Paluumuutto

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Muutin tänään takaisin Suomeen kuuden vuoden ulkomaanpelleilyn jälkeen. Mun koko omaisuus mahtuu urheilukassiin ja 28kg pahvilaatikkoon. Tuntuu oudolta katsella vihreitä nurmikkoja laavakenttien sijaan.

Äiti ja veli heitti mut ja siipan tänne kotiin ja antoivat ensiapupakkauksen, jossa oli kaikkia ihanuuksia, mitä olin Suomesta ikävöinyt, kuten mm. uunituoreita karjalanpiirakoita ja munavoita. Ja Kippari-juustoa ja Fazerin suklaata.

Nyt istun sohvalla, luen foorumia, syön karjalanpiirakkaa ja itken vuolaasti. Ihanaa olla kotona. :)
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Muutin tänään takaisin Suomeen kuuden vuoden ulkomaanpelleilyn jälkeen. Mun koko omaisuus mahtuu urheilukassiin ja 28kg pahvilaatikkoon. Tuntuu oudolta katsella vihreitä nurmikkoja laavakenttien sijaan.

Äiti ja veli heitti mut ja siipan tänne kotiin ja antoivat ensiapupakkauksen, jossa oli kaikkia ihanuuksia, mitä olin Suomesta ikävöinyt, kuten mm. uunituoreita karjalanpiirakoita ja munavoita. Ja Kippari-juustoa ja Fazerin suklaata.

Nyt istun sohvalla, luen foorumia, syön karjalanpiirakkaa ja itken vuolaasti. Ihanaa olla kotona. :)
Komp.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Kiitos! :thumbup: Hyvien yöunien jälkeen on hyvä mussutella aamupalaks ruisleipää mätitahnalla. Hyvä fiilis.
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Kiitos! :thumbup: Hyvien yöunien jälkeen on hyvä mussutella aamupalaks ruisleipää mätitahnalla. Hyvä fiilis.
Mitäs sä siel Islannissa sitten popsit aamupalaks niinku yleensä ottaen? Mätitahnaa siellä tuskin myytiin, mutta kai ruisleipää sieltä kaupoista löytyi? Tanskassa oli tapana aamulla syödä vaaleeta leipää, jonka päällä oli suklaata. Hyvää, mutta lihottavaa. No tervetuloa takaisin tänne Suomen sateiseen kesään. Ainakin jos on jenkkejä uskominen. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288483512422.html
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jotenkin ympäristöä aatellen mätitahnaa luulisi löytyvän Islannista helpommin kuin ruisleipää.
 
Ylös