.
On varsin hienoa joustella työajoissa ja muussakin, kun on pyytänyt reippaahkoa palkankorotusta ja sitten esimiehen esimies myönsi mulle 0,75 % korotuksen palkkaani, vaikka alunperin oli puhe mittasuhteiltaan aivan toisenlaisesta korotuksesta. Kun tuota korotuksen määrää hälle kritisoin, niin esiesimies vetosi huonoon markkinatilanteeseen, joka on viimeaikoina ollut 2008 loppuvuoden kaltaisessa syöksyssä. Palaverimme päätteeksi tuo sanoi mulle, että palataan asiaan, kunhan firman kauppa taas käy hyvin, tai ainakin normaalisti. Sanoin, ettäkö palkka-asiaan palataan? Se sanoi, että kyllä ja, että tämä ei ole pelkkää puhetta, vaan lupaus.
Ei näytä nyt kyllä hyvältä firman tilanne. Vaikka tulikin kauppaa Irakiin. Saapa nähdä tuon lupauksen kanssa?
Ei ollut tarjouspyyntö ihan Bouvetilta asti, mutta saarivaltiosta kuitennii. Ja melkoisen kaukaa.Bouvetilta tulevat tarjouspyynnöt lienevät humpuukia.
Mutta kun ITG'llä se prosentti on kuiteskin tuhannen euron verran.Jos ne sulle jotain säälittävää yhtä prosenttia tarjoaa, niin nosta kytkintä. Itsellä viime vuonna, kun lupasivat tuntuvaa korotusta ja sitten ensin tarjosivat 50 senttiä tunnille lisää, niin sanoin, että tää tais olla tässä. Nousi melkein parilla eurolla tunnille sen jälkeen.
Niin voi olla jos vuosipalkasta puhutaan.Mutta kun ITG'llä se prosentti on kuiteskin tuhannen euron verran.
Katsotaan kuinka äijän käy?Jos ne sulle jotain säälittävää yhtä prosenttia tarjoaa, niin nosta kytkintä. Itsellä viime vuonna, kun lupasivat tuntuvaa korotusta ja sitten ensin tarjosivat 50 senttiä tunnille lisää, niin sanoin, että tää tais olla tässä. Nousi melkein parilla eurolla tunnille sen jälkeen.
Torjuntavoitto on viime vuosina tarkoittanut 2-3 prosentin laskua.No, kai tässä asiassa tuli jonkinlainen "torjuntavoitto?" En ala nyt, enkä huomennakaan asian tiimoilta ripaskata tanssimaan, enkä edes hurraita huutele. Niin.
Tässä tapauksessa "torjuntavoitto" tuotti ja tuottaa kuitenkin mulle vähäsen voittoa nykytilanteeseen nähden. Ei laskua sentään. Niin.Torjuntavoitto on viime vuosina tarkoittanut 2-3 prosentin laskua.
Oletko jotenkin yllättynyt? Luulitko että kertoo oikean prosenttiluvun, mitä tivasi pollissa?Jahas. Reilu vuosi pidetään jännityksessä ja sitten tulos kerrotaan kiertoilmauksilla.
En elänyt tätäkään päivää turhaan, sillä opin uuden sanan lain.tantieemi.
Ja minä iteroinnin.En elänyt tätäkään päivää turhaan, sillä opin uuden sanan lain.