Albert Park
Well-known member
Entä jos vaan näyttää hitaalta?
No, jos jollakulla on pitkät lomat tai nettitöpselit poissa muuttojen takia?Entä jos vaan näyttää hitaalta?
50 kpl tällä hetkellä. Eikö muka riitä serverimaksuihin? Olen varma, että osa on kumminkin enemmän kuin 15 euroa maksanut.Kyllä noita virheitä tulee edelleen, saan niistä meilejä. Onneksi Australia on aamu(päivä)kisa, mutta varoituksen sanana: keskustelupalsta tuskin tulee olemaan pystyssä kisan aikana ja heti sen jälkeen... Malesiaan mennessä kaikki on ok.
Vippejä olisi hyvä saada vielä n. 30 kpl. Sana kiertoon!
Ei menne lyhentämättömänä miljuunat serverikustannuksiin.50 kpl tällä hetkellä. Eikö muka riitä serverimaksuihin? Olen varma, että osa on kumminkin enemmän kuin 15 euroa maksanut.
50 kpl tällä hetkellä. Eikö muka riitä serverimaksuihin? Olen varma, että osa on kumminkin enemmän kuin 15 euroa maksanut.
Näinhän se on. Käytännössäähn tuosta 15 euron maksusta saa käyttöön "vain" 12,20€Ei menne lyhentämättömänä miljuunat serverikustannuksiin.
No eikö se Antti jo ylempänä ilmaissut että vielä tarttisi Vippejä?Joka tekee noin 600 euroa. Ei siis riitä?
Vippejä olisi hyvä saada vielä n. 30 kpl. Sana kiertoon!
No jos luet tämän ketjun ensimmäisen postauksen niin siinä sanotaan että palvelinmaksu oli ennen jopa 2000 euroa.Eli serverimaksu on n.1000 euroa? Aika kalliilta kuulostaa. Hyvä tietenkin jos vippejä tulee lisää, mutta luulin ettei ihan noin paljon tarvita.
Bullshit.No jos luet tämän ketjun ensimmäisen postauksen niin siinä sanotaan että palvelinmaksu oli ennen jopa 2000 euroa.
Oikein meni, olen ryhmässä VIP 2012. Pelkäsin jo, että ettet huomannut ja sitten asettanut minulle DSQ:n.Uudet vipit päivitetty. Tarkista ryhmäsi.
Vanhat vipit palautettu maan pinnalle
(Jos liityit vipiksi vuoden 2011 aikana, saat maksulla täydet 12 kk, esim. kesäkuusta 2011 kesäkuuhun 2012. Ota yhteyttä ylläpitoon ja kerro tilanteesi, jos et halua maksaa vip 2012 -maksua)
Kiittää.Etusivun alareunassa on linkki "view forum leaders"