Paljonko pitää tulla tilille rahaa, että olet onnellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliPöhkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Milloin raha lakkaa rajoittamasta onnellisuutta?

• Äänestäjiä yhteensä
    31
Kiertävä edustaja ilman kiertämistä. Edustaisit vaan kotona ja nostaisit palkkaa.

Tai olisi sellainen tuote, että alue olisi niin pieni, ettei tulisi paljon reissaamista.

Mulla on tuollainen alua köyhää Suomea ja 4 hoitaa sitten loppua, missä ihmisillä on rahaa vähän enämpi.

Viimeksi muokattu:
On meinaan ihan kunnioitettavasti lääniä plätkästy JA:n kontolle. Tohonhan vois pyytää Ruotsin ja Norjan kanssa kun kielikin taipuu.

Tarkkaan kun katsoo niin JA:lla on toimialueena paloja Karjalaa Venäjänkin puolelta :eek!:

Ai sellaisia tonttuja, jotka on samanlaisia kuin siinä jullikalenterin extrakuvassa?

Ittehän haluasin maksimäärän ja nimenomaan euroina. Silleen, että voisi maksaa velat ja jäädä eläkkeelle. Toki jonkinlaisia sivubisneksiä varmaan ajankuluksi kehittelisin.

no kyllä mulla pikselitonttuja on jo nyt tarpeeksi :thumbfh:

Rahaa on silloin riittävästi, kun sen puute ei ole jatkuvasti päällimmäisenä mielessä. Mitä onneen tulee, niin lainaan Frank Pappaa: "Kosketelkaa toisianne!" Varsinkaan lapsille ja naisille hellyydenosoituksia ei voi antaa koskaan liikaa.

Rahaa on silloin riittävästi, kun sen puute ei ole jatkuvasti päällimmäisenä mielessä. Mitä onneen tulee, niin lainaan Frank Pappaa: "Kosketelkaa toisianne!" Varsinkaan lapsille ja naisille hellyydenosoituksia ei voi antaa koskaan liikaa.

Itse pärjäsin lapsuuteni ihan hyvin ilman mitään pappien hipelöintejäkin.