PuoliPöhkö
Well-known member
Samassa rakennuksessa työskentelevällä hemmolla on tuollainen ameriikanfoordi. Kokonaismassa näkyy olevan 3450 kiloa, coo päästöt lienevät ainakin puoli kiloa.
Taitaa rahapussi keventyä entistä vilkkaammin.
Jos lisäis tuonne pollin selontekoon "autosi/autojesi"..P-Pöhkö: mitenkä useamman auton omaavat vastaavat tähän? Kun en viitsisi jauhaa jaskatustakaan.
Ei voi valita kuin yhden vaihtoehdon. Vedetäänkö arvalla toisen maksu, keskiarvo, summa vai jaska?Jos lisäis tuonne pollin selontekoon "autosi/autojesi"..
Eikun lähinnä meinasin, jotta olisi saanut valita autojen yhteisverot, jos kerta useampi kuin 1 kaara pihassa.:alppu:Ei voi valita kuin yhden vaihtoehdon. Vedetäänkö arvalla toisen maksu, keskiarvo, summa vai jaska?
Nuo on just noita roskia joita ei olis koskaan saanut edes rekisteriin päästää Suomessa
Samassa rakennuksessa työskentelevällä hemmolla on tuollainen ameriikanfoordi. Kokonaismassa näkyy olevan 3450 kiloa, coo päästöt lienevät ainakin puoli kiloa.
Taitaa rahapussi keventyä entistä vilkkaammin.
Ööö... tota, laita vaikka se, jota teillä käytetään ahkerammin. Ei tää nyt niin kovin tieteellistä ole. Autottomatkin on näemmä ruksineet vaihtoehdon nro 1, mikä ei suinkaan ollut tarkoitus.P-Pöhkö: mitenkä useamman auton omaavat vastaavat tähän? Kun en viitsisi jauhaa jaskatustakaan.
90...110 euroaEn tiedä. Joku voisi tsekata uuden Octavian 2 litran Tdi-koneella.
Miksi toi auto on roska? Joku saattaa tarvita:Nuo on just noita roskia joita ei olis koskaan saanut edes rekisteriin päästää Suomessa
No ei ole paljoa. Parin tankillisen verran.90...110 euroa
Sitä täppää sä joudut painamaan ihan itse! :frank:
Mitenkä niin? Kyllä mä ainakin vastasin polliin just niinkuin siinä lukeekin!Ööö... tota, laita vaikka se, jota teillä käytetään ahkerammin. Ei tää nyt niin kovin tieteellistä ole. Autottomatkin on näemmä ruksineet vaihtoehdon nro 1, mikä ei suinkaan ollut tarkoitus.
Jos sulla ei ole autoa, niin autosi käyttömaksu ei ole nolla euroa, koska sinulla ei ole sitä autoa jolla voisi olla käyttömaksua lain. Juu sii.Mitenkä niin? Kyllä mä ainakin vastasin polliin just niinkuin siinä lukeekin!
"Autosi käyttömaksu 1.3 2010 alkaen on..."
Se on 0 euroa.. Ruksaan silloin "alle 50 euroa", koska se pitää paikkaansa.. Mitä muutakaan siinä voisi ruksata? "En tiedä" ei pidä paikkaansa, koska kyllähän mä tiedän.
Lähimpänä oikeaa vastausta tuo vastaukseni silti on. Vai pitäisikö valehdella etten tiedä? Mitä mitä mitä, kannustetaanko täällä ihmisiä valehteluun!?!?!?!?!? Aijaijai, tämä on kyllä pikapalaverin paikka! KRIIIISI!!!Jos sulla ei ole autoa, niin autosi käyttömaksu ei ole nolla euroa, koska sinulla ei ole sitä autoa jolla voisi olla käyttömaksua lain. Juu sii.
Mutta kuten sanottua, ei tää ole tieteellistä pollausta. Notta ihan hyvin se meni! Päätä pystyyn, suunta sinne mihin nokka osoittaa. :thumbup: Vauhti sopivaksi.
Olen näköjään puhunut soopaa. Pitäisi lukia tarkkaan kaikki jutut linkien takaa. Painoperusteinen vero noussee nelisen kymppiä vuodessa.Saman verran kuin viime vuonnakin.