Paljasta työpöytäsi

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Yksinkertaisesti - nappaa screenshot tietokoneesi työpöydältä ja paljasta se tähän toikkiin.

:thumbup:

 
Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Eikö pelkkä taustakuva riittäis? Vai onko noissa tavan kuvakkeissakin jotain spesiaalia?

No mulla on tällanen taustakuva ja siinä muutama normikuvake (on roskista ja operaa ym.) ja muutama keskeneräinen excel -taulukko, joissa on mm. nimiä näkyvissä.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Eikö pelkkä taustakuva riittäis? Vai onko noissa tavan kuvakkeissakin jotain spesiaalia?
Ainakin eräällä toisella foorumilla idea on saanut loistavasti 140 sivun verran vastauksia parin vuoden aikana ja itse asiassa kuvakkeista on hauska katsella esimerkiksi, mistä toiset ovat kiinnostuneet.

Tosin, jos ensimmäisen vastauksen ensimmäinen lause on tuollainen, voi motenaattorit antaa mulle banaania ja ketju lukkoon. :ahem:

tässä olisi työpöytä
Selkeys on kaunista.
 
Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ainakin eräällä toisella foorumilla idea on saanut loistavasti 140 sivun verran vastauksia parin vuoden aikana ja itse asiassa kuvakkeista on hauska katsella esimerkiksi, mistä toiset ovat kiinnostuneet.

Tosin, jos ensimmäisen vastauksen ensimmäinen lause on tuollainen, voi motenaattorit antaa mulle banaania ja ketju lukkoon. :ahem:
No niiiiiiiin! Tuo boldattu kohta asettaakin ihan eri tasolle tän.
Noh, kuten sanottu, mulla on nimiä näkyvissä tuossa ruudulla, ja ko. henkilöt eivät välttämättä halua tulla löydetyksi tällaista kautta. Siksipä en viitsi screenshottia laittaa.
Noiden em. kuvakkeiden lisäks mulla on vielä nää: 18 WoS Extreme Trucker, CCleaner, Avidemux 2.5 ja VLC media player.
En tykkää siitä kun työpöydällä on paljon kuvakkeita, ja siks suurin osa yleisesti käyttämistäni ohjelmista löytyykin pikakäynnistyspalkista.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
En jaksa ottaa screenshotteja muista koneistani, mutta tuossa tämän ulkoasu (toistaiseksi):




edit: Ja työpöydällä ei ole koskaan kuvakkeita, eikä tule olemaankaan.
 
Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Vai, miten ois itsesi? :thumbup:
Kai sekin jotain hahmosta kertoisi, jos pitäisi työpöydällä paljastuskuvaa itsestään.. :doubtful:

---

Töikoneella taustalla HH, kuvakkeet on työasioita.. eli skriinsottia ei tule, turha ruinata.
 
Viimeksi muokattu:

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Onko muuten mitään konstia, miten saa selville taustakuvan alkuperäisen nimen, jos sen on asentanut suoraan netistä? Ainakin tällä koneella Firefox on muuttanut taustakuvan nimeksi yksinkertaisesti Työpöydän taustakuva.bmp. Kysyn siksi, että mulla oli joskus jollain aiemmalla koneella hyvinkin kiehtova valokuva, josta halusin sittemmin tietää lisää, mutten jälkeenpäin kuitenkaan millään muistanut mistä olin sen kopsannut.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tuskin onnistuu, ellei sitte mahdollisesta EXIF-datasta saa jotain vinkkiä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tämä taustakuvan meidän nörde siihen laittoi. Eikä voi muuttaa mitään enää.:eek:

 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Niin ja piti vielä sanomani, että MUN TYÖPÖYTÄNI EI KUULU TEILLE!
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373


Ei näy ei voi mitään.
 
Viimeksi muokattu:

FIAT

Womanpower
Liittynyt
27.6.2010
Viestit
355
Sijainti
in Finland
Miten saatte näkymään työpöytänne ,,minä en kyllä osaa,,muuten kyl näyttäsin,
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Minä olen lomalla, ja siksi en voi esitellä työpöytääni, Jätin sen kustannuspaikalle. :rolleyes:
 
Ylös