En halua olla ilkeä mutta en taida nähdä mitään eroa entiseen. No, enpä mä tuolla etusivulla juuri käykään.Etusivua on siistitty ja siistitään enemmän uuden kauden alla.
Kolmen viikon päästä.En halua olla ilkeä mutta en taida nähdä mitään eroa entiseen. No, enpä mä tuolla etusivulla juuri käykään.
Missäs vaiheessa se vBulletin softan päivitys on? Aikaa on enää kolme viikkoa...
Mikä tää deadline nyt oli?
En mä ala copteria viemään valalle tästä asiasta, kun näyttää siltä että copter tekee sen mitä pystyy mutta kädet on välillä vähän sidotut...Njoo kyllä mä tuon päivityksen tässä tulen tekemään ennen kauden alkua ehdottomasti. Pitää Antin kanssa hieman noista mainoksista varmaan jutella miten hän ne oikein meinaa, mutta en kyllä mitään bannerihelvettiä haluaisi tästä rakentaa. Toki muutama mainospaikka pitää olla, mutta ne voi sijoittaa järkevästi että ei häiritse. Yleensä jos mainoksia on "ihan pipona", niin loppuseuraus on sitten että kaikki asentaa adblock tms vastaavan ja yksikään mainos ei näy mihinkään, joka on huomattavasti huonompi kuin pari pienempää vähemmän häiritsevää jotka näkyy. Yleensä myös liiasta mainonnasta tulee vastareaktio että "en varmasti klikkaa kun noin tuputtaa".
Täytyy jutella Antin kanssa tuosta vielä, mutta eiköhän tästä jotain saada tehtyä.
Mites sitten vielä sellainen asia, että aikoinaan oli juttua siitä etusivu vs. ei etusivua? Miten sen kanssa nyt kannattaisi menetellä, eli haluaako käyttäjät erillisen etusivun sivustolle vai ohjataanko suoraan foorumille?
Kysyn, että miksi alkaa tämä hidastelemaan, kun muualla sivustot toimivat heti välittömästi?Korjattu.
Ei mun mielestä hidastellu lain, kun kännyllä räpläilin forumia samoihin aikoihin valitustesi kanssa. Firefox jumittelee aika-ajoin forumilla, vaikka muualla pelaa ok. En tiedä miks.Kysyn, että miksi alkaa tämä hidastelemaan, kun muualla sivustot toimivat heti välittömästi?
Äkkiä nyt korjausta, ennenkuin Fykköset alkavat!
EDIT: 15 sekuntia kuluu tämän toikin tarkistamiseen.
EDIT: 1 minuutti 3 sekuntia kului tämän toikin päivityksen yhteydessä tarkistamiseen, jotain on vikaa ja pahasti.
EDIT 2: Mennyt ylitse ja sormet eivät riittäneet. Mitä vittua nyt?
Näin on mennyt tämä perjantain päivä, niin minua niin vituttaa paljon nämä palauttamattomat osiot, jotka eivät kuulu kenellekään. Helvetin serverin takia joutuu jättäytymään ja olin siinä uskossa, että uudistuksia tulisi ja paskanmarjat mitään uudistuksia tullut. Samaa paskaa suodatellaan kuten ennenkin F1-kauden alkua. Älkää te vittu laittako vetoa käyntiin kuin vasta kolmannesta kisasta alkaen kuten Kimi meille kaikille varoitti alkuunsa.
Kannatan vaihtoehtoa kaksi.Itse en sivuston toiminnassa ole havainnut mitään ongelmia.
Mitä tulee tuohon päivitykseen niin OK sen kyllä lupasin tehdä, mutta en sitä ole tehnyt. Meillä tuntuu Antin kanssa olevan ainut keskusteluyhteys tämän ketjun kautta, joten mistään saumattomasta yhteistyöstä ei voida puhua asian tiimoilta ja tämä kyllä kieltämättä hieman ärsyttää allekirjoittanutta melko paljon kun pitäisi tehdä hommia / korjata jne mutta sitten ei edes ole hajua kenelle niitä tehdään ja oikeastaan vielä enemmän mietityttää, että minkä takia? Senkö että Antti saa lisää rahaa mainostajilta ja voi sitten vielä sen lisäksi laskuttaa käyttäjiltä VIP tileistä? Tuntuu että käyttäjien tarpeet, jotka tässä siis pitäisi kaiken järjen mukaan olla ne tärkeimmät, ovat tämän sivuston omistajan mielestä kaikista epäoleellisimmat.
Toki olen tässä itsekin ollut paljon työmatkoilla jne, joten asia ei nyt ihan ensimmäisenä ole ollut mielessä, mutta siis tilanne on jo aikaisemmin ollut näin kauden 2012 alusta alkaen.
Oikeastaan näen tässä nyt vain kaksi vaihtoehtoa miten asioiden kanssa voisin edetä:
1) Antti tulee vastaan tässä ketjussa aikaisemmin mainittujen asioiden osalta ja ehkäpä muutaman muunkin, jonka jälkeen rakennetaan saitti joka voi oikeasti toimia ja on hyvä / mukava käyttää ja joka tarjoaa käyttäjille sellaisia palveluita joita he oikeasti tarvitsevat ja jotka tarjoavat lisäarvoa niin keskustelulle, live seurannalle jne. Sivuston kaikki palvelut käyttäjille ilmaisiksi tietenkin ja rahoitus mainostuksella, mutta sellaisella joka ei käyttäjiä häiritse ja ei ole eettisesti arveluuttavaa.
2) Rakennan oman saitin joka täyttää kyseiset kriteerit ja kehitän siitä sivuston + keskustelupalstan, joka sitten tarjoaa huomattavasti enemmän palveluita kuin mitä täältä löytyy taikka mitä Antti edes pystyy kehittämään. Tähän projektiin tietysti sitten mielellään pääsee muutkin mukaan jos haluavat olla tekemässä jotain uutta ja toimivaa konseptia. Tämä oli itseasiassa jo vuosi sitten minulla ajatuksena kun tuntui että Antti ei minun apua halunnut asioissa, mutta pistin sitten projektin jäihin kun hieman asioissa tämän sivuston kanssa päästiin eteenpäin. Sivusto kuitenkin osittain on jo olemassa ja domain nimetkin tuki aikoinaan rekisteröityä tätä varten.
Tämä olisi varmasti kaikkien kannalta paras vaihtoehto.Antti anna avaimet copterille, kaikki avaimet. Perustamasi upea saitti jää eloon, eikä hiivu hiljaa pois uuden tieltä.
Komp. Tällä saitilla on kuitenkin oma historiansa, jonka menettäminen olisi sääli.Antti anna avaimet copterille, kaikki avaimet. Perustamasi upea saitti jää eloon, eikä hiivu hiljaa pois uuden tieltä.