markoj
Custom User
Minä myös.Kannatan vaihtoehtoa 2
Minä myös.Kannatan vaihtoehtoa 2
Nyt putos.Lisäksi tässä erittäin uusi listaus F1-kuljettajista.
Taustalla tapahtuu..?Kohta lähtee.
Tunnut vaan sivuuttavan 95%.Weksi, kiitos viestistä, ilmoitatko sähköpostilla sahkoposti@f1-forum.net osaamisalueesi niin voidaan ottaa sut mukaan kehitystiimiin.
Neuvottelen maanantaina yhden mainosfirman kanssa, jos heiltä saisi kanssa apua. Graafikko on tiedossa, ohjelmoija on mutta liian kiireinen (Processwire-asiantuntija haussa), kohtuuhintainen tehokas (?) dedikoitu palvelin tiedossa, ja intoa yhteisön sisältä varmasti löytyy perussisällön kehittämiseen.
Kaikki kritiikki on rakentavaa ja tervetullutta.
Kuinka kohtuuhintainen? Edelleen minun mielestäni laadukas (paljon muistia 16GB ex4:ssa) ja melko edullinen 49e+49e/kk löytyisi täältä http://www.hetzner.de/en/hosting/produkte_rootserver/ex4 Olen itse käyttämässä em. palvelintarjoajaa liferayn kanssa, mutta pyörisihän tossa hyvin myös lamp -sydeemit kera vbulletinin ja CMS:n (processwire).Weksi, kiitos viestistä, ilmoitatko sähköpostilla sahkoposti@f1-forum.net osaamisalueesi niin voidaan ottaa sut mukaan kehitystiimiin.
Neuvottelen maanantaina yhden mainosfirman kanssa, jos heiltä saisi kanssa apua. Graafikko on tiedossa, ohjelmoija on mutta liian kiireinen (Processwire-asiantuntija haussa), kohtuuhintainen tehokas (?) dedikoitu palvelin tiedossa, ja intoa yhteisön sisältä varmasti löytyy perussisällön kehittämiseen.
Kaikki kritiikki on rakentavaa ja tervetullutta.
En minäkään kaipaa rahoja takaisin - vastinetta yhteisön puolelta on saatu reilusti, joten ehdottomasti ollaan plussan puolella.Omasta puolestani en halua kyllä VIP-maksua takaisin. Eipä ole tullut montaa maksua vuosien varrella maksettua jotenka olkoon sitten vaikka takautuvaa kustannusta Antille.
"Sekäettä" on myös yksi vaihtoehto.... mutta säälihän se on että pitää valita jokotai...
Minkälainen rooli esim. sulla on tuolla uudella forumilla? Pullofoorumin uudet päivitykset?Mutta jos on liian kiirettä, niin eikö sitä vetovastuuta voisi antaa muualle? Ei jaksaisi vuodesta toiseen noita "kohta tulevia" päivityksiä odotella.