tyyliin "Tykkäsin ennen yli kaiken Lostista/24:stä mutta kun katsoin Prison Breakin niin totesin Lostin/24:n paskaksi ja aloinkin katsoa Prison Breakia". Muutenkin monessa paikassa näitä verrataan toisiinsa.
Itse oon huomannu sellasta "mun sarja on parempi ku sun sarja!".
Melko outoa loppupeleissä :confused:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jonkki sanoi:
Itse oon huomannu sellasta "mun sarja on parempi ku sun sarja!".
Melko outoa loppupeleissä :confused:
Niin on. Itsekin olen tota oudoksunut ja asian huomannut just tässä samassa yhteydessä.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Näköjään tämä sarja on sitten kiinnostanut.

MTV3:n uutuussarja Pako kiinnosti tv-katsojia tiistai-iltana. Jenkkisarjan ensimmäistä osaa seurasi 930 000 katsojaa.

Yhdysvaltojen viime syksyn menestyneimmästä uutuussarjasta tuli näin myös Suomen menestynein ulkomainen sarjauutuus yli kahteen vuoteen.

Jännitysdraama kertoo vankilapaosta ja salaliiton selvittelystä. Pääosissa nähdään kuolemaantuomittu Lincoln Burrows (Dominic Purcell) ja tämän veli Michael Scofield (Wentworth Miller).

Pako-sarjan ensimmäisen tuotantokauden kaikki 22 jaksoa nähdään MTV3:lla kuluvan syksyn ja talven aikana.

HS 13/09/06

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Juu itsekin tuota kummaksun.. Johtuu varmaan siitä, että nuo kolme sarjaa kuuluvat samaan kategoriaan. Erityisesti nuorille suunnattu jatkuvajuoninen amerikkalainen toimintasarja. Vaikka teema sarjoissa onkin eri, niin niissä on jotain samoja elementtejä ja kaipa siksi herättää tätä vastakkainasetteluja. Sikäli outoa, että itse kyllä pidän loppujen lopuksi kaikista näistä kolmesta sarjasta ja seuraan niitä kaikkia. Ehkä 24 on mielestäni parempi kuin Lost, mutta ei se silti tee Lostista paskaa sarjaa minun mielestäni.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Katsoin kanssa äskön ton Paon ekan jakson. Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa.

Mun mielestä on hyvä että noi 'kulttisarjat' 24, PB, ja Lost on niin erillaisia.

Enkä niitä halua pistää mihinkään paremmuusjärjestykseenkään. Tosin Lost himppasen on kadottanut otettaan viime jaksoissa. Toivottavasti paranee taas 'takaisin' alkunsa loistoon.:thumbup:

Reef

Den Här satserna
Sijainti
Turku
Jos joku haluaa tietaa juonen kaanteita, niin voin valaista.. taalla eka kausi loppui jo jokin aika sitten :)

patriot

Foorumin senaattori
Runar ja Kyllikki sanoi:
Itsehän en tuollaista harrasta. Koska katon noista kolmesta jokaista. Kaikissa on omat hyvät puolensa.

mh_84

Well-known member
Eka kausi oli loistava, eikä toisessakaan valittamista ole.
Jaksot kyllä vain paranevat eka kaudella mitä pidemmälle etenee, eli en ymmärrä mitä sarjaa ne jotkut ovat katsoneet..:thumbup:
Omasta mielestäni voittaa Lostin kyllä. Itsekin kyllä katson noita kaikkia kolmea mainittua, ja kaikki ovat omalla tavallaan loistavia, mutta tällä hetkellä pidän PB:stä eniten.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Reef sanoi:
Jos joku haluaa tietaa juonen kaanteita, niin voin valaista.. taalla eka kausi loppui jo jokin aika sitten :)
Jos joku haluaa, niin privalla kiitos. Itse en halua. :)

abc

DNF
Jenkkisarjan ensimmäistä osaa seurasi 930 000 katsojaa
Siis yli 2 kertaa sen, mitä MTV3:n uutistoimituksen lakkoilun aikaista uutislähetystä

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Onks tää joku reality-tv -jutska? Pako (TV:n ääreltä, mahdollisesti jääkaapille)?
Juu, katoin eilen ton ekan jakson, oli ihan ok, täytynee seurata.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Ensimmäinen jakso meni kyllä kiintolevylle, mutta vielä katsomatta.

patriot

Foorumin senaattori
Il Tempo Gigante sanoi:
Mullehan tuki Pako-sarjasta mieleen eräs Dominic Purcell'in näyttelemä sarja, joka jäi mielestäni pahasti kesken ?

Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
John Doe?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

patriot sanoi:
No se just, niinkuin tuo linkki julki tuo. Suomalaista nimeä en jaksa muistaa. Piruako tehdään tuollaisia sarjoja, jotka jäävät kesken ?

Sitten pieni katsoja miettii päänsä puhki, että kuinka siinä olisi voinut käydä ?
Eikä ikinä saa vastausta.

patriot

Foorumin senaattori
Il Tempo Gigante sanoi:
No se just, niinkuin tuo linkki julki tuo. Suomalaista nimeä en jaksa muistaa. Piruako tehdään tuollaisia sarjoja, jotka jäävät kesken ?

Sitten pieni katsoja miettii päänsä puhki, että kuinka siinä olisi voinut käydä ?
Eikä ikinä saa vastausta.
Juu... Niin sen tekeminen loppui kesken Ameriikoissa... Olisi kyllä voinut odottaa kunnollista päätöstä ja ilmoittaa hyvissä ajoin, että ens kaudella teidän show ei enää näy.