Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Yrititkö postata syyslööppeihin?
Saatto olla, lähtivätkö arkistoihin just?Yrititkö postata syyslööppeihin?
Jep.Saatto olla, lähtivätkö arkistoihin just?
Kun on Vip-rahat kerätty, niin ei kai sitä tarvitse panostaa sivustoon. Tulee sit hieman ennen seuraavaa webbihotellin laskua taas paikalle.Eikö Antti ymmärrä, että ihmisiä vituttaa mainokset. Simppeli, hyvin toimiva sivusto, niin kävijämäärät kasvaa ja rahaa virtaa.:doubtful:
Minulle ilmoiti samaa, mutta silloin kun olin menossa Alonso-toikkiin:doubtful:. Joku rohkea mode voisi käydä siivoamassa.Chrome varoitti äsken haittaohjelmasta, kun olin F1-forumin etusivulle menossa. Freeimagehosting.net mainittiin tuossa varoituksessa.
Nyt pitäisi olla poistettu. Ei kuvissa mitään häikkää ollut, freeimagehostingiin joku muu ilmeisesti tunkenut niin paljon paskaa viimeaikoina.Minulle ilmoiti samaa, mutta silloin kun olin menossa Alonso-toikkiin:doubtful:. Joku rohkea mode voisi käydä siivoamassa.
Samaa toikin ongelmaa olen valitellut minäkin toisaalla, kun olen yrittänyt palindromeja sinne paukutella.Palindromit paukkuu ketjussa zonnebrilnederland.comista linkitetty kuva aiheuttaa ainakin minulla sen, että virustentorjuntaohjelma ilmoittaa estäneensä haitallisen sivuston.
Aiemminkin oli samantapaista.Nebulalta (palvelinsalitarjoaja) tuli ilmoitus että meidän sivusto lähettää liikaa sähköpostia.. Noh en tiedä sitten mikä on liikaa, mutta tämän johdosta on nyt sitten muutettu sähköpostien lähetys menemään toisen palvelimen kautta (minun oma sähköpostipalvelin).
Eli siis jos sähköpostien kulussa on jotain ongelmaa nyt kun palvelinta on muutettu, niin siitä kannattanee tänne ilmoitella.
Ensi viikolla on tarkoitus sitten päivitellä vbulletin uudempaan versioon. :thumbup:
Lisäksi suosittelen vBulletin softan päivittämistä. Jos ei uusimpaan versioon 4, niin ainakin viimeisimpään 3.x versioon. Tässä nykyisessä versiossa on niin monta reikää ja tietoturvariskiä, että foorumin käyttäjien henkilötiedot ovat jatkuvasti vaarassa tälläkin hetkellä ja palvelimen kaappaus omaan käyttöön onnistuisi helposti. Tarkoittaen sitä, että palvelimelle voi käytännössä kuka tahansa luoda kuormaa / ajaa ohjelmia (ja haittaamaan muuta toimintaa) jos siihen intressi löytyy.
Mun mielestä aussi-kisaviikonloppu on just se paras aika...Ja se aika muutoksille on nyt, ei Australian ja Malesian välisenä viikkona...
Pitäskö tehdä F1-osastolle stikitetty otsikko keskustelua ja pollausta varten? Täällä käy harva ja vapaassa oma sakkinsa niin siksi F1-osio. Minkä verran se publishing suite muuten kustansi? Se avais jonkinlaisia kehittymisen mahdollisuuksia paikalle. Kyllä ne rahat täältä irtoo tohon lisukkeeseen.Mites sitten vielä sellainen asia, että aikoinaan oli juttua siitä etusivu vs. ei etusivua? Miten sen kanssa nyt kannattaisi menetellä, eli haluaako käyttäjät erillisen etusivun sivustolle vai ohjataanko suoraan foorumille?