Paljonko tililläsi on tyypillisesti rahaa ennen tilipäivää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alli&Talli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ennen tilipäivää pankkitililläni on tyypillisesti

• Äänestäjiä yhteensä
    24
Yhteyden pätkiminen haittaa paljon vähemmän ja yleensäkin tekstin asettelu toimii paremmin ku selaimessa.

Yhteyden pätkiminen haittaa paljon vähemmän ja yleensäkin tekstin asettelu toimii paremmin ku selaimessa.

Tuo tekstin asettelu pitää varmasti paikkansa. Yhteyden pätkimisestä olen kärsinyt tapiksen kanssa mielestäni enemmän. Huutaa herkemmin, että ei ole nettiyhteyttä.

Ei paljonkaan. Säästötilille, laskuihin ja kuluihin menevät rahat.

Mossukalla on mun rahat. Suunnilleen saman verran on rahaa kassassa ennen tilipäivää. Joskus on jopa liki loppu.

Jemmaan laitan 50-60 euroa per viikko eli 250-300 kuussa sen kuuluisan pahan päivän varalle. Tätä rahastoa käytän vasta äärimmäisessä hädässä eli jos Visaakaan ei voi käyttää.

Toisessa Maailmassa ei ole rahaa, eikä aikaa, joten ei täällä ole tilipäiviäkään.

No sitten on aina tuhansia tilillä.

Nii en mä tiedä, tarkoitettiinko tässä vain sitä tiliä johon palkka maksetaan, ei ainakaan ollut tarkennusta. Itse pyrin reissuun lähtiessä tarkistamaan, että käyttelytilillä olisi 1000-2000€, ei enempää. Heh, käyttelytili. Miksei säästötili ole säästelytili?

Koko skaalan saisi rastittaa: Rahaa on yleensä nollasta eurosta yli 50000e asti.

Riippuen siitä onko tullut nostettua asuntolainaa juuri ennen tahi onko tullut vedettyä maksimit viikonloppuna.