51 näytti olevan. Kauankos wanhat wipit vielä pelittävätkään ja paljonka tartteisi vielä lisää uusia?Uudet vipit päivitetty. Tarkista oma ryhmäsi ettet unohtunut tästä satsista!
Forumin etusivun alalaidan keskellä on tuo "View Forum Leaders".Lyö nyt tyhjää, että mistä noi VIP 2012 tyypit näkee?
Hienoa kuulua johtoportaaseen. Niin ja kiitoksia Antille nopeasta toiminnasta.Forumin etusivun alalaidan keskellä on tuo "View Forum Leaders".
Missä mennään?Nebula säätää uutta palvelinta vielä ja olen lähdössä reissuun, joten korjaus viivästyy vähäsen...
Samaa mieltä, paskoilla yhteyksillä ja mutenkaan kiireellä ei kannata lähteä edes jotenkuten toimivaa systeemiä sörkkimään.Jos jättäisit sit Melpöörnen jälkeiseen aikaan? Muuten koko vkonlopun database erroria
Noi vanhojen megatoikkien lukotukset ja arkistoinnit ovat vähentäneet db-erroreita. Ehkä niitä pitäisi lukottaa ja arkistoida vielä enemmän.Samaa mieltä, paskoilla yhteyksillä ja mutenkaan kiireellä ei kannata lähteä edes jotenkuten toimivaa systeemiä sörkkimään.
Onko mulla muuten ollu vaan tuuria vai onko noita database-erroreita ja vastaavia ollu viimepäivinä vähemmän kuin vielä muutama viikko sitten? Siitä, kun minä olen tuon virheen edelliskerran nähnyt, on vähintään viikko aikaa, ehkäpä kaiskin.
Vai kävikö niin, että kansa kerkes vittuuntua niihin jatkuviin erroreihin siinä määrin, että häipyivät jo muille maille, jolloin palvelinkin toimii jouhevammin?
Jep, tuskin pääsin "kehumasta", kun alkoi taas "server is too busy" -maraton :thumbfh:Kyllä noita virheitä tulee edelleen, saan niistä meilejä. Onneksi Australia on aamu(päivä)kisa, mutta varoituksen sanana: keskustelupalsta tuskin tulee olemaan pystyssä kisan aikana ja heti sen jälkeen... Malesiaan mennessä kaikki on ok.
Vipit pois vanhoilta vipeiltä ekan kisan jälkeen voisi auttaa myös.Jep, tuskin pääsin "kehumasta", kun alkoi taas "server is too busy" -maraton :thumbfh:
Noiden puuttuvien 30 vipin kannalta olis kyllä ollu hienoa saada tää toimimaan ENNEN kauden alkua. Nyt voi olla vaikeeta saada noita puuttuvie maksajia kasaan. Kannattaiskohan, kun kaikki taas toimii kunnolla, hieman tehostaa mainoskamppaniaa ja mainita myös tästä uudesta serveristä, joka (toivottavasti) ratkaisee kaikki ongelmat?
Tuo on hyvä ehdotus.Vipit pois vanhoilta vipeiltä ekan kisan jälkeen voisi auttaa myös.
Samaa mieltä, lisäksi se olisi reilua uusia VIP:ejä kohtaan.Vipit pois vanhoilta vipeiltä ekan kisan jälkeen voisi auttaa myös.
Vipit pois vanhoilta vipeiltä ekan kisan jälkeen voisi auttaa myös.
Tuo on hyvä ehdotus.
Mun mielestä ne olisi pitänyt poistaa jo aikoja sitten, mutta viimeistään ekan kisan jälkeen.Samaa mieltä, lisäksi se olisi reilua uusia VIP:ejä kohtaan.